Zolang ze niets strafbaars doen is er niets aan de handquote:Artikel 7: Vrijheid van meningsuiting; censuurverbod - Hoofdinhoud
Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden (2008)
Hoofdstuk 1: Grondrechten
6 Artikel 7 8
1.
Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
2.
De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisieuitzending.
3.
Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.
4.
De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame.
Anti-Semitische leuze mogen toch niet? Oproepen tot geweld mag toch ook niet? Alles wat ISIS doet daar in dat midden oosten draait om geweld en moorden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:00 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Zolang ze niets strafbaars doen is er niets aan de hand
Doe aangifte zou ik zeggen, doen mensen die het niet met Geert ééns zijn ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Anti-Semitische leuze mogen toch niet? Oproepen tot geweld mag toch ook niet? Alles wat ISIS doet daar in dat midden oosten draait om geweld en moorden?
Als Geert Wilders vervolgt kan worden omdat hij haat zou zaaien waarom ISIS aanhangers dan niet, als je twee uiterste moest noemen is Geertje een kant van de munt en ISIS aanhangers een andere kant van de munt.
Veel te simpel gedacht. Is Wilders veroordeeld? En welke mensen roepen wat over wie? Dat is per keer te beoordelen. Pas als ISIS of een dergelijke organisatie verboden wordt, dan is er in het algemeen wat mogelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Anti-Semitische leuze mogen toch niet? Oproepen tot geweld mag toch ook niet? Alles wat ISIS doet daar in dat midden oosten draait om geweld en moorden?
Als Geert Wilders vervolgt kan worden omdat hij haat zou zaaien waarom ISIS aanhangers dan niet, als je twee uiterste moest noemen is Geertje een kant van de munt en ISIS aanhangers een andere kant van de munt.
Dan vraag ik me zwaar af waarom een terroristische organisatie nog niet verboden is. Een terroristische organisatie is toch per definitie verboden? Of mag het nu?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:04 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Veel te simpel gedacht. Is Wilders veroordeeld? En welke mensen roepen wat over wie? Dat is per keer te beoordelen. Pas als ISIS of een dergelijke organisatie verboden wordt, dan is er in het algemeen wat mogelijk.
Niet overdrijven spons, dan is het hele Amerikaanse leger een terroristische organisatie, of mag dat weer wel? Dillema's dillema'squote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan vraag ik me zwaar af waarom een terroristische organisatie nog niet verboden is. Een terroristische organisatie is toch per definitie verboden? Of mag het nu?
Een leger is iets totaaaaal anders dan een een organisatie als ISIS. Maar goed, gediplomeerde Amerika-haters snappen dat niet natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:17 schreef hoas het volgende:
[..]
Niet overdrijven spons, dan is het hele Amerikaanse leger een terroristische organisatie, of mag dat weer wel? Dillema's dillema's
Maak er 20 tegen 2 van, zijn vast wel meer die meedoen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:21 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Een leger is iets totaaaaal anders dan een een organisatie als ISIS. Maar goed, gediplomeerde Amerika-haters snappen dat niet natuurlijk![]()
OT: Iedereen die met ISIS-vlaggen rondzwaait is per definitie een kneus. Als het niet wettelijk verboden kan worden wat me zou verbazen, dan is dat jammer en zullen we er mee moeten leven. Neemt niet weg dat ik zulke mensen liefst in elkaar zou timmeren
helaas heb ik geen zin in een 20 tegen 1 situatie, dus gaat zo goed als zeker nooit gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:32 schreef TwisterNederland het volgende:
Voordat iemand de isis gaat verdedigen. Je steunt dan oorlogsmisdaden, moord, plunderingen, massa-executies, discriminatie.
Opdonderen met dat tuig uit Nederland!!!
Hier 1 van hun mooie daden.
OPPASSEN, NSFL!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je ze nu nog knuffelen?quote:Zit toch hopelijk rattengif in?quote:Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Nee, sry.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg voor je?.
Wat mij betreft wordt het zwaaien met ISIS-vlaggen onmiddellijk strafbaar verklaard en wordt die vlag als symbool op gelijke voet gesteld met het hakenkruis en trouwens ook de boerka, die in dezelfde categorie van ongewenste symbolen thuishoort.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:00 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Als het wettelijk is verboden, dan kun je goed optredenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt het zwaaien met ISIS-vlaggen onmiddellijk strafbaar verklaard en wordt die vlag als symbool op gelijke voet gesteld met het hakenkruis
Dat is weer moeilijker, want vrijheid van religie.quote:en trouwens ook de boerka, die in dezelfde categorie van ongewenste symbolen thuishoort.
nee, ik associeer ISIS met christendomquote:
Good boy.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee, ik associeer ISIS met christendom![]()
![]()
![]()
ISIS zijn gewoon islam extremisten waar er veel te veel van op de wereld zijn.
De boerka is een Arabisch symbool van vrouwenonderdrukking dat nergens in de Koran verplicht wordt gesteld. Gewoon verbieden die hap.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:49 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Als het wettelijk is verboden, dan kun je goed optreden
[..]
Dat is weer moeilijker, want vrijheid van religie.
Daar verschillen de meningen over.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
dat nergens in de Koran verplicht wordt gesteld.
Waarom doen al die moslims in Nederland dan met zo'n vlagje zwaaien zijn ze geen moslim? Kom nou ISIS roept een islam kalifaat uit en al die moslimmetjes vallen ervoor als een blok.quote:
Waarom zitten ''al'' die christenen eigenlijk in de KKK?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom doen al die moslims in Nederland dan met zo'n vlagje zwaaien zijn ze geen moslim? Kom nou ISIS roept een islam kalifaat uit en al die moslimmetjes vallen ervoor als een blok.
Was er maar een extreem christelijke groepering die hier tegen inging politiek doet het niet.
Ik begin me dit echt steeds meer af te vragen, heb jij eigenlijk ooit in je leven een moslim ontmoet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom doen al die moslims in Nederland dan met zo'n vlagje zwaaien zijn ze geen moslim? Kom nou ISIS roept een islam kalifaat uit en al die moslimmetjes vallen ervoor als een blok.
Was er maar een extreem christelijke groepering die hier tegen inging politiek doet het niet.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:32 schreef TwisterNederland het volgende:
Voordat iemand de isis gaat verdedigen. Je steunt dan oorlogsmisdaden, moord, plunderingen, massa-executies, discriminatie.
Opdonderen met dat tuig uit Nederland!!!
Hier 1 van hun mooie daden.
OPPASSEN, NSFL!!!!!klopt. Op massa executies na gaat dat lijstje overigens ook op voor Israël.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
Paus staat er niet achter en vele priesters ook niet. Er zijn wel veel moslims die blijkbaar achter ISIS staan, en niet veel imams die tegen zijn of spreken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom zitten ''al'' die christenen eigenlijk in de KKK?
Ik zie ze met isis vlaggen op de tv Deadprez dat baart mij genoeg zorgen en ik heb er wat ontmoet en die waren wel okay.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik begin me dit echt steeds meer af te vragen, heb jij eigenlijk ooit in je leven een moslim ontmoet?
Vier grootste sheyks(geleerden) in de Islaam zijn het ook niet met ISIS eens net zoals overgroot deel van de Moslims.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Paus staat er niet achter en vele priesters ook niet. Er zijn wel veel moslims die blijkbaar achter ISIS staan, en niet veel imams die tegen zijn of spreken.
Maar je lijkt te doen alsof iedere moslim achter ISIS staat, terwijl het om een groepje achterlijke debieltjes gaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:19 schreef Spongeboss het volgende:
Ik zie ze met isis vlaggen op de tv Deadprez dat baart mij genoeg zorgen en ik heb er wat ontmoet en die waren wel okay.
hoppa, offtopicquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
klopt. Op massa executies na gaat dat lijstje overigens ook op voor Israël.
Omdat niemand ze kei hard aanspreekt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar je lijkt te doen alsof iedere moslim achter ISIS staat, terwijl het om een groepje achterlijke debieltjes gaat.
Waarom doen ze dan niets tegen ISIS kom op tv ga de media in en zorg dat die jongens niet met ISIS vlaggen lopen, de eerste kut syrië ganger die hier een aanslag gaat plegen, wil je weten hoeveel stemmen PVV dan gaat krijgen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Vier grootste sheyks(geleerden) in de Islaam zijn het ook niet met ISIS eens net zoals overgroot deel van de Moslims.
Onterechte klacht. Dag!
https://www.middleeastmon(...)iphate-null-and-void
Jij spreekt NVU-volk toch ook niet aan op hun neonazi-demonstraties.quote:
Driekwart van de moslims vind Syrie-gangers helden http://www.volkskrant.nl/(...)gangers-helden.dhtmlquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar je lijkt te doen alsof iedere moslim achter ISIS staat, terwijl het om een groepje achterlijke debieltjes gaat.
Maar ik ben blank en ze plegen geen aanslagen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij spreekt NVU-volk toch ook niet aan op hun neonazi-demonstraties.
Grootste onzin ooit. 3kwart.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:25 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Driekwart van de moslims vind Syrie-gangers helden http://www.volkskrant.nl/(...)gangers-helden.dhtml
Is dat onderzoek ook nog ergens terug te vinden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:25 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Driekwart van de moslims vind Syrie-gangers helden http://www.volkskrant.nl/(...)gangers-helden.dhtml
'quote:
Dat was niet alleen volkskrant maar heel veel kranten eigenlijk ook de FOK! FP trapte erin.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
'
Publiceert eerst hoax die geen geldige bron had en dan ''oops sorry foutje''
Lekker betrouwbaar ja
http://www.volkskrant.nl/(...)aten-besnijden.dhtml
Omdat de hele media naar de klote is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat was niet alleen volkskrant maar heel veel kranten eigenlijk ook de FOK! FP trapte erin.
Verrassend.quote:
De VN melde dat ligt dus niet aan de Volkskrant, maar als dat onderzoek een foutje was was dat nu wel bekend.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
'
Publiceert eerst hoax die geen geldige bron had en dan ''oops sorry foutje''
Lekker betrouwbaar ja
http://www.volkskrant.nl/(...)aten-besnijden.dhtml
opknopen dat tuig.quote:
Als een persoon met een Nederlandse naam dit vroeg had je dat niet gevraagd, jij bent vooroordelend tegenover mij. Ik ben niet pro-ISIS jij domoor.quote:
ISIS is Khawarij.quote:
De VN gaf dat niet aan maar ontkende het, het kwam van een ''journalist uit een gebied''. Die ook nog aangaf dat het een vermoede was.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:32 schreef oksel12 het volgende:
[..]
De VN melde dat ligt dus niet aan de Volkskrant, maar als dat onderzoek een foutje was was dat nu wel bekend.
Jij vroeg of iemand het khilafah ontkent, daarmee suggereer je dat je het zelf erkent...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:34 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Als een persoon met een Nederlandse naam dit vroeg had je dat niet gevraagd, jij bent vooroordelend tegenover mij. Ik ben niet pro-ISIS jij domoor.
Natuurlijk zijn ze anders, maar dat wil toch niet zeggen dat ze niet onder dezelfde categorie kunnen vallen? Een appel is ook anders dan een banaan, maar het zijn wel allebei fruit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:21 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Een leger is iets totaaaaal anders dan een een organisatie als ISIS. Maar goed, gediplomeerde Amerika-haters snappen dat niet natuurlijk![]()
Ik suggereer niks en zelfs als ik iets suggereer poog jij van een assumptie een feit te maken door mij zo te bejegenen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Jij vroeg of iemand het khilafah ontkent, daarmee suggereer je dat je het zelf erkent...
Dus jij bent tegen de sharia en gewoon voor een seculiere staat?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:36 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik suggereer niks en zelfs als ik iets suggereer poog jij van een assumptie een feit te maken door mij zo te bejegenen.
Wtf is dit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:37 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dus jij bent tegen de sharia en gewoon voor een seculiere staat?
Nee, maar dat is Crip ook niet. Desalniettemin kun je tegen ISIS zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:37 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dus jij bent tegen de sharia en gewoon voor een seculiere staat?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Wtf is dit.![]()
Dus tegen ISIS wilt zeggen dat je tegen Sharia bent?
Niet altijd, maar meestal wel lijkt me.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:38 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee, maar dat is Crip ook niet. Desalniettemin kun je tegen ISIS zijn.
Nope.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:40 schreef oksel12 het volgende:
[..]
[..]
Niet altijd, maar meestal wel lijkt me.
Maar ook niet-ISIS extremisten zoals jullie kunnen beter oprotten.
Wat een aannamequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:40 schreef oksel12 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook een extremist van de fascistische ideologie die de democratische waarden van onze liberale samenleving omver probeert te werpen door het ontoegankelijk te maken voor mensen van andere ideeen en gedachtes. Jij bent ondemocratisch.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:40 schreef oksel12 het volgende:
[..]
[..]
Maar ook niet-ISIS extremisten zoals jullie kunnen beter oprotten.
Onzin vergelijking...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat een aannameDe meeste mensen die anti-monarchie zijn, zijn toch ook niet anti-Nederland?
Zegt iemand die afvalligen wil vervolgen, seks hebben voor het huwelijk wil verbieden, hoofddoek wil verplichten, homo's wil vervolgen enz.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:41 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jij bent ook een extremist van de fascistische ideologie die de democratische waarden van onze liberale samenleving omver probeert te werpen door het ontoegankelijk te maken voor mensen van andere ideeen en gedachtes. Jij bent ondemocratisch.
Slaat nog steeds nergens op, ISIS draait alleen maar om de sharia, ze hebben verder geen ideologie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:42 schreef Drxx het volgende:
[..]
Heb m'n vorige post geëdit, speciaal voor jou.
Iemand die anti-democratie is komt er voor uit als een man, jij bent daarintegen een fascist die zichzelf probeert te verbergen in een democratisch jasje.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:43 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Zegt iemand die afvalligen wil vervolgen, seks hebben voor het huwelijk wil verbieden, hoofddoek wil verplichten, homo's wil vervolgen enz.
Ach ja, genoeg gristenen hier die ongeveer hetzelfde willen hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:43 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Zegt iemand die afvalligen wil vervolgen, seks hebben voor het huwelijk wil verbieden, hoofddoek wil verplichten, homo's wil vervolgen enz.
Nee, ik ben voor democratie maar wel met het uitsluiten van extremisten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:43 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Iemand die anti-democratie is komt er voor uit als een man, jij bent daarintegen een fascist die zichzelf probeert te verbergen in een democratisch jasje.
Daar hebben we het nu niet over, ik gok dat het percentage een stuk lager is maar het is wel net zo verwerpelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, genoeg gristenen hier die ongeveer hetzelfde willen hoor.
Maar die moeten dan toch ook weg volgens jou?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:44 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Daar hebben we het nu niet over, ik gok dat het percentage een stuk lager is maar het is wel net zo verwerpelijk.
En het kwam nooit in jou op dat niet alle moslims dezelfde sharia in gedachte hebben?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:43 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Slaat nog steeds nergens op, ISIS draait alleen maar om de sharia, ze hebben verder geen ideologie.
Ja, ik zeg toch niet dat dat niet moet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar die moeten dan toch ook weg volgens jou?
dat is juist ondemocratischquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:44 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Nee, ik ben voor democratie maar wel met het uitsluiten van extremisten.
Daarom zeg ik:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:45 schreef Drxx het volgende:
[..]
En het kwam nooit in jou op dat niet alle moslims dezelfde sharia in gedachte hebben?
En mensen die naar jouw mening iets te links zijn bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch niet dat dat niet moet?
''Maar meestal wel lijkt me''quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik:
Nee, niet op mijn belangen. Ik ben geen vrouw en ook geen homo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
dat is juist ondemocratisch, jij wilt een beperkte democratie afgestemd op jouw eigen belangen, als iedereen dat wilde bleef er niks meer van over.
Mening gebaseerd op aanname.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik:
In Staphorst en dat soort gemeentes wellicht maar de meerderheid van Nederland niet. Anders zou de SGP wel wat groter zijn. De meerderheid van Nederland wil overigens ook geen sharia/kalifaat. Dus mensen die dat wel willen kunnen beter naar een plaats gaan waar ze daar wel naar streven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, genoeg gristenen hier die ongeveer hetzelfde willen hoor.
Daarom zeg ik:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik:
Dat is hun keuze, of ze weg willen gaan of niet. Zolang ze geen geweld gaan gebruiken maakt het mij niet uit of zij graag zouden willen dat de sharia ingevoerd wordt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef roodborst het volgende:
[..]
In Staphorst en dat soort gemeentes wellicht maar de meerderheid van Nederland niet. Anders zou de SGP wel wat groter zijn. De meerderheid van Nederland wil overigens ook geen sharia/kalifaat. Dus mensen die dat wel willen kunnen beter naar een plaats gean waar ze daar wel naar streven.
Van mij mag iedereen een idiote mening verkondigen, maar kijk dan niet vreemd op als ik je dan ook als een idioot behandel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
dat is juist ondemocratisch, jij wilt een beperkte democratie afgestemd op jouw eigen belangen, als iedereen dat wilde bleef er niks meer van over.
Die niet behalve als het extremisten zijn die een linkse dictatuur willen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
En mensen die naar jouw mening iets te links zijn bijvoorbeeld?
Zoals ik net al zei, zolang ze geen geweld of zo gaan gebruiken om die dictatuur op te dringen maakt het toch niet zoveel uit?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:48 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Die niet behalve als het extremisten zijn die een linkse dictatuur willen.
Prima en dat accepteer ik, maar mensen moeten niet doen alsof ze voor iets zijn wat eigenlijk niet zo is. Net zoals ISIS voor een sharia volgens de 4 wetscholen van islam.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen een idiote mening verkondigen, maar kijk dan niet vreemd op als ik je dan ook als een idioot behandel.
Jij net zo goed, jij baseert je pro-sharia mening op de aanname dat god bestaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Mening gebaseerd op aanname.
Deze discussie is wel klaar lijkt me.
Alle gelovigen die idioot gedrag vertonen om de god(en) waarin zij geloven tevreden te houden zijn een ziekte op de planeet.quote:
Nee hoor, maar beter hoepelen ze op.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, zolang ze geen geweld of zo gaan gebruiken om die dictatuur op te dringen maakt het toch niet zoveel uit?
Dat is voor mij absoluut. Jij maakt nu een aanname wederom dat het voor mij een aanname isquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:50 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Jij net zo goed, jij baseert je pro-sharia mening op de aanname dat god bestaat.
Waarom?quote:
Ik ben mensen die dat soort achterlijke shit openlijk supporten eigenlijk liever kwijt dan rijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is hun keuze, of ze weg willen gaan of niet. Zolang ze geen geweld gaan gebruiken maakt het mij niet uit of zij graag zouden willen dat de sharia ingevoerd wordt.
Nee, ik zeg niet dat jij het als een aanname ziet. Jij ziet het als een feit dat god bestaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dat is voor mij absoluut. Jij maakt nu een aanname wederom dat het voor mij een aanname is
Lees een boekje argumentatieleer en kom terug aub.
Ik ben mensen die de PVV openlijk supporten ook liever kwijt dan rijk, maar als ze hier graag willen blijven moeten ze dat vooral doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef roodborst het volgende:
[..]
Ik ben mensen die dat soort achterlijke shit openlijk supporten eigenlijk liever kwijt dan rijk.
Dus het is geen aanname voor mij, jij maakte echter wel een aanname. Ik stop ermee voordat het ad hominem wordt met jou praten heeft geen zin. Ajuu en tabee extremist.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat jij het als een aanname ziet. Jij ziet het als een feit dat god bestaat.
Dat is het echter niet.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:53 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dus het is geen aanname voor mij, jij maakte echter wel een aanname. Ik stop ermee voordat het ad hominem wordt met jou praten heeft geen zin. Ajuu en tabee extremist.
Gelukkig is dat geen reden om iemand het land uit te trappen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:53 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ik niet, vrouwen zonder hoofddoek, homo's enz. wel
Helaas niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gelukkig is dat geen reden om iemand het land uit te trappen.
Ach beetje dubbel vind ik het, wel de lusten van de westerse beschaving willen genieten maar aan de andere kant de middeleeuwse woestijntradities omarmen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef roodborst het volgende:
[..]
Ik ben mensen die dat soort achterlijke shit openlijk supporten eigenlijk liever kwijt dan rijk.
Nou ja, ze doen maar. Maar blijkbaar bevalt het hen hier niet zo. Mij lijkt het dan logisch om ergens heen te gaan waar het je wel bevalt. Want als je een kalifaat in Nederland wil stichten kun je nog heel erg lang wachten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach beetje dubbel vind ik het, wel de lusten van de westerse beschaving willen genieten maar aan de andere kant de middeleeuwse woestijntradities omarmen.
Democratie gebruiken als argument om je anti-democratische ideeën te spuienquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:43 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Iemand die anti-democratie is komt er voor uit als een man, jij bent daarintegen een fascist die zichzelf probeert te verbergen in een democratisch jasje.
Maakt mijn argument niet ongeldig, ik beargumenteer het gewoon vanuit jullie perspectief. Niet vanuit de mijne. Doei.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:27 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Democratie gebruiken als argument om je anti-democratische ideeën te spuienZo hypocriet
Wel als dat tuig met hun ISIS-vlagjes haat gaat zaaien (dood aan de joden) & schade aanricht in hun demonstraties 'tegen geweld'quote:
Zeg ik ook niet, daarom is het ook democratie natuurlijk. Maar hypocriet is het wel. Net zoals mensen die vanalles roepen en zich dan beroepen op vrijheid van meningsuiting maar wel ijveren voor het inperken van meningsuiting. Van zulke mensen moet ik kotsenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:29 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Maakt mijn argument niet ongeldig, ik beargumenteer het gewoon vanuit jullie perspectief. Niet vanuit de mijne. Doei.
Exact. Hoe kan men de ultieme waarheid vinden als men zich alleen insluit voor zijn eigen waarheid? De wereld moet kunnen veranderen en dat lukt niet als je je grenzen sluit voor andere ideeen. Discussie moet er altijd zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, daarom is het ook democratie natuurlijk. Maar hypocriet is het wel. Net zoals mensen die vanalles roepen en zich dan beroepen op vrijheid van meningsuiting maar wel ijveren voor het inperken van meningsuiting. Van zulke mensen moet ik kotsen
Natuurlijk, maar het is wel een feit dat mensen met zulke extreme meningen wel vaak de grootste voorstanders zijn van geen vrijheid van meningsuiting. Of wel op hun paard zitten als ze beledigd worden maar wel racisme racisme oid beginnen roepen als iemand anders gebruikt maakt van zijn vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:33 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Exact. Hoe kan men de ultieme waarheid vinden als men zich alleen insluit voor zijn eigen waarheid? De wereld moet kunnen veranderen en dat lukt niet als je je grenzen sluit voor andere ideeen. Discussie moet er altijd zijn.
Zoals Geertje?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:30 schreef Lothiriel het volgende:
Net zoals mensen die vanalles roepen en zich dan beroepen op vrijheid van meningsuiting maar wel ijveren voor het inperken van meningsuiting. Van zulke mensen moet ik kotsen
Geen idee wat Geert's ideeën zijn over vrijheid van meningsuiting, maar daar pik je ook wel één der grootste Nederlandse idioten uitquote:
Oh, ik dacht dat je PVV'er was.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Geen idee wat Geert's ideeën zijn over vrijheid van meningsuiting, maar daar pik je ook wel één der grootste Nederlandse idioten uitGeert kan enkel roepen en schijnt een echte dictator te zijn in de PVV intern, aan zo'n man zou je niet eens aandacht moeten besteden #ok
Oh ja omdat je kritiek uit op de denkwijze van sommigen hier ben je meteen PVV'erquote:
Nee daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:38 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Oh ja omdat je kritiek uit op de denkwijze van sommigen hier ben je meteen PVV'er
Ik ga niet ontkennen dat ik niks van ISIS(-aanhangers) moet hebben maar verder boeit het feit dat iemand moslim of wat dan ook is echt niet zoveel hoorquote:
Aight, duidelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:41 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen dat ik niks van ISIS(-aanhangers) moet hebben maar verder boeit het feit dat iemand moslim of wat dan ook is echt niet zoveel hoorIedereen die zich enigszins normaal gedraagt en probeert samen te leven met de rest is wat mij betreft gewoon welkom.
Als je niet met nieuwe inzichten danwel een nieuwe hypothese aankomt, valt er weinig aan de huidige inzichten te veranderen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:33 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Exact. Hoe kan men de ultieme waarheid vinden als men zich alleen insluit voor zijn eigen waarheid? De wereld moet kunnen veranderen en dat lukt niet als je je grenzen sluit voor andere ideeen. Discussie moet er altijd zijn.
Dus datquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe volg jij het nieuws?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Mensen die alles geloven wat er in de media staat![]()
![]()
Ik geloof niet alles wat ik lees, net als dat artikel wat jij post. Als het over een onderzoek gaat, dan zoek ik dat op en probeer zo te achterhalen of het zo is. Gelukkig doe ik een wetenschappelijke opleiding, dat scheelt want dan weet je welke onderzoeken betrouwbaar zijn en welke niet. Ook is de media niet zo objectief als het lijkt soms, waardoor dingen anders weergegeven kunnen worden (eenzijdig).quote:
Stiekem zeg je?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stiekem je onhoudbare erectie tussen haar billetjes drukken tijdens het knuffelen.
Het merendeel van de moslims staat wel achter de Syriëstrijders, dat zijn net zulke gekkies.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Dus dat. Hij ziet een paar gekken met ISIS vlaggen zwaaien en denkt gelijk dat het merendeel van de moslims achter ze staat
.
En Zeus wat doe je met hem??quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:52 schreef reetspleetzweet het volgende:
Ik schijt Allah in zijn bek en neuk Jezus in zijn reet. Vergeet ik nog iemand?
Jij behandelt al die moslims alsof het lieve huisdieren zijn. Eigenlijk ben jij de gore racist omdat jij zo op ze neer kijkt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik begin me dit echt steeds meer af te vragen, heb jij eigenlijk ooit in je leven een moslim ontmoet?
Nee, ik behandel ze als ieder ander persoon.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij behandelt al die moslims alsof het lieve huisdieren zijn. Eigenlijk ben jij de gore racist omdat jij zo op ze neer kijkt.
Troll is obviousquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij behandelt al die moslims alsof het lieve huisdieren zijn. Eigenlijk ben jij de gore racist omdat jij zo op ze neer kijkt.
Deadprez doet dat graag om je de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:38 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Oh ja omdat je kritiek uit op de denkwijze van sommigen hier ben je meteen PVV'er
Die fistfuck ik zijn reet rauw?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:27 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
En Zeus wat doe je met hem??
Mja, maar als je demonstreert voor de rechten van de pedoclub martijn word je opgehangen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:00 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ja jongen. Zo is Nederland nu eenmaal. Veel woorden weinig daden en maar klagen of knuffelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:58 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom betalen we belastingen of financieren we het blauw op straat als ze geen fuck tegen deze dingen doen. Blijf vooral knuffelen over een half jaar staan er ISIS strijders aan de ingang van elke winkel en moet je minimaal 1 euro doneren aan ze voor ISIS of anders trekken ze een mes en klappen ze je.
Blijf vooral knuffelen Nederland, blijf vooral knuffelen.
Mijn klacht lijkt me duidelijk ik betaal belasting etc, maar ze doen hun werk niet, nee ze staan er wat ISIS aanhangers te knuffelen, ja van ISIS die lui die nu christenen uitmoorden.
Zwarte piet komt wel aan bod want is racistisch, maar een stel mongooltjes met een ISIS vlag, daar wordt niets meegedaan. Ook al willen ze alle Joden het liefst dood zien en christenen ook.
Kut Nederland met hun mietjes attituden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja jongen. Zo is Nederland nu eenmaal. Veel woorden weinig daden en maar klagen of knuffelen.
Ons land staat niet voor niets bekend als een veilige haven voor criminelen en ander gespuis.
Terechte klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |