Zolang ze niets strafbaars doen is er niets aan de handquote:Artikel 7: Vrijheid van meningsuiting; censuurverbod - Hoofdinhoud
Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden (2008)
Hoofdstuk 1: Grondrechten
6 Artikel 7 8
1.
Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
2.
De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisieuitzending.
3.
Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.
4.
De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame.
Anti-Semitische leuze mogen toch niet? Oproepen tot geweld mag toch ook niet? Alles wat ISIS doet daar in dat midden oosten draait om geweld en moorden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:00 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Zolang ze niets strafbaars doen is er niets aan de hand
Doe aangifte zou ik zeggen, doen mensen die het niet met Geert ééns zijn ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Anti-Semitische leuze mogen toch niet? Oproepen tot geweld mag toch ook niet? Alles wat ISIS doet daar in dat midden oosten draait om geweld en moorden?
Als Geert Wilders vervolgt kan worden omdat hij haat zou zaaien waarom ISIS aanhangers dan niet, als je twee uiterste moest noemen is Geertje een kant van de munt en ISIS aanhangers een andere kant van de munt.
Veel te simpel gedacht. Is Wilders veroordeeld? En welke mensen roepen wat over wie? Dat is per keer te beoordelen. Pas als ISIS of een dergelijke organisatie verboden wordt, dan is er in het algemeen wat mogelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Anti-Semitische leuze mogen toch niet? Oproepen tot geweld mag toch ook niet? Alles wat ISIS doet daar in dat midden oosten draait om geweld en moorden?
Als Geert Wilders vervolgt kan worden omdat hij haat zou zaaien waarom ISIS aanhangers dan niet, als je twee uiterste moest noemen is Geertje een kant van de munt en ISIS aanhangers een andere kant van de munt.
Dan vraag ik me zwaar af waarom een terroristische organisatie nog niet verboden is. Een terroristische organisatie is toch per definitie verboden? Of mag het nu?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:04 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Veel te simpel gedacht. Is Wilders veroordeeld? En welke mensen roepen wat over wie? Dat is per keer te beoordelen. Pas als ISIS of een dergelijke organisatie verboden wordt, dan is er in het algemeen wat mogelijk.
Niet overdrijven spons, dan is het hele Amerikaanse leger een terroristische organisatie, of mag dat weer wel? Dillema's dillema'squote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan vraag ik me zwaar af waarom een terroristische organisatie nog niet verboden is. Een terroristische organisatie is toch per definitie verboden? Of mag het nu?
Een leger is iets totaaaaal anders dan een een organisatie als ISIS. Maar goed, gediplomeerde Amerika-haters snappen dat niet natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:17 schreef hoas het volgende:
[..]
Niet overdrijven spons, dan is het hele Amerikaanse leger een terroristische organisatie, of mag dat weer wel? Dillema's dillema's
Maak er 20 tegen 2 van, zijn vast wel meer die meedoen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:21 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Een leger is iets totaaaaal anders dan een een organisatie als ISIS. Maar goed, gediplomeerde Amerika-haters snappen dat niet natuurlijk![]()
OT: Iedereen die met ISIS-vlaggen rondzwaait is per definitie een kneus. Als het niet wettelijk verboden kan worden wat me zou verbazen, dan is dat jammer en zullen we er mee moeten leven. Neemt niet weg dat ik zulke mensen liefst in elkaar zou timmeren
helaas heb ik geen zin in een 20 tegen 1 situatie, dus gaat zo goed als zeker nooit gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:32 schreef TwisterNederland het volgende:
Voordat iemand de isis gaat verdedigen. Je steunt dan oorlogsmisdaden, moord, plunderingen, massa-executies, discriminatie.
Opdonderen met dat tuig uit Nederland!!!
Hier 1 van hun mooie daden.
OPPASSEN, NSFL!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je ze nu nog knuffelen?quote:Zit toch hopelijk rattengif in?quote:Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Nee, sry.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg voor je?.
Wat mij betreft wordt het zwaaien met ISIS-vlaggen onmiddellijk strafbaar verklaard en wordt die vlag als symbool op gelijke voet gesteld met het hakenkruis en trouwens ook de boerka, die in dezelfde categorie van ongewenste symbolen thuishoort.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:00 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Zolang ze niets strafbaars doen is er niets aan de hand
Lijkt me prima. Als het wettelijk is verboden, dan kun je goed optredenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt het zwaaien met ISIS-vlaggen onmiddellijk strafbaar verklaard en wordt die vlag als symbool op gelijke voet gesteld met het hakenkruis
Dat is weer moeilijker, want vrijheid van religie.quote:en trouwens ook de boerka, die in dezelfde categorie van ongewenste symbolen thuishoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |