Oh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolderkamer autist?quote:
quote:
Enjoyquote:
Dat is altijd goedquote:
Oh jeetje heftig zeg! Ik neem aan dat je daar een goede reden voor hebt en het zal zeker een lastige tijd worden... Heel sterkte en succes!quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
Heftig.... ik weet dat contact verbreken met ouders een heftig proces is maar op zoveel wisselvalligheid had ik even niet gerekend....ik baal hier een beetje van want ik voel me een emotionele rollercoaster
Idem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:51 schreef Bienelientjee het volgende:
MoeZou zo mijn bed weer in kunnen stappen
Niet zo leuk nee. Lukt het?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:15 schreef Mishu het volgende:
Dossier aan het maken tegen iemand die me lastig valt. Kut
Ohh, zou dat zo graag ook zo nu en dan kunnen. Lijkt me heerlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:12 schreef _Dido_ het volgende:
Lekker, want morgen lekker thuis werken! Niet reizen, geen collega's die aan je kop mekkeren, uitslapen![]()
![]()
ik mag het elke woensdag, heel fijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ohh, zou dat zo graag ook zo nu en dan kunnen. Lijkt me heerlijk.
OT: goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |