SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 17:45:40 ]![]()
pa ligt in bed maar toch gaan we aandringen om het hart te laten nakijken. ik maak me echt zorgen
Werewolf![]()
Niet luisteren naar je pa, gewoon actie ondernemen. Met dit weer geen risico nemen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:31 schreef sararaats het volgende:
pa ligt in bed maar toch gaan we aandringen om het hart te laten nakijken. ik maak me echt zorgen![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Ivan kneep in de billen van Vanessa.![]()
![]()
schoonzus is verpleegkundige en die vond dat het moest.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet luisteren naar je pa, gewoon actie ondernemen. Met dit weer geen risico nemen.Werewolf![]()
ze vond het wel lekker he? zag het ook gebeurenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Braindead2000 het volgende:
ja, die staat op springenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:35 schreef isax het volgende:
[..]
ze vond het wel lekker he? zag het ook gebeuren![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:35 schreef isax het volgende:
[..]
ze vond het wel lekker he? zag het ook gebeurenIsa heeft een goede beurt nodig.quote:![]()
![]()
Dus zet de rest uit je hoofd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:37 schreef sararaats het volgende:
maar eigenlijk vind ik het hier wel gezellig![]()
Voor oftopic gezwets ga je maar naar de SC.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
schoonzus is verpleegkundige en die vond dat het moest.![]()
een goeie backstabbing voor wat ze gedaan heeft met Ivanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Isa heeft een goede beurt nodig.Werewolf![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:30 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Bewonerslijst
[ afbeelding ]
Exits in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeNet de echte COS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Snel terug komen. Ivan vertelt net tegen Joey dat hij geil is en Vanessa gaat pakken op de rookplaats.quote:![]()
Vorige keer zat er 1 die pas na een kwartier doorhad dat ze verkeerd zat. Ze barstte uit haar veel en zei "rot op, ik ga de naziknop gebruiken" nadat ze het een kwartier lang had aangezien.quote:![]()
oei ik verheug me er al opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vorige keer zat er 1 die pas na een kwartier doorhad dat ze verkeerd zat. Ze barstte uit haar veel en zei "rot op, ik ga de naziknop gebruiken" nadat ze het een kwartier lang had aangezien.![]()
ken jij die mop ook?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik was wel onaardig tegen het Belgje. Die begreep het natuurlijk niet want het is een Belgje.![]()
komt omdat ik geen indo ben sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je lult zoveel onzin, dat het bijna knap is.![]()
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:57 schreef isax het volgende:
niet zoveel offtopic alleen want dat vinden onze modjes niet leuk.![]()
![]()
Nee, gif?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:58 schreef isax het volgende:
[..]
heb je gezien hoeveel lot zit te vreten?![]()
Yep. Als ik zoveel zou eten word ik kotsmisselijk. Mijn maag geeft aan wanneer het genoeg is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:58 schreef isax het volgende:
[..]
heb je gezien hoeveel lot zit te vreten?Werewolf![]()
oei dat is wel een serieus dreigement ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat, ga je over de knie.![]()
Ja verder durf ik niet te gaan. Nogal bang aangelegd, maar dat had je vast al door.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:03 schreef isax het volgende:
[..]
oei dat is wel een serieus dreigement ja.
wooblabalurg![]()
meer sambal eten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja verder durf ik niet te gaan. Nogal bang aangelegd, maar dat had je vast al door.![]()
Heb je nog meer van die originele grappen? Of is er misschien een dvd van te koop?quote:wooblabalurg![]()
welke hoor je het meeste?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die originele grappen? Of is er misschien een dvd van te koop?![]()
douche lijkt me een goed begin aangezien dat als je eenmaal ligt je morgen pas weer op staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Nu eerst naar de winkel, eerst douchen, of eerst slapen. Geen idee.![]()
Back @ wifi.quote:![]()
Hoe het was en zo. Of moet je eerst slapen en kom je daarna met een glas wijn even debriefen?"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Yep. Maar moet ik eerst nog naar de winkel want als ik na een paar uur wakker ben heb ik waarschijnlijk nog minder zin in bewegen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Back @ wifi.![]()
Hoe het was en zo. Of moet je eerst slapen en kom je daarna met een glas wijn even debriefen?
Compleet overprikkeld.![]()
goed zoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee, slechte grappen gaan dwars door me heen.![]()
Pfff ja! Zelfs daarvoor ongevoelige mensen zouden na een paar dagen kamp met kinderen tamelijk strak staan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Maar moet ik eerst nog naar de winkel want als ik na een paar uur wakker ben heb ik waarschijnlijk nog minder zin in bewegen.
Compleet overprikkeld.
Nou, snel naar de winkel, weer terug, deur op slot, douchen, even lekker maffen, en straks met gemaksvoedsel en een wijntje aanschuiven. Goed plan toch, in goede volgorde?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
We hebben met elkaar (liefdevol) iemand uitgelachen die voor het eerst mee was en niet morgen heeft vrij genomen. Dat zegt wel genoeg denk ik zo. Klinkt als een plan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff ja! Zelfs daarvoor ongevoelige mensen zouden na een paar dagen kamp met kinderen tamelijk strak staan.
Nou, snel naar de winkel, weer terug, deur op slot, douchen, even lekker maffen, en straks met gemaksvoedsel en een wijntje aanschuiven. Goed plan toch, in goede volgorde?![]()
![]()
Valse wijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben met elkaar (liefdevol) iemand uitgelachen die voor het eerst mee was en niet morgen heeft vrij genomen. Dat zegt wel genoeg denk ik zo. Klinkt als een plan.
wooblabalurg![]()
Ik zei er nog speciaal liefdevol bij. Ik had de eerste keer ook niet de woensdag vrij genomen. Dat vergeet je 1x en nooit weer.quote:![]()
Kamperen deden we in Castellane van Eurocamp
Het liefst lig ik in een tentje onder de sterrenhemel tijdens de Perseïden.Werewolf![]()
kun jij ook geen domme vragen stellen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kun je ook antwoord geven op de vraag?![]()
Ah. "Dat deed ze wel even" want ze is het gewend.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben met elkaar (liefdevol) iemand uitgelachen die voor het eerst mee was en niet morgen heeft vrij genomen. Dat zegt wel genoeg denk ik zo. Klinkt als een plan.
Tot straks!"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
viel je in slaap tijdens je werk?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei er nog speciaal liefdevol bij. Ik had de eerste keer ook niet de woensdag vrij genomen. Dat vergeet je 1x en nooit weer.![]()
Je bent gewoon teleurgesteld dat ze niet iets zwoels terug zei toen je met een stijfje over billenkoek begon.quote:
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Probeer ik me een beetje aan te passen aan de ontvanger, is 't nog niet goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent gewoon teleurgesteld dat ze niet iets zwoels terug zei toen je met een stijfje over billenkoek begon.
wooblabalurg![]()
Ik wel van jouw replies naar babu.quote:
Ga je best eens doen.![]()
Zo, en nu aan tafel. Ciao!
ik ben vegetarisch. als bacon geen bacon was dan was ik er vol voor gegaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wel van jouw replies naar babu.
Ga je best eens doen.![]()
Zo, en nu aan tafel. Ciao!
kijkertje was er niets bij![]()
![]()
Waar was je precies vol voor gegaan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:29 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben vegetarisch. als bacon geen bacon was dan was ik er vol voor gegaan.
kijkertje was er niets bijwooblabalurg![]()
jou aan de haak slaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar was je precies vol voor gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:33 schreef isax het volgende:
[..]
jou aan de haak slaan.Maar jij bent lang, dat vind ik niet cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg![]()
als ik op mijn knieen ga ben ik net zo groot.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar jij bent lang, dat vind ik niet cool.![]()
Maar je zit niet de hele dag op je knieën, neem ik aan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:35 schreef isax het volgende:
[..]
als ik op mijn knieen ga ben ik net zo groot.wooblabalurg![]()
voor jou wil ik dat best doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar je zit niet de hele dag op je knieën, neem ik aan.![]()
![]()
de manpurse maakt zelfs dat goed. als je heel lelijk bent trek ik hem gewoon over je bolletjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, je weet niet eens hoe lelijk ik ben.![]()
![]()
Jij vindt manpurses toch afstotelijk?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:39 schreef isax het volgende:
[..]
de manpurse maakt zelfs dat goed. als je heel lelijk bent trek ik hem gewoon over je bolletjewooblabalurg![]()
ik dacht als ik dat nou zeg dan blijft babu uit mijn buurt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij vindt manpurses toch afstotelijk?
en dan voel ik me niet nog meer aangetrokken tot je.![]()
lol. Geloof me, jij wil niks van dit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:41 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht als ik dat nou zeg dan blijft babu uit mijn buurt.
en dan voel ik me niet nog meer aangetrokken tot je.
wooblabalurg![]()
jij wil gewoon niet delen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Geloof me, jij wil niks van dit.![]()
![]()
Je bent te lang en een beetje teveel cuckoo voor mij. Dit gaat niks worden, is voor je eigen bestwil.quote:
wooblabalurg![]()
zo cuckoo ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent te lang en een beetje teveel cuckoo voor mij. Dit gaat niks worden, is voor je eigen bestwil.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet het niet zeker natuurlijk, maar ik gok gewoon dat je niet lekker genoeg bent voor hoe gek je bent. En ik vind je vrij gek, dus je kunt begrijpen dat het één en al hotness zou moeten zijn.quote:wooblabalurg![]()
Blijf gewoon wakker.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
Terug.
Slapen.
Wekker zetten anders ben ik rond 4 uur klaarwakker.
wooblabalurg![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet het niet zeker natuurlijk, maar ik gok gewoon dat je niet lekker genoeg bent voor hoe gek je bent. En ik vind je vrij gek, dus je kunt begrijpen dat het één en al hotness zou moeten zijn.![]()
![]()
niemand trapt er inquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:53 schreef Ygritte het volgende:
Nou wat is Nicoline mooi aan het verven... oooh is dit niet de COS.....![]()
girl, interruptedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wacht, ik denk dat ik 'm vat. Je bent Angelina Jolie?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer van.
angelina=knetter![]()
Je had een Cos titel moeten verzinnen. Bij voorkeur met de naam/bijnaam van een bewoner.quote:![]()
(niemand wil vriendjes met ons worden ....)
![]()
ik had ook al een topic kaap geflikt omdat ik wilde dat ze in de war warenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je had een Cos titel moeten verzinnen. Bij voorkeur met de naam/bijnaam van een bewoner.![]()
![]()
komt goed. ze moeten gewoon over die drempel heen.![]()
Dus de boodschap is dat Angelina cuckoo is? Boodschap ontvangen.quote:wooblabalurg![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je had een Cos titel moeten verzinnen. Bij voorkeur met de naam/bijnaam van een bewoner.![]()
wooblabalurg![]()
Wat een aandacht drama
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Is een hopeloos geval deze scquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
hij moest van zijn moeder liever zijn tegen kreeftquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Braindead2000 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:13 schreef Baconbus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh ..... ok....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Verdwaalde Cossers voor de gek houden.![]()
ik ging de was in de droger doen.
en ja hoor, ik ging zitten op mijn spons/handschoen ding die zijk nat was![]()
![]()
Dus je bent down under nu ook nat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:21 schreef isax het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:21 schreef isax het volgende:
![]()
![]()
aan een kantquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus je bent down under nu ook nat.![]()
zal ik je anders ff in je kont plassen ?quote:It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Alsof de Cos hoogstaande literatuur is.It is not down on any map; true places never are.
de rellen hier zijn zeer matig trouwens, net zo zoutloos als dat hele kut utopia
man man wat een kut scIt is not down on any map; true places never are.
altijd mezelf afgevraagt of dat kanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
zal ik je anders ff in je kont plassen ?![]()
kijk uit anders wordt ik verliefdquote:
It is not down on any map; true places never are.
lot der tetten in mn fucking face WOOOOOOOOOOOOOOTquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zal me nou even aanpassen aan het hoge niveau van de cossers.It is not down on any map; true places never are.
dit zei lauraquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
lot der tetten in mn fucking face WOOOOOOOOOOOOOOTIt is not down on any map; true places never are.
lekker boutenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is alweer gestopt en is nu met een boormachine schroefjes aan het in of uitdraaien.It is not down on any map; true places never are.
dit topique, de tt was veel belovend de OP ook maar de invulling mensen mensen dit kan beterIt is not down on any map; true places never are.
Zou aike al van der drol verlost zijn, mens heeft 9 maanden niet gekaktquote:It is not down on any map; true places never are.
Als ze al is geweest zal haar ANUS zeker wel opgerekt zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zou aike al van der drol verlost zijn, mens heeft 9 maanden niet gekakt![]()
ik vind die isa soms mooi en soms niet, ik zou der geen relatie mee kunne hebben. Marije heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
* Braindead2000 vermoedt dat Pavement al wat enthousiaster wordt.![]()
ik vond Lot in het begin een mooie meid maar ze vreet te veel (curves best maar dit neigt naar obesitas) Laura heeft een goed lichaam alleen een kut accent en helaas valt ze niet op mannen.
Aike dan douw ik m nog liever in een pruim en Billy mja nou neeIt is not down on any map; true places never are.
Zeker na een nacht met Jimmy.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ze al is geweest zal haar ANUS zeker wel opgerekt zijn geweest.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ze al is geweest zal haar ANUS zeker wel opgerekt zijn geweest.It is not down on any map; true places never are.
Ho ho, en Vanessa, Collinda, LauraB, en Nicoline dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik vind die isa soms mooi en soms niet, ik zou der geen relatie mee kunne hebben. Marije heb ik nog nooit gezien![]()
ik vond Lot in het begin een mooie meid maar ze vreet te veel (curves best maar dit neigt naar obesitas) Laura heeft een goed lichaam alleen een kut accent en helaas valt ze niet op mannen.
Aike dan douw ik m nog liever in een pruim en Billy mja nou nee![]()
![]()
![]()
Vanessaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ho ho, en Vanessa, Collinda, LauraB, en Nicoline dan?![]()
![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
Die Marije heeft ook wel een aardig figuur. En een meisjesstem, dat vind ik wel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik vind die isa soms mooi en soms niet, ik zou der geen relatie mee kunne hebben. Marije heb ik nog nooit gezien![]()
Aike dan douw ik m nog liever in een pruim en Billy mja nou nee![]()
o jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ho ho, en Vanessa, Collinda, LauraB, en Nicoline dan?![]()
uhm Vanessa nou daar zou ik nog wel een nacht plezier mee kunnen hebben denk ik, volgens mij kan zij der wel wat van 1x dan maar
Collinda ken ik niet
LauraB ook niet
Nicoline mmmmm volgens mij is die meer van alleen heen en weer en voor de rest zo zout als een plank. Maar ze heeft een mooi lichaam
Ik kan die lach van Nicoline niet uitstaan en ze heeft geen sexappeal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
o ja
uhm Vanessa nou daar zou ik nog wel een nacht plezier mee kunnen hebben denk ik, volgens mij kan zij der wel wat van 1x dan maar
Collinda ken ik niet
LauraB ook niet
Nicoline mmmmm volgens mij is die meer van alleen heen en weer en voor de rest zo zout als een plank. Maar ze heeft een mooi lichaam![]()
Die stem is echt ergquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kan die lach van Nicoline niet uitstaan en ze heeft geen sexappeal.I will do what i must !!![]()
Best logisch. Dan zou degene met Bacon automatisch winnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
De finale van masterchef en ze hebben geeneens Bacon
wooblabalurg![]()
Die deelnemers zijn altijd zo melodramatisch. Nog erger dan de Amerikanen maar die Amerikanen hebben tenminste nog humor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Master chef australia aan het kijken finale die zijn beter als Vannas![]()
Was het maar zo simpel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die deelnemers zijn altijd zo melodramatisch. Nog erger dan de Amerikanen maar die Amerikanen hebben tenminste nog humor.wooblabalurg![]()
Jazeker, ik zit weer op mijn Falabella.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gaan we weer op de politiek-correcte tour?
wooblabalurg![]()
Dus elk volk heeft gemiddeld even veel humor, is even veel sociaal, heeft een even grote lul.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jazeker, ik zit weer op mijn Falabella.![]()
Juist niet. Why won't u get it.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus elk volk heeft gemiddeld even veel humor, is even veel sociaal, heeft een even grote lul.
wooblabalurg![]()
Best erg.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:04 schreef isax het volgende:
ik ging net een pizza bestellen.
die man verstond mij niet, ik hem niet.
word een verrassing![]()
![]()
het is amsterdamquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn als je hier woont.![]()
![]()
turken bakken hier alles. zelfs vlaamse friet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een Italiaan die Pizza's verkoopt? Dat zie je niet vaak. Meestal zijn het turken of zo.![]()
Het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:12 schreef isax het volgende:
[..]
turken bakken hier alles. zelfs vlaamse friet.![]()
ik loop soms die mensen zwaar te fucken door gewoon nederlands te praten.quote:
ook keer terwijl mijn beste vriendin er bij was. die had lol![]()
![]()
Succes.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:14 schreef isax het volgende:
pizza zal wel klaar zijn. opvissen en kijken of het goed is gelopen![]()
![]()
LOLquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:14 schreef isax het volgende:
[..]
ik loop soms die mensen zwaar te fucken door gewoon nederlands te praten.
ook keer terwijl mijn beste vriendin er bij was. die had lol
LOL echt LOL !
YOLO
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
Nou nou nou nou. Ga je lekker?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
LOL
LOL echt LOL !
YOLO
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
And then I was like, and then he was like, LOL!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
LOL
LOL echt LOL !
YOLO
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wooblabalurg![]()
quote:De laatste keer dat ik tequila dronk lag ik 2 uur op de grond voor een Mexicaanse discotheek te kotsen.
![]()
Pavement heeft een topic voor je gemaakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
And then I was like, and then he was like, LOL!![]()
Dat effect heeft de sc op mijquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]De laatste keer dat ik tequila dronk lag ik 2 uur op de grond voor een Mexicaanse discotheek te kotsen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]De laatste keer dat ik tequila dronk lag ik 2 uur op de grond voor een Mexicaanse discotheek te kotsen.
![]()
ik weet mn maat meestal wel te houden, 1x goed gekotst van 80%rum en absintIt is not down on any map; true places never are.
Ik kan wel wat drank hebben maar een keer in bulgarije wat zelfgemaakte drank shotjes genomen na 3 of 4 ging het licht uit![]()
Mensen, het was een zware dag dus![]()
Slaapwel en voor de nachtbrakers: braaf zijn hé
![]()
Tedju ik zat toch juist
[ Bericht 65% gewijzigd door Pinnenmutske op 29-07-2014 20:38:19 ]Werewolf![]()
Kater van twee dagen gehad. Ricard en champagne. Als ik Ricard ruik moet ik al rennen. En roze koekenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kan wel wat drank hebben maar een keer in bulgarije wat zelfgemaakte drank shotjes genomen na 3 of 4 ging het licht uit![]()
Ik had toen ik 14 was ofzo een klein flesje rum gekocht daar ben ik zo ziek van geweest nooit meer gedronken en als ik het nu ruik moet ik er weer aandenkenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Kater van twee dagen gehad. Ricard en champagne. Als ik Ricard ruik moet ik al rennen. En roze koekenI will do what i must !!![]()
Wodkaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had toen ik 14 was ofzo een klein flesje rum gekocht daar ben ik zo ziek van geweest nooit meer gedronken en als ik het nu ruik moet ik er weer aandenken. Maar alleen als mix. Ik vind geen enkele sterke drank puur lekker.
![]()
Een goede single malt whiskey kan lekker zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wodka. Maar alleen als mix. Ik vind geen enkele sterke drank puur lekker.
wat ik besteld hadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vertel de buurtroddels![]()
En wat voor pizza is het geworden?![]()
en geen idee joh, ruzies, ongelukken. de hele mik mak.![]()
![]()
Ow en een lekkere rode bittere wijn kan ik ook wel drinken niet die zoete zooiI will do what i must !!![]()
Nicequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:41 schreef isax het volgende:
[..]
wat ik besteld had![]()
en geen idee joh, ruzies, ongelukken. de hele mik mak.![]()
En leuk leuk leuk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:43 schreef isax het volgende:
[..]
nu ben ik wel een beetje aangeschoten omdat ik niets gegeten hadsnel eten dan maar.
![]()
Een banana daiquiri en strawberry daiquiri.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ow en een lekkere rode bittere wijn kan ik ook wel drinken niet die zoete zooi![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:41 schreef Jian het volgende:
Goed topic, effe snel een post, leuk voor later .....
wooblabalurg![]()
Ik haat zoet ook etenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een banana daiquiri en strawberry daiquiri.I will do what i must !!![]()
Vertel eensquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:41 schreef isax het volgende:
[..]
wat ik besteld had![]()
en geen idee joh, ruzies, ongelukken. de hele mik mak.
Du bist alles was ich habe auf der Weltquote:
Du bist alles was ich will
Du, du allein kannst mich versteh'n
Du, du darfst nie mehr von mir geh'n![]()
Daar schijn je pilletjes voor te hebben .......quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Du bist alles was ich habe auf der Welt
Du bist alles was ich will
Du, du allein kannst mich versteh'n
Du, du darfst nie mehr von mir geh'n![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar schijn je pilletjes voor te hebben .......![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)gt_bezoekers___.html
Hahaha ik kan het me goed voorstellenIedereen is een kutlultrut
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:59 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gt_bezoekers___.html
Hahaha ik kan het me goed voorstellen![]()
![]()
![]()
![]()
wooblabalurg![]()
3 bolletjes ijs op het midden van een boordquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
zou vannas dat toetje kunnen maken of alleen crap suzat
beetje slagroom uit een bus. blaadje munt. aardbeitje![]()
Wat een ego's he. Vanessa denkt dat ze een driesterrenkok is. Rienk is Jezus. Ruud een topclown. Nicoline de laatste hoop voor de mensheid. Lot een prinses.enzquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:05 schreef isax het volgende:
[..]
3 bolletjes ijs op het midden van een boord
beetje slagroom uit een bus. blaadje munt. aardbeitje![]()
Ivan is de man
ze casten hele slechte mensen maar zal wel een reden hebbenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een ego's he. Vanessa denkt dat ze een driesterrenkok is. Rienk is Jezus. Ruud een topclown. Nicoline de laatste hoop voor de mensheid. Lot een prinses.enzI will do what i must !!![]()
zo zijn ze dan ook gecast. ik vind het zo vreemd dat nicoline bio industrie vlees eet met haar standpunten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een ego's he. Vanessa denkt dat ze een driesterrenkok is. Rienk is Jezus. Ruud een topclown. Nicoline de laatste hoop voor de mensheid. Lot een prinses.enz![]()
Nico is helemaal niet verkeerd met haar idiealenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:14 schreef isax het volgende:
[..]
zo zijn ze dan ook gecast. ik vind het zo vreemd dat nicoline bio industrie vlees eet met haar standpunten.I will do what i must !!![]()
dat zeg ik ook niet maar het vlees gedeelte komt er niet mee over een.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nico is helemaal niet verkeerd met haar idiealen
weet je hoeveel mensen geen honger hadden als we geen vlees aten?![]()
Die akker van haar is ook niet milieuvriendelijk. Ze gebruikt leidingwater om te sproeien terwijl boeren meestal grondwater gebruiken en ik geloof dat het meeste in de vuilnisbak verdwijnt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:14 schreef isax het volgende:
[..]
zo zijn ze dan ook gecast. ik vind het zo vreemd dat nicoline bio industrie vlees eet met haar standpunten.![]()
huhquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef isax het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet maar het vlees gedeelte komt er niet mee over een.
weet je hoeveel mensen geen honger hadden als we geen vlees aten?I will do what i must !!![]()
Nicos plan was ongedierte te bestrijden met lieveheers beestjesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die akker van haar is ook niet milieuvriendelijk. Ze gebruikt leidingwater om te sproeien terwijl boeren meestal grondwater gebruiken en ik geloof dat het meeste in de vuilnisbak verdwijnt.I will do what i must !!![]()
als je het graan voor amerikaans vee alleen al zou besteden aan de bevolking van deze wereld zouden meer dan 800 millioen mensen geen honger hoeven te leiden.quote:![]()
oke op die manierquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:19 schreef isax het volgende:
[..]
als je het graan voor amerikaans vee alleen al zou besteden aan de bevolking van deze wereld zouden meer dan 800 millioen mensen geen honger hoeven te leiden.I will do what i must !!![]()
Ik heb er geen verstand van maar dat lijkt me erg lastig voor die paar vierkante meters.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nicos plan was ongedierte te bestrijden met lieveheers beestjes![]()
Nee, die houden ze als koeien .....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij eten mieren ook bladluizen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: