SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 17:45:40 ]![]()
pa ligt in bed maar toch gaan we aandringen om het hart te laten nakijken. ik maak me echt zorgen
Werewolf![]()
Niet luisteren naar je pa, gewoon actie ondernemen. Met dit weer geen risico nemen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:31 schreef sararaats het volgende:
pa ligt in bed maar toch gaan we aandringen om het hart te laten nakijken. ik maak me echt zorgen![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Ivan kneep in de billen van Vanessa.![]()
![]()
schoonzus is verpleegkundige en die vond dat het moest.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet luisteren naar je pa, gewoon actie ondernemen. Met dit weer geen risico nemen.Werewolf![]()
ze vond het wel lekker he? zag het ook gebeurenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Ivan kneep in de billen van Vanessa.![]()
ja, die staat op springenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:35 schreef isax het volgende:
[..]
ze vond het wel lekker he? zag het ook gebeuren![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:35 schreef isax het volgende:
[..]
ze vond het wel lekker he? zag het ook gebeurenIsa heeft een goede beurt nodig.quote:![]()
![]()
Dus zet de rest uit je hoofd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:37 schreef sararaats het volgende:
maar eigenlijk vind ik het hier wel gezellig![]()
Voor oftopic gezwets ga je maar naar de SC.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
schoonzus is verpleegkundige en die vond dat het moest.![]()
een goeie backstabbing voor wat ze gedaan heeft met Ivanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Isa heeft een goede beurt nodig.Werewolf![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:30 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Bewonerslijst
[ afbeelding ]
Exits in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeNet de echte COS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Snel terug komen. Ivan vertelt net tegen Joey dat hij geil is en Vanessa gaat pakken op de rookplaats.quote:![]()
Vorige keer zat er 1 die pas na een kwartier doorhad dat ze verkeerd zat. Ze barstte uit haar veel en zei "rot op, ik ga de naziknop gebruiken" nadat ze het een kwartier lang had aangezien.quote:![]()
oei ik verheug me er al opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vorige keer zat er 1 die pas na een kwartier doorhad dat ze verkeerd zat. Ze barstte uit haar veel en zei "rot op, ik ga de naziknop gebruiken" nadat ze het een kwartier lang had aangezien.![]()
ken jij die mop ook?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik was wel onaardig tegen het Belgje. Die begreep het natuurlijk niet want het is een Belgje.![]()
komt omdat ik geen indo ben sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je lult zoveel onzin, dat het bijna knap is.![]()
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:57 schreef isax het volgende:
niet zoveel offtopic alleen want dat vinden onze modjes niet leuk.![]()
![]()
Nee, gif?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:58 schreef isax het volgende:
[..]
heb je gezien hoeveel lot zit te vreten?![]()
Yep. Als ik zoveel zou eten word ik kotsmisselijk. Mijn maag geeft aan wanneer het genoeg is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:58 schreef isax het volgende:
[..]
heb je gezien hoeveel lot zit te vreten?Werewolf![]()
oei dat is wel een serieus dreigement ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat, ga je over de knie.![]()
Ja verder durf ik niet te gaan. Nogal bang aangelegd, maar dat had je vast al door.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:03 schreef isax het volgende:
[..]
oei dat is wel een serieus dreigement ja.
wooblabalurg![]()
meer sambal eten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja verder durf ik niet te gaan. Nogal bang aangelegd, maar dat had je vast al door.![]()
Heb je nog meer van die originele grappen? Of is er misschien een dvd van te koop?quote:wooblabalurg![]()
welke hoor je het meeste?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die originele grappen? Of is er misschien een dvd van te koop?![]()
douche lijkt me een goed begin aangezien dat als je eenmaal ligt je morgen pas weer op staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Nu eerst naar de winkel, eerst douchen, of eerst slapen. Geen idee.![]()
Back @ wifi.quote:![]()
Hoe het was en zo. Of moet je eerst slapen en kom je daarna met een glas wijn even debriefen?"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Yep. Maar moet ik eerst nog naar de winkel want als ik na een paar uur wakker ben heb ik waarschijnlijk nog minder zin in bewegen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Back @ wifi.![]()
Hoe het was en zo. Of moet je eerst slapen en kom je daarna met een glas wijn even debriefen?
Compleet overprikkeld.![]()
goed zoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee, slechte grappen gaan dwars door me heen.![]()
Pfff ja! Zelfs daarvoor ongevoelige mensen zouden na een paar dagen kamp met kinderen tamelijk strak staan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Maar moet ik eerst nog naar de winkel want als ik na een paar uur wakker ben heb ik waarschijnlijk nog minder zin in bewegen.
Compleet overprikkeld.
Nou, snel naar de winkel, weer terug, deur op slot, douchen, even lekker maffen, en straks met gemaksvoedsel en een wijntje aanschuiven. Goed plan toch, in goede volgorde?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
We hebben met elkaar (liefdevol) iemand uitgelachen die voor het eerst mee was en niet morgen heeft vrij genomen. Dat zegt wel genoeg denk ik zo. Klinkt als een plan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff ja! Zelfs daarvoor ongevoelige mensen zouden na een paar dagen kamp met kinderen tamelijk strak staan.
Nou, snel naar de winkel, weer terug, deur op slot, douchen, even lekker maffen, en straks met gemaksvoedsel en een wijntje aanschuiven. Goed plan toch, in goede volgorde?![]()
![]()
Valse wijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben met elkaar (liefdevol) iemand uitgelachen die voor het eerst mee was en niet morgen heeft vrij genomen. Dat zegt wel genoeg denk ik zo. Klinkt als een plan.
wooblabalurg![]()
Ik zei er nog speciaal liefdevol bij. Ik had de eerste keer ook niet de woensdag vrij genomen. Dat vergeet je 1x en nooit weer.quote:![]()
Kamperen deden we in Castellane van Eurocamp
Het liefst lig ik in een tentje onder de sterrenhemel tijdens de Perseïden.Werewolf![]()
kun jij ook geen domme vragen stellen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kun je ook antwoord geven op de vraag?![]()
Ah. "Dat deed ze wel even" want ze is het gewend.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben met elkaar (liefdevol) iemand uitgelachen die voor het eerst mee was en niet morgen heeft vrij genomen. Dat zegt wel genoeg denk ik zo. Klinkt als een plan.
Tot straks!"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
viel je in slaap tijdens je werk?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei er nog speciaal liefdevol bij. Ik had de eerste keer ook niet de woensdag vrij genomen. Dat vergeet je 1x en nooit weer.![]()
Je bent gewoon teleurgesteld dat ze niet iets zwoels terug zei toen je met een stijfje over billenkoek begon.quote:
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Probeer ik me een beetje aan te passen aan de ontvanger, is 't nog niet goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent gewoon teleurgesteld dat ze niet iets zwoels terug zei toen je met een stijfje over billenkoek begon.
wooblabalurg![]()
Ik wel van jouw replies naar babu.quote:
Ga je best eens doen.![]()
Zo, en nu aan tafel. Ciao!
ik ben vegetarisch. als bacon geen bacon was dan was ik er vol voor gegaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wel van jouw replies naar babu.
Ga je best eens doen.![]()
Zo, en nu aan tafel. Ciao!
kijkertje was er niets bij![]()
![]()
Waar was je precies vol voor gegaan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:29 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben vegetarisch. als bacon geen bacon was dan was ik er vol voor gegaan.
kijkertje was er niets bijwooblabalurg![]()
jou aan de haak slaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar was je precies vol voor gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:33 schreef isax het volgende:
[..]
jou aan de haak slaan.Maar jij bent lang, dat vind ik niet cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg![]()
als ik op mijn knieen ga ben ik net zo groot.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar jij bent lang, dat vind ik niet cool.![]()
Maar je zit niet de hele dag op je knieën, neem ik aan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:35 schreef isax het volgende:
[..]
als ik op mijn knieen ga ben ik net zo groot.wooblabalurg![]()
voor jou wil ik dat best doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar je zit niet de hele dag op je knieën, neem ik aan.![]()
![]()
de manpurse maakt zelfs dat goed. als je heel lelijk bent trek ik hem gewoon over je bolletjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, je weet niet eens hoe lelijk ik ben.![]()
![]()
Jij vindt manpurses toch afstotelijk?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:39 schreef isax het volgende:
[..]
de manpurse maakt zelfs dat goed. als je heel lelijk bent trek ik hem gewoon over je bolletjewooblabalurg![]()
ik dacht als ik dat nou zeg dan blijft babu uit mijn buurt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij vindt manpurses toch afstotelijk?
en dan voel ik me niet nog meer aangetrokken tot je.![]()
lol. Geloof me, jij wil niks van dit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:41 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht als ik dat nou zeg dan blijft babu uit mijn buurt.
en dan voel ik me niet nog meer aangetrokken tot je.
wooblabalurg![]()
jij wil gewoon niet delen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Geloof me, jij wil niks van dit.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: