abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143163020
Interessant dat de Telegraaf toch nog meer anti-China dan anti-Islam is.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 13:56:46 ]
pi_143163049
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:07 schreef SeLang het volgende:

[..]

Groenland heeft ongeveer 60.000 inwoners en volgens het kaartje een homocide rate van 10-20 per 100.000. Dus het gaat hier over 6-12 moorden per jaar in Groenland. Dat lijkt me niet het gevolg van een enkel incidentje.

Dat het s'winters lang donker is klopt maar dat geldt ook voor Skandinavie. Dus ik vermoed toch iets cultureels (vetes tussen verschillende stammen of eerwraak of iets dergelijks).
Aan het gedrag van de Groenlanders die ik in Kopenhagen zag zou ik stellen dat het gewoon straalbezopen figuren waren die een dronkemansruzie hadden om wellicht iets kleins.
pi_143165243
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:56 schreef Igen het volgende:
Interessant dat de Telegraaf toch nog meer anti-China dan anti-Islam is.
In deze casus niet heel raar.
Die islamieten wonen er al honderden jaren en zijn de oorspronkelijke bevolking.

Telegraaf kiest altijd voor de oorspronkelijke bevolking.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_143165392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Die islamieten wonen er al honderden jaren en zijn de oorspronkelijke bevolking.

Kozen ze in de Tsjetsjenië-oorlog dan ook de kant van Al Qaeda?
pi_143165403
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Geen idee. Ikw eetw el dat de westerse media niet perse pro russische was.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_143165497
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Geen idee. Ikw eetw el dat de westerse media niet perse pro russische was.
I know. Het was ook nog voor 9/11, toen was Al Qaeda en moslimfundamentalisme natuurlijk ook nog niet zo'n ding. Had de term "moedjahedien" misschien zelfs nog wel iets mystieks enzo. Voor ons dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 15:05:04 ]
pi_143165569
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef Igen het volgende:

[..]

I know. Het was ook nog voor 9/11, toen was Al Qaeda en moslimfundamentalisme natuurlijk ook nog niet zo'n ding. Had de term "moedjahedien" misschien zelfs nog wel iets mystieks enzo. Voor ons dan.
Gezegd hebbende dat ik de oeigoeren wel enig sinds begrijp gezien de lading bullshit regels die peking ze oplegt.

Maar of dit de manier is.

De han chinezen blijven komen net zoals in tibet.
Zelfde met Papoea waar de Javanen alles overnemen.
pi_143165807
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Die strijd was dan ook gekaapt door Arabieren en hun belangen middels oa AQ en hun steun aan oa Doedajev.
pi_143188535
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Oh ja. Is de Telegrof dan ook voor de Palestijnen?

En tegen de kopermijnmaatschappij die Papoea-Nieuw-Guinea vernietigt?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143188816
Jaja.
Ofwel moslims onderdrukken als meerderheid andersdenkende minderheden en moslims zijn dus slecht.
Ofwel moslims verdedigen zich tegen onderdrukking door andersdenkende meerderheden en moslims zijn dus slecht.

Dat is pas win-win.
Kop: ik win.
Munt: jij verliest.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143217987
quote:
Onder de doden waren ook tientallen aanvallers.
Tientallen?
Wat hadden ze op? Er zijn meer dan een miljard Chinezen. Op deze manier roeien ze zichzelf uit. Kan best efficienter lijkt me.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_143226109
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 02:11 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Oh ja. Is de Telegrof dan ook voor de Palestijnen?
Joden topics zijn even verderop (en zo te zien ben je daar ook lekker actief) Je hebt niks met de Uyguren helemaal niks nadda. Je komt je Palestijnse vrienden , nou eigenlijk is het meer "de vijand van mijn vijand" lekker promoten. Doe dat in de daarvoor bestemde topics en blijf daar.
pi_143226139
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom zouden ze zich willen afscheiden denk je? ;).
Tibetanen willen zich ook afscheiden, wat is je punt?
pi_143278574
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 09:20 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Joden topics zijn even verderop (en zo te zien ben je daar ook lekker actief) Je hebt niks met de Uyguren helemaal niks nadda. Je komt je Palestijnse vrienden , nou eigenlijk is het meer "de vijand van mijn vijand" lekker promoten. Doe dat in de daarvoor bestemde topics en blijf daar.
Je gaat volledig voorbij aan mijn argument.
En sinds wanneer ben jij degene die bepaalt wie wat waarom waar kan zeggen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Kees22 op 10-08-2014 22:39:00 ]
pi_143284811
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je gaat volledig voorbij aan mijn argument.
En sinds wanneer ben jij degene die bepaalt wie wat waarom waar kan zeggen?
Richt jij nou maar op de Joden en laat de Turken met rust
pi_143285259
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Richt jij nou maar op de Joden en laat de Turken met rust
Ah, ik snap het al: je argument van selectieve verontwaardiging valt in het water!

Straks ga ik nog zeggen dat de Oeigoeren even hard door China onderdrukt worden als de Palestijnen door Israel. Oeioei! })
Maar daar ging mijn opmerking helemaal niet over: die ging over het vermeende standpunt van de Telegrof.
pi_143293622
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ah, ik snap het al: je argument van selectieve verontwaardiging valt in het water!

Straks ga ik nog zeggen dat de Oeigoeren even hard door China onderdrukt worden als de Palestijnen door Israel. Oeioei! })
Maar daar ging mijn opmerking helemaal niet over: die ging over het vermeende standpunt van de Telegrof.
Het is 'Uyghurs'

Zoals gezegd : Palestine topic is een deur verder. Je zit hier verkeerd.
pi_143329133
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:12 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Het is 'Uyghurs'

Zoals gezegd : Palestine topic is een deur verder. Je zit hier verkeerd.
Achach, gaan we een punt maken van de transcriptie?
Het woordbeeld Uyghurs maakt niet bepaald een Nederlandse indruk. Hoe moet dat woord uitgesproken worden?
De U als de u in kut? Of toch als de oe in oei?

En je gaat nog steeds niet in op mijn vraag: verdedigt de Telegrof volken die hun eigen land verdedigen tegen bezetters? Dus ook de Palestijnen, Armeniërs, Koerden.

En wederom: maak jij uit wie waar wat kan bijdragen?
pi_143331004
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 03:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Achach, gaan we een punt maken van de transcriptie?
Het woordbeeld Uyghurs maakt niet bepaald een Nederlandse indruk. Hoe moet dat woord uitgesproken worden?
De U als de u in kut? Of toch als de oe in oei?

En je gaat nog steeds niet in op mijn vraag: verdedigt de Telegrof volken die hun eigen land verdedigen tegen bezetters? Dus ook de Palestijnen, Armeniërs, Koerden.

En wederom: maak jij uit wie waar wat kan bijdragen?
Wat is de Telegrof? Maak er een topic over zou ik zeggen. Telegrof heeft volgens mij niets met Turkistan te maken. Ik ken het niet en mijn achterban ook niet
i
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')