Lol, dude, ik heb vaker 220 door me heen gehad, of 230, wat jij wil. Ik weet heus hoe 220 voelt. En alsof ik 100% weet hoe ik hem vast had. Dat boeit ook niet. Feit is : Ik steek dat ding in het stopcontact en dat ding explodeerd praktisch. Daarnaast vliegen de vonken alle kanten op, bijna op het gordijn wat er naast hangt, is dat kreng stuk, is het snoer naar zijn moer en heeft mijn stopcontact schade want schoonmaken heb ik al gedaan je blijft een streepje zien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik vraag mij gewoon af hoe TS die klap heeft gekregen, als je dit ding bij de behuizing beethebt en hij is verder schoon hoe krijg je dan die klap? Als TS al een klap heeft gehad geloof ik niet dat het 230V was. Temeer daar de niet geleidende behuizing nog heel is.
Maar dat is technisch en veranderd niets aan de zaak.
De fabrikant kan good-will tonen, maar is daar niet toe verplicht.
Tevens heeft TS nog geen contact met Apple gehad.
50 is overdreven, maar 2 jaar (nog niet eens) is ook wel erg kort niet? En afgezien van dat, hoort die zooi niet te ontploffen. Als je zooi uit china hebt kan ik er in komen, maar dit is 100% orgineel van Apple.quote:
Apple store, ok die had ik even gemist.quote:
Gast ga ergens anders stemming lopen maken, het ging mooi totdat je moeder jou even onbegeleid op internet losliet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:20 schreef imbussleutel het volgende:
(koop de volgende keer een echte telefoon aub)
Apple laat bijna alles in China maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
50 is overdreven, maar 2 jaar (nog niet eens) is ook wel erg kort niet? En afgezien van dat, hoort die zooi niet te ontploffen. Als je zooi uit china hebt kan ik er in komen, maar dit is 100% orgineel van Apple.
Rustig maar fanboy. Ik zal de technisch achterhaalde, te dure en met Chinese slavenarbeid geproduceerde crap niet meer beledigen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:23 schreef hottentot het volgende:
Gast ga ergens anders stemming lopen maken, het ging mooi totdat je moeder jou even onbegeleid op internet losliet.
Kan het nog steeds uit China komen, maar goed het hele wel/geen garantie of non-conformiteit is mijnsinziens hier geeneens een punt, aangezien zelf al erkend hebben dat dit type lader fabricagefouten kan bevatten. Vraag is dus alleen wát ze allemaal moeten vergoeden. Meest logische is dan inderdaad alle vervolgschade die door de fabricagefout is opgelopen. Dus in ieder geval USB kabel, en over stopcontact kan je discussiëren; dat is niet defect, maar beschadigd. Dus dan zou je eerder aan een vergoeding kunnen denken ipv vervanging.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
50 is overdreven, maar 2 jaar (nog niet eens) is ook wel erg kort niet? En afgezien van dat, hoort die zooi niet te ontploffen. Als je zooi uit china hebt kan ik er in komen, maar dit is 100% orgineel van Apple.
Zeg Dudette.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, dude, ik heb vaker 220 door me heen gehad, of 230, wat jij wil. Ik weet heus hoe 220 voelt. En alsof ik 100% weet hoe ik hem vast had. Dat boeit ook niet. Feit is : Ik steek dat ding in het stopcontact en dat ding explodeerd praktisch. Daarnaast vliegen de vonken alle kanten op, bijna op het gordijn wat er naast hangt, is dat kreng stuk, is het snoer naar zijn moer en heeft mijn stopcontact schade want schoonmaken heb ik al gedaan je blijft een streepje zien.
Maar dit is heel de discussie ook niet.
Anyway, een Apple senior advisor gaat me over 10 min bellen.
En als je de OP had gelezen, had je geweten dat ik dus WEL contact met Apple heb gehad. Met de geniusbar en met hun Icentre in Alkmaar.
2 jaar is inderdaad kort.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fanboy, nee sorry ik heb geen iPhone, pech voor je maar jij bent de eerste die met een flame begint, vind ik bij Apple, Windows, Android etc.. allemaal even zielig. En ja ik vind jou dus zielig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:28 schreef imbussleutel het volgende:
[..]
Rustig maar fanboy. Ik zal de technisch achterhaalde, te dure en met Chinese slavenarbeid geproduceerde crap niet meer beledigen.
Het was maar een plaagstootje.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Fanboy, nee sorry ik heb geen iPhone, pech voor je maar jij bent de eerste die met een flame begint, vind ik bij Apple, Windows, Android etc.. allemaal even zielig.
Ja maar het is geen DX troep. Het komt van Apple zelfquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:25 schreef Inkoppertjes het volgende:
[..]
Apple laat bijna alles in China maken.
Toen was alles betahquote:Maar ik had vorige maand nog mijn spelcomputers uit de jaren '80 aangesloten gehad. Die transformators zijn echt fúcking groot. Maar ze doen het nog steeds. Vroegâh......
Ik hoef geen nieuw stopcontact klepjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan het nog steeds uit China komen, maar goed het hele wel/geen garantie of non-conformiteit is mijnsinziens hier geeneens een punt, aangezien zelf al erkend hebben dat dit type lader fabricagefouten kan bevatten. Vraag is dus alleen wát ze allemaal moeten vergoeden. Meest logische is dan inderdaad alle vervolgschade die door de fabricagefout is opgelopen. Dus in ieder geval USB kabel, en over stopcontact kan je discussiëren; dat is niet defect, maar beschadigd. Dus dan zou je eerder aan een vergoeding kunnen denken ipv vervanging.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Spanky78 het volgende:
Ik zou een Amerikaanse letselschadeadvocaat opzoeken en eens kijken of je er een miljoen of wat uit kunt slepen.
Als zo'n oude Engelse lul zich ermee gaat bemoeien komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:21 schreef Qwea het volgende:
Anyway, een Apple senior advisor gaat me over 10 min bellen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als zo'n oude Engelse lul zich ermee gaat bemoeien komt het helemaal goed.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:42 schreef Qwea het volgende:
Nou, dus de applestore zegt fuck you, Icentre ook, en van hun krijg ik een nieuwe kabel en adapter
Jeej zeg. Weet je meteen dat service en coulance niet bij de hoge prijs inbegrepen waren. Ik was er na het kapot gaan van mijn 2e generatie iPod (15e maand na aanschaf) al achter. Dat was ook meteen het laatste witte apparaat met een fruitsticker voor mij. Gelukkig had toen de Bijenkorf klantgerichtheid en service wel hoger in het vaandel staan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:42 schreef Qwea het volgende:
Nou, dus de applestore zegt fuck you, Icentre ook, en van hun krijg ik een nieuwe kabel en adapter
De eerste post waar je niet over bosjes bloemen of dozen bonbons begint (quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:01 schreef multiplex het volgende:
[..]
Jeej zeg. Weet je meteen dat service en coulance niet bij de hoge prijs inbegrepen waren. Ik was er na het kapot gaan van mijn 2e generatie iPod (15e maand na aanschaf) al achter. Dat was ook meteen het laatste witte apparaat met een fruitsticker voor mij. Gelukkig had toen de Bijenkorf klantgerichtheid en service wel hoger in het vaandel staan.
Doe es een link posten (naar een online wetsartikel dan he).quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:31 schreef hottentot het volgende:
Hoop het beste voor je, maar recht op meer heb je wettelijk niet.
Die is al gepost door Wespensteek en haar schade kom niet boven de 500,-quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Doe es een link posten (naar een online wetsartikel dan he).
Als een apparaat gewoon kapot gaat en geen schade veroorzaakt is de gewone garantie van toepassing, eventueel aangevuld door coulance vanuit de fabrikant of winkelier. Als een klant een schok van 220 volt door zich heen krijgt is dat anders.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:03 schreef r_one het volgende:
[..]
De eerste post waar je niet over bosjes bloemen of dozen bonbons begint (). Chapeau
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |