Joh, dat geeft helemaal niks hoor! En ik denk dat die laatste weken mentaal ook gewoon steeds zwaarder gaan wegen en dat je dan sneller uit balans raaktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:02 schreef Amsel het volgende:
Doktersassistentes: Die bij mijn ha-praktijk zijn wel OK. Je kunt de hele dag bellen en kunt meestal ook wel snel terecht. Achter de balie zit alleen soms een vreemde vent die niet heel "klantvriendelijk" is. Daar heb ik wel eens een assistente op aangesproken en die ging daar heel goed mee om dus daar ben ik wel tevreden over.
Voedingskussens: Een tijd geleden kon ik echt niet zonder slapen! Nu lig ik het liefst zonder kussen en dekbed, gewoon niks op het matras, back to basic
Heb inmiddels ook weer de vk gesproken over het bewegen. Ben weer gerustgesteld. Heb ook bedankt dat ze me niet heeft gevoed in m'n paniek maar gewoon eerst tot rust liet komen en dat het toen vanzelf oké bleek te zijn. Dat is voor mij wel de beste aanpak. Voel me nog steeds wel een beetje bedrukt. Alles gaat al de hele zwangerschap zo goed en ik was zo'n blije naïeve zwangere en nu voel ik me opeens zo'n zorgenmiep. Het moet wel leuk blijven!
Ik heb al wel therapie gehad hoor, maar wil het wel graag vergoed krijgen, en dan is een verwijzing wel handig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Mariska heb je daar een verwijzing voor nodig![]()
Ik heb in het verleden Cesarthapie gehad bij de fysio en kon daar gewoon terecht na een belletje.
Op zich ook wel handig als ze op de hoogte zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:21 schreef Heliotrope het volgende:
Ohja huisartsen, die moet ik nog steeds melden dat ik zwanger benwel zo aardig voordat ik ineens een extra gezinslid in kom schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
De enige die jou een aansteller vindt ben je zelf poepescheet!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik heb me toch maar ziek gemeld. En nu ga ik in bed verder liggen jenken.
Ja, er zijn heel veel mensen die het veel erger hebben en ik zal ongetwijfeld een waardeloze aansteller zijn maar ik had me verdorie zo enorm verheugd op deze week, de allerlaatste week in de komende 20 jaar die ik gewoon echt nog een keer helemaal voor mezelf zou hebben, en dan loopt ie zo. En daarom vind ik mezelf echt vreselijk zielig nu
maar dan hou je nu wel meer dagen over voor na je verlof.. da's dan wel weer positief (of had je al een stuwmeer staan?)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
Amsel, de komende drie weken is de helft van mijn team met vakantie, en daarna is het nog maar drie weken tot mijn verlof. Dit was echt de allerlaatste kans, helaas.
klopt, maar ik kan toch geen maand aan mijn verlof plakken ivm reorganisatiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
maar dan hou je nu wel meer dagen over voor na je verlof.. da's dan wel weer positief (of had je al een stuwmeer staan?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |