Joh, dat geeft helemaal niks hoor! En ik denk dat die laatste weken mentaal ook gewoon steeds zwaarder gaan wegen en dat je dan sneller uit balans raaktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:02 schreef Amsel het volgende:
Doktersassistentes: Die bij mijn ha-praktijk zijn wel OK. Je kunt de hele dag bellen en kunt meestal ook wel snel terecht. Achter de balie zit alleen soms een vreemde vent die niet heel "klantvriendelijk" is. Daar heb ik wel eens een assistente op aangesproken en die ging daar heel goed mee om dus daar ben ik wel tevreden over.
Voedingskussens: Een tijd geleden kon ik echt niet zonder slapen! Nu lig ik het liefst zonder kussen en dekbed, gewoon niks op het matras, back to basic
Heb inmiddels ook weer de vk gesproken over het bewegen. Ben weer gerustgesteld. Heb ook bedankt dat ze me niet heeft gevoed in m'n paniek maar gewoon eerst tot rust liet komen en dat het toen vanzelf oké bleek te zijn. Dat is voor mij wel de beste aanpak. Voel me nog steeds wel een beetje bedrukt. Alles gaat al de hele zwangerschap zo goed en ik was zo'n blije naïeve zwangere en nu voel ik me opeens zo'n zorgenmiep. Het moet wel leuk blijven!
Ik heb al wel therapie gehad hoor, maar wil het wel graag vergoed krijgen, en dan is een verwijzing wel handig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Mariska heb je daar een verwijzing voor nodig![]()
Ik heb in het verleden Cesarthapie gehad bij de fysio en kon daar gewoon terecht na een belletje.
Op zich ook wel handig als ze op de hoogte zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:21 schreef Heliotrope het volgende:
Ohja huisartsen, die moet ik nog steeds melden dat ik zwanger benwel zo aardig voordat ik ineens een extra gezinslid in kom schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
De enige die jou een aansteller vindt ben je zelf poepescheet!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik heb me toch maar ziek gemeld. En nu ga ik in bed verder liggen jenken.
Ja, er zijn heel veel mensen die het veel erger hebben en ik zal ongetwijfeld een waardeloze aansteller zijn maar ik had me verdorie zo enorm verheugd op deze week, de allerlaatste week in de komende 20 jaar die ik gewoon echt nog een keer helemaal voor mezelf zou hebben, en dan loopt ie zo. En daarom vind ik mezelf echt vreselijk zielig nu
maar dan hou je nu wel meer dagen over voor na je verlof.. da's dan wel weer positief (of had je al een stuwmeer staan?)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
Amsel, de komende drie weken is de helft van mijn team met vakantie, en daarna is het nog maar drie weken tot mijn verlof. Dit was echt de allerlaatste kans, helaas.
klopt, maar ik kan toch geen maand aan mijn verlof plakken ivm reorganisatiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
maar dan hou je nu wel meer dagen over voor na je verlof.. da's dan wel weer positief (of had je al een stuwmeer staan?)
Ik herken het wel Zoëquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:10 schreef Zoë23 het volgende:
Hoe gaat het nu sicilia?
Loj
Lekker
Hebben jullie dat ook dat je je aan het einde vd middagdag moe/hoofdpijn/duizelig/niet fit voelt? Ik weet echt niet wat ik met mezelf aanmoet dan. Voel me echt naar. Na een paar uurtjes is dat gevoel weer weg
Heb S hier ook rondlopen en moet elke dag koken omdat man laat thuis is (of weg is voor werk)
'hoort' dit erbij of is het iets vd tweelingzwangerschap? Ik neem/heb eigenlijk geen rust (ja als S even speelt oid maar geen momentje voor mezelf)
Ze slaapt soms smiddags nog maar niet elke dag. GO en ouders hebben vakantie dus kunnen niet oppassen zegmaar.
Weet niet zo goed wat ik met het gevoel aanmoet
Goed om te lezen, zou idd bloedsuiker kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik herken het wel Zoë. Ik wijt het bij mij altijd aan lage bloedsuikerspiegel, als ik even wat heb gegeten dan gaat het vaak wel weer. Maar m'n energie is echt ook helemaal op aan het eind vd middag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is ook niet prettig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:31 schreef AwayTL het volgende:
Herkenbaar Zoe. Gelukkig slaapt die van mij altijd nog in de middag. Bij mij helpt een kop koffie als ik moe word en geen suiker overdag. Gaat mijn energielevel heel erg van pieken en daarna razendsnel weer naar beneden.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:48 schreef Hilmo het volgende:
Voedingskussen heb ik vannacht ook voor het eerst erbij gepakt, want de hitte was wat afgezakt. Ook kramp, meerdere keren in verschillende delen van mijn lichaamIk ga toch ook maar stretchen voor het slapen gaan.
Pff, hebben jullie ook met dit weer dat je ineens bevangen wordt van de hitte? Vooral op je hoofd? Zweten en echt opvliegers. Ook bij mijn liezen trouwens, vooral op kantoor, enorme zweetplekken. Lijkt wel alsof ik in mijn broek heb gepiestTrouwens, krijg beneden sowieso een beetje last van ruwheid door het vele plassen
![]()
Hier ook heel wat drukte met zwangerschapsafspraken. Twee keer begeleidingsgesprekken, morgen bevallingspraatje, vorige week borstvoedingscursus en intake kraamzorg, over paar weken zwangerschapscursus. Voor het eerst assertief (per mail) geweest
Herkenbaar wb de hitteaanval... Vd week zoveel gezweten vanaf mn liezen dat ik serieus dacht dat ik lekte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig ook met de mail, je hebt helemaal gelijk.
Zoë zou iets van bouillon een oplossing kunnen zijn? Dat je zout tekort komt met dit weer?
Leuk kwakz0r ben benieuwd naar t eindresultaat.
Vanmorgen vertelde ik al over de dief van mn voedingskussen, nu het bewijs.
S. 2014
J. 2016
Leukquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
Ik breek even in: eindelijk rust in MN kont en hoofd, hele middag zitten breien en t achterpand van het vestje voor mijn manneke is al af! Maatje 6 maanden, hij kijkt wat groot maar hoort een beetje baggy te zitten en kan als jasje/vestje over kleertjes heen
[ afbeelding ]
Zie nu de tijd pas, misschien maar eens gaan koken (vriendje komt zo ook pas thuis).
/burgerlijkheid
/egopost
Misschien kan je ook nog overwegen de avondmaaltijd in de middag te doen. (Tip uit het easy peasy boek, zelf geen ervaring mee) Daar zou je dan meer energie uit halen die je in de avond niet nodig hebt en je kan evt het eetmoment met je man houden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet prettig.
Eerder at ik weleens om 17:30 samen met S enom 18:30 bijv. Misschien moet ik dat weer gaan doen. En gedurende de dag kleine beetjes eten.
Misschien helpt t.
En koffievergeet ik altijd smiddags
Kwakz0r
Goed begin!
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:48 schreef Hilmo het volgende:
Voedingskussen heb ik vannacht ook voor het eerst erbij gepakt, want de hitte was wat afgezakt. Ook kramp, meerdere keren in verschillende delen van mijn lichaamIk ga toch ook maar stretchen voor het slapen gaan.
Pff, hebben jullie ook met dit weer dat je ineens bevangen wordt van de hitte? Vooral op je hoofd? Zweten en echt opvliegers. Ook bij mijn liezen trouwens, vooral op kantoor, enorme zweetplekken. Lijkt wel alsof ik in mijn broek heb gepiestTrouwens, krijg beneden sowieso een beetje last van ruwheid door het vele plassen
![]()
Hier ook heel wat drukte met zwangerschapsafspraken. Twee keer begeleidingsgesprekken, morgen bevallingspraatje, vorige week borstvoedingscursus en intake kraamzorg, over paar weken zwangerschapscursus. Voor het eerst assertief (per mail) geweest
Dat bevangen worden door de hitte is wel herkenbaar ja! Bij mij op m'n hoofd en onder m'n borsten waar de rand van de cups zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aww GM wat een mooie JackIk lief Jack Russels!
![]()
Meubels staan nu redelijk op hun plek, ik mag het schoonmaken en inruimen![]()
Het voelt gelijk een stuk echter dat ze toch echt heus gaat komen. En dan overmorgen 30 weken, dat voelt echt als een flinke mijlpaal!
Oh en omdat ik foto's van m'n telefoon over aan het zetten was naar de laptop, een foto van de 3D echo een paar weken terug. Volgens mij zijn ze best groot dus ik prop ze ff in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zat de hele tijd met de navelstreng voor d'r gezicht. Na deze twee foto's vond ze het wel genoeg geweest en draaide zich om en weigerde terug te draaien. Ja één keer half en toen zag je een klein glimlachje en toen draaide ze zich weer van ons af.![]()
ja heb net vriendje de afwasmachine laten inpakken omdat ik niet meer wou bukken.. maarja dat is natuurlijk te laatquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, ik herken het niet, maar zo te zien zijn er al wat oplossingen aangedragen, hopelijk helpt het
Hilmo, dat zweten heb ik ook momenteel. Maar ik ben bang dat m'n virusje daar ook een rol in speelt. Lekker rustig aan blijven doen!
Ik ben eens gaan kijken naar de tijden van mijn cursusje en die gaat van 19:30 tot 21:30 zijn. Maar eerder beginnen zou voor mij niet eenvoudig zijn omdat we altijd eten zo tussen 18:30 en 19:00. Naja, hopelijk kan het eerder!
Kwak, ziet er al goed uit joh!
Twinkle, gelijk heb je, het duurt al lang genoeg zo met al dat voorwerk
Phaidra, wat een ukkieHoe klein was je mini?
Crump, niet te veel bukken enzo, dat vind ik altijd erg belastend op mijn bekken
Skittles, mooie plaatjes! En ik zie DE lip
Wat leuk om te horen!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
LeukHet vestje dat je voor mini had gemaakt hebben we veel gebruikt als zacht jasje in de herfst en winter (voor in de draagdoek bijvoorbeeld). Echt plezier van gehad (en de kleur blauw stond zo mooi
)!
SQ, beterschap!
Zoë, ik heb ook steeds dat ik me aan het eind van de dag naar voel. Ik denk dat dan de energie op is en het niet meer lukt om kwaaltjes te 'onderdrukken'. Ik ben blij dat mijn vriend meestal om 17 uur thuis is!
Hilmo, goed gedaan hoor!Hopelijk valt er iets te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |