Vind je? Ik ben het er niet mee eens maar wel apart dat sommige het leuk vinden blijkbaar.quote:
Hoe kan je dit geen kwaliteitstopic vindenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vind je? Ik ben het er niet mee eens maar wel apart dat sommige het leuk vinden blijkbaar.
Waarom zo zuurquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik mod was had je nu een note en was dit topic dicht. Alleen men houd hier niet van goede moderatie.
Zuur? waarom zo nonchalant? waarom deze bagger accepteren? jij bent dus tegen KLB?quote:
Hmm ik denk dat ik er nog niet klaar voor ben en nog niet het inzicht heb dit topic te begrijpen. Helaas mis ik hierdoor nu een pareltje?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Hoe kan je dit geen kwaliteitstopic vindenHeb je de OP wel goed gelezen? De dubbele boodschap is zo goed verborgen, maar toch overduidelijk. En zo gevoelig geschreven.
En dan heb ik het nog niet eens over de TT
KLB is mijn beste vriendquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zuur? waarom zo nonchalant? waarom deze bagger accepteren? jij bent dus tegen KLB?kutjong
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik er nog niet klaar voor ben en nog niet het inzicht heb dit topic te begrijpen. Helaas mis ik hierdoor nu een pareltje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou je beter moeten weten, Jeroenquote:
Ik ben het in dezen een keer met je eens maar zou je dit vaker willen projecteren op je eigen topics? i.v.m. geloofwaardigheid, die je al nauwelijks bezit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik er nog niet klaar voor ben en nog niet het inzicht heb dit topic te begrijpen. Helaas mis ik hierdoor nu een pareltje?
Wat bedoel je? Geloofwaardigheid? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben het in dezen een keer met je eens maar zou je dit vaker willen projecteren op je eigen topics? i.v.m. geloofwaardigheid, die je al nauwelijks bezit.
TARDIS.quote:
Godnondeju ook nog dom ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Geloofwaardigheid? Waar heb je het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |