Als het niet effectief was zouden ze het ook niet meer doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
Dat hier mensen sinds 2012 nog intrappen.
quote:
Nou dat je gaat betalen (pannenkoek).quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:48 schreef babipangang het volgende:
Enige vraag die in me opkomt, wat wil die kerel aan de telefoon bereiken met de computer van TS?
doorknippenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stekker dr uit, reboot.
geen effect: internetkabel doorknippen.
reboot.
F5F8 DEL naar bios,
booddevice veranderen naar dvd speler
windows dvd dr in
gaan.
boot bood booted. Kip koe pasta.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
doorknippen
bood
Verder het enige juiste waarschijnlijk als je echt zelf helemaal niks meer ermee kan. Je kan eventueel proberen te rebooten, veilige modus zonder netwerk starten, via USB device even MBAM, Hitman Pro, Avast, MS-SE, alles, er overheen trekken.
En bidden, vooral bidden. En een paar keer met je hoofd tegen de muur slaan. Jij neemt zeker ook zo lollies aan van vunzige mannen in lange jassen, en als er een paar Polen bij je aan de deur staan die vragen of je briefjes van 100 kan wisselen doe je het ook meteen?
Het is gewoon ransomware, ze willen verder niet echt prutsen, alhoewel ook niet uit te sluiten is dat ze pogen je ID te jatten, of creditcardgegevens ofzo. Maar in principe is dit gewoon zodat ze je PC locken, en jij betaalt het weer te 'unlocken'.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:50 schreef jogy het volgende:
Erg dom inderdaad maar dat maakt het niet minder zuur voor je. Het kan trouwens van alles zijn dus als je een foto kan maken van het scherm helpt het al een stuk maar je hebt opgehangen en teamviewer blijkbaar niet afgesloten dus die knakker heeft vrolijk verder kunnen prutsen aan je pc. Nasty.
ja klopt ook wel maar die Indiër heeft dus na het ophangen van het telefoontje die ransomware er in alle rust op kunnen zetten blijkbaar. Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon ransomware, ze willen verder niet echt prutsen, alhoewel ook niet uit te sluiten is dat ze pogen je ID te jatten, of creditcardgegevens ofzo. Maar in principe is dit gewoon zodat ze je PC locken, en jij betaalt het weer te 'unlocken'.
Iets onwijs algemeens, wat in iedere eventvwr te vinden is waarschijnlijk, een of ander EventID van login, ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:53 schreef Parzival het volgende:
de eerste die ik hoor die erin getuind is.. vraag me af welk nummer ze hebben opgenoemd.. maar t zal wel.. te grappig.. hihi.. afijn.. naar PC winkel brengen en laten fixen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |