Ik snap sowieso niet dat park ooit daar neergezet is. Het draait volgens mij enkel verlies en ik kan 1 attractie opnoemen die echt niet bepaald veilig is voor de inzittenden. Moet er wel bij zeggen dat het enkele jaren geleden is dat ik er geweest ben, en dat was dan ook meteen de laatste keer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat van naam veranderen snap ik nooit.
Dat is toch alleen maar verwarrend?
volgens mij doet het het best goed?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat park ooit daar neergezet is. Het draait volgens mij enkel verlies en ik kan 1 attractie opnoemen die echt niet bepaald veilig is voor de inzittenden. Moet er wel bij zeggen dat het enkele jaren geleden is dat ik er geweest ben, en dat was dan ook meteen de laatste keer.
Ik ga geregeld nog naar de Efteling, 1x per jaar. Het licht hier in de buurt en ben er mee opgegroeid dus dat speelt ook wel mee. Heerlijk park tijdens zowel alle seizoenen.
Dat dus, maar als ik al met mijn hoofd opzij moet gaan om een stuk van de achtbaan te ontwijken terwijl ik in het treintje zit, kijk ik wel uit voor de volgende keerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:47 schreef muhahaha het volgende:
Komt door de diverse overnames meen ik. Ach het is leuk voor een keer
10 seizoenen gewerkt daar toen ik nog studeerde. Misschien biased maar het is een prachtig park.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik vind de efteling nog steeds fantastisch
ben ik met je eens, sowieso de ruimte vind ik heel fijn, waar bij veel parken de attracties zowat tegen elkaar aangebouwd zijn, heb je dat bij de Efteling niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dus, maar als ik al met mijn hoofd opzij moet gaan om een stuk van de achtbaan te ontwijken terwijl ik in het treintje zit, kijk ik wel uit voor de volgende keer![]()
[..]
10 seizoenen gewerkt daar toen ik nog studeerde. Misschien biased maar het is een prachtig park.
Toen het Sprookjesbos er stond, wilde Anton Pieck niet dat er vanuit het bos een achtbaan zichtbaar zou zijn. Blijkbaar wordt de Bob niet als een achtbaan gezien, en wordt deze traditie nog steeds in stand gehouden, al zijn de meningen erover verdeeld.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben ik met je eens, sowieso de ruimte vind ik heel fijn, waar bij veel parken de attracties zowat tegen elkaar aangebouwd zijn, heb je dat bij de Efteling niet.
Is het een spookhuis?quote:
Shit. Wegwezen dan maar.quote:
Tuurlijk nietquote:
Oh shit, daar is... ehm... eh... wie ben je ook weer?quote:
jij wil natuurlijk liever achtbanen en andere thrill ridesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:36 schreef xFriendx het volgende:
Vond de Efteling maar weinig aan, eerlijk gezegd![]()
Dat niet eens eigenlijk. Was laatst voor de tweede keer naar het Rijksmuseum en dat vond ik wel leuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij wil natuurlijk liever achtbanen en andere thrill rides
Droomvluchtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij wil natuurlijk liever achtbanen en andere thrill rides
In Duitsland zit een klein dierenpark opgebouwd rondom een eeuwenoude Niedersachsische boerderij, heel gaaf. Zie je ook hoe ze vroeger leefden, welke dieren ze hielden en zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat niet eens eigenlijk. Was laatst voor de tweede keer naar het Rijksmuseum en dat vond ik wel leuk.
Ik hou sowieso van ouwe meuk dus ik kan mij al snel vermaken in musea met een geschiedenis(tentoonstelling).
Bij de Efteling had ik veel meer een bepaalde sfeer met bijbehorend gevoel verwacht en dat had ik gewoonweg niet. Misschien speelt de leeftijd ook mee, maar vond dat Sprookjesbos al helemaal een aanfluiting.
Denk bijv aan die beelden van Disneyland tijdens Kerst, dat je je helemaal in zo'n sfeer waant. Of dat ook zo is weet ik niet, maar zo'n soort gevoel verwacht ik dan in ieder geval.
Dingen die ik (opnieuw) bezocht heb nu ik er heen ging als volwassene ipv ukkie waren bijv Scheepvaartmuseum (wel ok...maar niet heel tof), Muiderslot (nog steeds wel tof), Aviodrome (eerst Aviodome geheten....was ook nog steeds wel leuk), Rijksmuseum nooit gezien als ukkie, maar zeker tof. Museum van de 20e eeuw, West-Fries Museum, beide tof.
Ik hou gewoon van nostalgische troep
je hebt idd niet op die manier sfeer, maar ik vind de ruimte en natuur die er is erg mooi. Ook het sprookjesbos, al is dat wel leuker voor kleine kinderen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat niet eens eigenlijk. Was laatst voor de tweede keer naar het Rijksmuseum en dat vond ik wel leuk.
Ik hou sowieso van ouwe meuk dus ik kan mij al snel vermaken in musea met een geschiedenis(tentoonstelling).
Bij de Efteling had ik veel meer een bepaalde sfeer met bijbehorend gevoel verwacht en dat had ik gewoonweg niet. Misschien speelt de leeftijd ook mee, maar vond dat Sprookjesbos al helemaal een aanfluiting.
Denk bijv aan die beelden van Disneyland tijdens Kerst, dat je je helemaal in zo'n sfeer waant. Of dat ook zo is weet ik niet, maar zo'n soort gevoel verwacht ik dan in ieder geval.
Dingen die ik (opnieuw) bezocht heb nu ik er heen ging als volwassene ipv ukkie waren bijv Scheepvaartmuseum (wel ok...maar niet heel tof), Muiderslot (nog steeds wel tof), Aviodrome (eerst Aviodome geheten....was ook nog steeds wel leuk), Rijksmuseum nooit gezien als ukkie, maar zeker tof. Museum van de 20e eeuw, West-Fries Museum, beide tof.
Ik hou gewoon van nostalgische troep
Omdat Amsterdamquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat een retourtje Enschede - Amsterdam ruim 40 euro kost, terwijl een retour Antwerpen - Enschede maar 25 euro kost?
Amsterdamboycot van de NS. Kan echt niets anders zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat een retourtje Enschede - Amsterdam ruim 40 euro kost, terwijl een retour Antwerpen - Enschede maar 25 euro kost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |