al 1 hele keer! Goed afgericht!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:21 schreef stbabylon het volgende:
Mijn vrouw heeft al een keer mij bier gebracht
"plots"quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:30 schreef stbabylon het volgende:
Wekker probleem fixed
Bleek dat mijn klok meldingen uit stonden plots...
Ohboy.....quote:
Sorry, inkoppertjequote:
Gewoon even rooten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, inkoppertje. Maar dat soort dingen heb ik dus ook steeds met mijn Galaxy
.
Gezien de voor mij nieuwe interface voor het snoozen/uitzetten, was dat plots na een update van de java.android.clock packagequote:
Hoest met je kinderen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezien de voor mij nieuwe interface voor het snoozen/uitzetten, was dat plots na een update van de java.android.clock package
jaja, ik had ook een HTC One M8 moeten kopen, nu weet ik het wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:36 schreef stbabylon het volgende:
En dit was de eerste keer dat ik iets raars had met mijn Z1
Ow.quote:
Het is mij nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, inkoppertje. Maar dat soort dingen heb ik dus ook steeds met mijn Galaxy
.
Dat soort goede berichten tellen natuurlijk niet. Anti-hater!quote:
Het zal ook wel aan mij liggen elke keerquote:
Als ik goede berichten wil vertellen dan doe ik dat gewoonquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort goede berichten tellen natuurlijk niet. Anti-hater!
Ik ben in Amsterdam!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Biertje in Amsterdam doen dan maar?
Vocht op het scherm... zo kan dat (met elk toestel met een touchscreen)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal ook wel aan mij liggen elke keer.
Maar ik zie andere mensen soms ook kutten met hun Android hoor. Gisteren nog wou iemand een foto laten zien en hij scrollde gewoon niet, slepen en het bouncede weer terug, Gallery afsluiten hielp wel. maar hoe de neuk KAN zoiets?
Jij recalcitrant mannetje.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:40 schreef Barbusse het volgende:
Als ik goede berichten wil vertellen dan doe ik dat gewoon
En dus een herstart van de app verdampt het vocht?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vocht op het scherm... zo kan dat (met elk toestel met een touchscreen)
Ik ook, lekker belangrijk, gewoon doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben in Amsterdam!
Maar wel aan het werk en dus mag ik geen bier drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |