quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Er staat hier op mn bureau een doos met 25 twixen. Heb tot nu toe 1 verpakking gehad (gelukkig).
Vanavond spaghetti bolognese
Owwwwwwwwwwwwwww even kijken, heel verschillend maar meestalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en gekookte aardappelen met vette jus. Hoe retro
Geen zin, het wordt gestoofde prei, bloemkool, verse rode bieten erbij en een stuk lever met ui
[ Bericht 9% gewijzigd door uniekhoorn op 02-08-2014 17:12:05 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ziet er goed uit! Nu krijg ik ook zin in Grieks etenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren at ik bij de Griek.
Vlees, veel vlees![]()
En nu drie meter uit je mond stinken naar de knoflook![]()
[ afbeelding ]
Boosdoener![]()
[ afbeelding ]
Goede scorequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ook alweer een vreetbui gehad
![]()
Stukje appelcake, magnumijsje en een halve zak bugles met spuitkaas
Gefrituurde kip smaakt altijd naar meer toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:56 schreef sirdanilot het volgende:
Misschien vanavond nog wat meer gefrituurde kip maken want het smaakte naar meer.
Maar dan misschien kipstukjes ipv schnitzels, want minder werk. Weet het nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |