Het meeste werk is je doen geloven dat dit zo is via sociale media.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe k voer echt ontzettend weinig uit25 en niets bereikt. Anderen verplaatsen bergen op deze leeftijd
Geen idee... Lokquote misschien naar iemand die je erbij kan helpen?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:35 schreef zovty het volgende:
Hoe zeg je in het Russisch: ga op je knieën zitten, hou je billen uit elkaar, dan kan ik in je kont plassen?
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:48 schreef Voszje het volgende:
[..]
Per toeval kwam ik het tegen, ik bekeek een profiel van een 'fotograaf' en ik zag deze pagina staan. Volgens mij is ze wel een aantal jaartjes ouder ja.
Mja ik ga nu ook mijn laatste jaar in wat al is volgepland, geen vrije ruimte ofzo, dus tenzij ik bewust langstudeer gaat dat hem ook niet worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In ieder geval niet in NL![]()
Werken. Maar ik ben dan ook al een tijd geen student meer
Maar, zoals ik al zei, als student maakt men het zelfs nog makkelijker voor je en biedt men je allerlei uitwisselingsprogramma's aan, waarbij je zelf dus nog minder hoeft te regelen, anders dan je ervoor aan te melden. Hoe makkelijk wil je 't hebben?
Genoeg mogelijkheden na je studie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen idee... Lokquote misschien naar iemand die je erbij kan helpen?
[..]
[..]
Mja ik ga nu ook mijn laatste jaar in wat al is volgepland, geen vrije ruimte ofzo, dus tenzij ik bewust langstudeer gaat dat hem ook niet worden.
Hmm ja zelfs dat weet k niet echt. Dit najaar ga ik mijzelf ontdekken in zuid-Amerika. Misschien komt er daarna wat vanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb mijn vwo diploma gecrippled door ooit voor wiskunde C te kiezen. Kom je op geen enkele technische wo-studie mee binnen, realiseerde ik me later pas en een zomercursus zag ik niet zitten. Ben de hbo-variant gaan doen, heb 3 jaar volgemaakt en ik ben het spuugzat. Voelt als een oninteressante afvoerput, alleen nog maar aapjeswerk, onder je niveau en buiten je interessegebied. Eeuwig zonde, had die tijd beter kunnen besteden. Nu in ieder geval bijna klaar met de zomercursus wiskunde B aan de UvA, interessant & wilde dat graag nog rechtzetten. Voorlopig niet terug naar hbo.
Heb over de laatste 7+ jaar echter dusdanig veel vergaande kennis en ervaring opgedaan (buiten school) dat ik nu zo'n beetje alles op dat gebied wel voor elkaar kan boksen, verfijnd, elegant, efficiënt, by the books, alles. Ben verhuisd en heb een tijd lang gewerkt aan een aantal projecten, o.a. met de verkeerde mensen. Ligt nu stil en levert niets op. Mijn plan is nu om na wiskunde voorlopig bij een aantrekkelijk kleiner bedrijf/startup te gaan werken. Geldzaken weer op orde, zelf weer iets beginnen en later evalueren wat ik met school ga doen.
[..]
http://calendar.google.com
Waar liggen je echte interesses?
"Jezelf ontdekken" hoop ik? Stiekem weten we allemaal wel dat het je enkel om de Braziliaantjes te doen is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm ja zelfs dat weet k niet echt. Dit najaar ga ik mijzelf ontdekken in zuid-Amerika. Misschien komt er daarna wat van
Dat ze daar een prachtige verzameling hoeren hebben is niet rullevant in dezequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
"Jezelf ontdekken" hoop ik? Stiekem weten we allemaal wel dat het je enkel om de Braziliaantjes te doen is.
Je klinkt echt een beetje depri Panz. Dat is niet zo alfa...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb mijn vwo diploma gecrippled door ooit voor wiskunde C te kiezen. Kom je op geen enkele technische wo-studie mee binnen, realiseerde ik me later pas en een zomercursus zag ik niet zitten. Ben de hbo-variant gaan doen, heb 3 jaar volgemaakt en ik ben het spuugzat. Voelt als een oninteressante afvoerput, alleen nog maar aapjeswerk, onder je niveau en buiten je interessegebied. Eeuwig zonde, had die tijd beter kunnen besteden. Nu in ieder geval bijna klaar met de zomercursus wiskunde B aan de UvA, interessant & wilde dat graag nog rechtzetten. Voorlopig niet terug naar hbo.
Heb over de laatste 7+ jaar echter dusdanig veel vergaande kennis en ervaring opgedaan (buiten school) dat ik nu zo'n beetje alles op dat gebied wel voor elkaar kan boksen, verfijnd, elegant, efficiënt, by the books, alles. Ben verhuisd en heb een tijd lang gewerkt aan een aantal projecten, o.a. met de verkeerde mensen. Ligt nu stil en levert niets op. Mijn plan is nu om na wiskunde voorlopig bij een aantrekkelijk kleiner bedrijf/startup te gaan werken. Geldzaken weer op orde, zelf weer iets beginnen en later evalueren wat ik met school ga doen.
[..]
http://calendar.google.com
Waar liggen je echte interesses?
Lui in een hangmat hangen en cocktails zuipen dusquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm ja zelfs dat weet k niet echt. Dit najaar ga ik mijzelf ontdekken in zuid-Amerika. Misschien komt er daarna wat van
'Jezelf ontdekken' is natuurlijk onzin, maar feit blijft, hier op FOK! wordt door een groot deel v/d users altijd vrij negatief en spottend gepraat over mensen die een paar maanden door het buitenland gaan reizen. Dit terwijl het wel degelijk de persoonlijke horizon kan verbreden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Godver.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen idee... Lokquote misschien naar iemand die je erbij kan helpen?
Scheur je kont?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:50 schreef Voszje het volgende:
[..]
Godver.![]()
![]()
Сядь на колени, порви свою жопу, чтобы я смог поссать туда.
Meh, niet te letterlijk nemen.quote:
Ik wist dat het met Google niet helemaal goed zou gaan, Google vertaalt natuurlijk letterlijk. Russisch kunnen, voor dit soort ranzige zinnetjes?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, maar googleIk wou dat ik Russisch kon
Niet voor ranzige zinnetjes. In het algemeen lijkt het me best nuttig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:04 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik wist dat het met Google niet helemaal goed zou gaan, Google vertaalt natuurlijk letterlijk. Russisch kunnen, voor dit soort ranzige zinnetjes?
Je wilt het ook nog in andere talen kunnen vragen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet voor ranzige zinnetjes. In het algemeen lijkt het me best nuttig.
Сядьте на колени, держите ягодицы, то я могу мочиться в заднице!quote:Op maandag 28 juli 2014 21:35 schreef zovty het volgende:
Hoe zeg je in het Russisch: ga op je knieën zitten, hou je billen uit elkaar, dan kan ik in je kont plassen?
En daar gaat het voor een hele hoop mensen altijd mis. In principe precies hetzelfde waarom die goede voornemens ieder jaar ieder jaar - naast dat ze voor ijdeltuiten zijn - voor veel mensen altijd op een deceptie uitlopen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |