Benen minder, maar dat komt door 3 setjes van 10 walking lunges gister. Met mijn voet gaat het eigenlijk wel. Ietsje meer gevoel dan gister, maar tien keer minder dan donderdag.quote:
Dromen moet, zou ik bijna zeggen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik drink sowieso graag een biertje na het hardlopen.
Maar misschien is deze trail nog wel wat te hoog gegrepen voor mij. En past hij niet zo goed in mijn ameland voorbereiding. Maar dromen mag ook he?
Vanavond ga ik eens een leuk gpx-jr maken voor morgen
Met heuvel in Bergschenhoek en bos
Jij kunt heel simpel een PR lopen door een keer naar Nederland te komen. Hier hebben we geen heuvels.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:45 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je moet ook niet de fout maken om, zoals ik, een hele hap van je PR af te halen. Dan is het de volgende keer alleen nog maar veel moeilijker om weer een PR te lopen!
Een paar keer? 1 keer ook goed?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:27 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hmm, das een leuke heuvel om paar keer achter elkaar te doen![]()
Wel oppassen voor fietsers die naar beneden komen.
Volgens mij ben ik het verleerd om op een vlakke ondergrond te lopen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:13 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jij kunt heel simpel een PR lopen door een keer naar Nederland te komen. Hier hebben we geen heuvels.
Ja, Zevenheuvelenloop hoop ik ook wel te lopen. Maar goed, eerst maar eens kijken hoe al het andere gaatquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:32 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel ja
Heb wel inschrijving voor de Bridge to bridge afgezegd; hoop de zevenheuvelenloop in november te kunnen doen. Ik wil in ieder geval naar die afstand toewerken en zoals het er nu uitziet moet dat wel lukken.
Je bent welkom hoor. Ik moet morgen wel even zoeken waar het isquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hm, daar wil ik ook een keer lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Devv bak poeder pakt
Past niet echt in mijn schema. Morgen 4x2000. Vanavond DL. Vrijdag 10x400.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor. Ik moet morgen wel even zoeken waar het is
Jij loopt best vaak intervallen heb ik het idee. Respect daarvoor, ik haat intervallen [/moppersmurf]quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Past niet echt in mijn schema. Morgen 4x2000. Vanavond DL. Vrijdag 10x400.
Binnen 2000 meter kun je echt die heuvel wel opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet deze week. Daarna een keerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als ik ook weer kan rennen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet deze week. Daarna een keer
Dat klopt, maar het zijn extensieve intervallen. Die zijn leuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Jij loopt best vaak intervallen heb ik het idee. Respect daarvoor, ik haat intervallen [/moppersmurf]
Weet je al wat je hartslagzones zijn dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:30 schreef dapluiz het volgende:
Vanmiddag voor het eerst met hartslagmeter lopen(Polar RC3) kijken of ik een beetje goed loop, niet te hard of te zacht
1 2 | [b]28 september 2014 - [url=http://www.singellooptegenreuma.nl/]Singelloop (Utrecht)[/url][/b] [*] M0ridin - 10 km |
Zo diepgaand bedoelde ik het nog niet eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Weet je al wat je hartslagzones zijn dan?
Je kunt ook een keer na een uur duurloop een flinke heuvel op sprinten, dan kom je ook aardig aan je max hartslag. Ik weet hier in Den Haag de geschikte plek voor jequote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:38 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Zo diepgaand bedoelde ik het nog niet eigenlijk
Schijn die er wel mee te kunnen berekenen, met het horloge dus, maar daar moet ik eens de tijd voor nemen. Bedoelde vooral dat ik benieuwd ben naar hoe hoog mijn hartslag is, of dat goed is of niet weet ik dan nog niet helemaal nee....
Anders kan je dat ook ergens laten testen toch ? sportarts ofzo ?
Ja, dat kun je inderdaad doen, of als je een flink tijdje loopt met de HRM kom je er ook wel achter waar ongeveer je maximum ligt en dan kun je wel een schatting maken. Maar ik dacht dat je inderdaad de verwachting had dat je een bepaalde hartslag moest hebben bij een bepaald tempo, maar dat kan dus enorm verschillen tussen personenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:38 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Zo diepgaand bedoelde ik het nog niet eigenlijk
Schijn die er wel mee te kunnen berekenen, met het horloge dus, maar daar moet ik eens de tijd voor nemen. Bedoelde vooral dat ik benieuwd ben naar hoe hoog mijn hartslag is, of dat goed is of niet weet ik dan nog niet helemaal nee....
Anders kan je dat ook ergens laten testen toch ? sportarts ofzo ?
Ik loop iig veel te veel, want een paar minuter per dag is al goed genoeg blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:34 schreef mosselmossel het volgende:
Nou jongens. Goed nieuws.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)r-met-drie-jaar.html
Maar of dat nou door het hardlopen komt of andere oorzaken vertelt het verhaal niet.
Het duin op bij de Savornin Lohmanlaan. En dan, als je denkt dat je boven bent, kun je nog rechtsaf (als je vanaf de landkant komt, linksaf als je vanaf zeekant komt) verder en steeds steiler naar boven, richting uitkijkpunt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:48 schreef dapluiz het volgende:
Bedankt voor de tips alvast
Ben al blij dat ik straks met 1 oogopslag mijn tempo kan zien, nu loop ik elke keer met iphone en dan vind ik het toch onhandig dat ik niet makkelijk dat kan zien als dat ding om je bovenarm zit
Die truuk met die heuvel had ik ook gelezen ja, zit hier ook wel een leuke steile heuvel bij elzenburgerbos in rijswijk, denk dat ik die eens ga nemen na uurtje lopen
Welke heuvel bedoel jij YUR?
Da's heerlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:54 schreef dapluiz het volgende:
Misschien een keer kijken, ook wel lekker, auto bij kijkduin parkeren en dan daar rondje lopen is weer eens wat anders
Wat is er mee aan de hand?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:56 schreef RunnerAdd het volgende:
Helaas too good to be true...
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=131251204159&alt=web
Ik zou zeggen, de prijsquote:
Van de vrachtwagen gevallenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:56 schreef RunnerAdd het volgende:
Helaas too good to be true...
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=131251204159&alt=web
Ja oke, klinkt ook too good to be true maar ik dacht misschien ben je er al achter wat het luchtje isquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:00 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, de prijs
Zie dat hij 6 verschillende devices/horloges verkoopt... Allemaal tussen de 10 en 20 dollar. Iets te mooi. (Oh, en pas sinds juli lid, slechts 1 'review'...). Zit gewoon een luchtje aan.
$%&@**##$^!* Dacht ik weer lekker het lopen op te pakken, krijg ik gelijk weer last van die pees/spier bij mijn heup. Eerst maar weer een aantal keer vandaag de oefening doen die ik destijds van de fysio heb gekregen en dan kijken hoe het morgen gaat. Doffe ellende.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Morgen 10. Kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst liep. Kleine 2 weken geleden geloof ik..Terug in het zadel
Klote zeg, vooral als je denkt weer keer lekker te gaan lopen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
$%&@**##$^!* Dacht ik weer lekker het lopen op te pakken, krijg ik gelijk weer last van die pees/spier bij mijn heup. Eerst maar weer een aantal keer vandaag de oefening doen die ik destijds van de fysio heb gekregen en dan kijken hoe het morgen gaat. Doffe ellende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hmm dat was niet zoals gepland. 25km werd 28,5 met bloedende tepels en een flinke aanval van buikkramp eindigend in (voor het eerst in mijn lopersleven) Yurkak. En dan moet je nog 12km ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |