abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142875895
SCHOCKING:

Over de foto van Cor Pan waarop het vluchtnummer MC staat, in plaats van MD, het toetselnummer dat de MH17 zou moeten hebben.. Ik heb daar al eerder iets over geschreven.

Ik vond toen een foto van Reuters waarop MD leek te staan, maar bij nadere bestudering staat daar óók MC. Hier staat een grote versie, kun je het goed zien. (Doe een image-search op deze foto en je ziet dat hij op vele sites staat en door Reuters is verspreid).

http://www.todayonline.com/sites/default/files/19664395.JPG


De foto lijkt precies op die van Cor, zelfde lokatie, zelfde weersomstandigheden - is alleen net even op een ander moment gemaakt (schaduwen, de trekbanden die op de foto van Cor zichtbaar zijn en op die van Reuters niet).

Op de grote foto zie je dat er echt geen sprake is van een D waarvan een deel door 'weerspiegeling' of 'afbladdering' overkomt als een C. (dat werd gesuggereerd om de C op de foto van Cor te verklaren).

In deze video die ik net vond, wordt dit ook gesignaleerd en is ook de maker van de Reuters foto achterhaald:
Het is een Israelische Reuters-fotograaf Yaron Mofaz, die heel toevallig op Schiphol stond en juist dít vliegtuig fotografeerde, nog vóór er sprake was van enig nieuwsfeit rond dit toestel.

De MC zou op 17 juli in Maleisie hebben gestaan.
Hoe kan hij dan op Schiphol gefotografeerd zijn? Door twee mensen?

Zijn de passagiers dus op toestel MC gestapt?
En níet op de MD, waarvan het nummer zo mooi rechtop staat tussen de wrakstukken?

[ Bericht 0% gewijzigd door xenoss op 30-07-2014 10:57:32 ]
pi_142876075
Alleen al op 1.53 zegt hij dat er 'RC' staat, maar er staat duidelijk 'RD', hoogstens een kleine beschadiging in het midden van de bolling van de D.


En verder: mijmeren over de schaduw die 'wijder' is? Zou iemand hem kunnen vertellen dat de aarde om de zon draait?
Ja doei.
pi_142876090
quote:
Shocking Analysis of the ‘Shooting Down’ of Malaysian MH17[/b]

The tragedy of Malaysian MH 017 continues to elude any light of clarity being cast over it. The flight recorders are in England and are evaluated. What can come of it? Maybe more than you would assume. Especially the voice recorder will be interesting when you look at the picture of a cockpit fragment. As an expert in aviation I closely looked at the images of the wreckage that are circulating on the Internet.


First, I was amazed at how few photos can be found from the wreckage with Google. All are in low resolution, except one: The fragment of the cockpit below the window on the pilots side. This image, however, is shocking. In Washington, you can now hear views expresssed of a “potentially tragic error / accident” regarding MH 017. Given this particular cockpit image it does not surprise me at all.

Entry and exit impact holes of projectiles in the cockpit area
I recommend to click on the little picture to the right. You can download this photo as a PDF in good resolution. This is necessary, because that will allow you understand what I am describing here. The facts speak clear and loud and are beyond the realm of speculation: The cockpit shows traces of shelling! You can see the entry and exit holes. The edge of a portion of the holes is bent inwards. These are the smaller holes, round and clean, showing the entry points most likeley that of a 30 millimeter caliber projectile. The edge of the other, the larger and slightly frayed exit holes showing shreds of metal pointing produced by the same caliber projectiles. Moreover, it is evident that at these exit holes of the outer layer of the double aluminum reinforced structure are shredded or bent – outwardly! Furthermore, minor cuts can be seen, all bent outward, which indicate that shrapnel had forcefull exited through the outer skin from the inside of the cockpit. The open rivets are are also bent outward.



In sifting through the available images one thing stands out: All wreckage of the sections behind the cockpit are largely intact, except for the fact that only fragments of the aircraft remained . Only the cockpit part shows these peculiar marks of destruction. This leaves the examiner with an important clue. This aircraft was not hit by a missile in the central portion. The destruction is limited to the cockpit area. Now you have to factor in that this part is constructed of specially reinforced material. This is on account of the nose of any aircraft having to withstand the impact of a large bird at high speeds. You can see in the photo, that in this area significantly stronger aluminum alloys were being installed than in the remainder of the outer skin of the fuselage. One remembers the crash of Pan Am over Lockerbie. It was a large segment of the cockpit that due to the special architecture survived the crash in one piece. In the case of flight MH 017 it becomes abdundantly clear that there also an explosion took place inside the aircraft.

Tank destroying Munitionsmix
So what could have happened? Russia recently published radar recordings, that confirm at least one Ukrainian SU 25 in close proximity to MH 017. This corresponds with the statement of the now missing Spanish controller ‘Carlos’ that has seen two Ukrainian fighter aircraft in the immediate vicinity of MH 017. If we now consider the armament of a typical SU 25 we learn this: It is equipped with a double-barreled 30-mm gun, type GSh-302 / AO-17A, equipped with: a 250 round magazine of anti-tank incendiary shells and splinter-explosive shells (dum-dum), arranged in alternating order. The cockpit of the MH 017 has evidently been fired at from both sides: the entry and exit holes are found on the same fragment of it’s cockpit segment!


Now just consider what happens when a series of anti-tank incendiary shells and splinter-explosive shells hit the cockpit. These are after all designed to destroy a modern tank. The anti-tank incendiary shells partially traversed the cockpit and exited on the other side in a slightly deformed shape. (Aviation forensic experts could possibly find them on the ground presumably controlled by the Kiev Ukrainian military; the translator). After all, their impact is designed to penetrate the solid armor of a tank. Also, the splinter-explosive shells will, due to their numerous impacts too cause massive explosions inside the cockpit, since they are designed to do this. Given the rapid firing sequence of the GSh-302 cannon, it will cause a rapid succession of explosions within the cockpit area in a very short time. Remeber each of these is sufficient to destroy a tank.

What “mistake” was actually being committed – and by whom?
Because the interior of a commercial aircraft is a hermetically sealed pressurized chamber, the explosions will, in split second, increase the pressure inside the cabin to extreme levels or breaking point. An aircraft is not equipped for this, it will burst like a balloon. This explains a coherent scenario. The largely intact fragments of the rear sections broke in mid air at the weaker points of contstruction most likely under extreme internal air pressure. The images of the widely scattered field of debris and the brutally damaged segment of cockpit fit like hand in glove. Furthermore, a wing segment shows traces of a grazing shot, which in direct extension leads to the cockpit. Interestingly, I found that both the high-resolution photo of the fragment of bullet riddled cockpit as well as the segment of grazed wing have in the meantime disappeared from Google Images. One can find virtually no more pictures of the wreckage, except the well known smoking ruins.


If you listen to the voices from Washington now who speak of a “potentially tragic error / accident”, all that remains is the question of what might have been the nature of this “mistake” perpetrated here. I am not given to hover long in the realm of speculation, but would like to invite others to consider the following : The MH 017 looked similar in it’s tricolor design to that that of the Russian President’s plane. The plane with Presdient Putin on board was at the same time ”near” Malaysia MH 017. In aviation circles “close” would be considered to be anywhere between 150 to 200 miles. Also, in this context we might consider the deposition of Ms. Tymoshenko, who wanted to shoot Presdient Putin with a Kalashnikov.

But that this remains pure speculation. The shelling of the cockpit of air Malaysia MH 017, however, is definitely not.
Peter Haisenko (Duitse piloot) is van mening dat MH17 door een straaljager met kogels is neergehaald.
pi_142876127
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
Alleen al op 1.53 zegt hij dat er 'RC' staat, maar er staat duidelijk 'RD', hoogstens een kleine beschadiging in het midden van de bolling van de D.

Op de video is het niet duidelijk, bekijk de originele foto in mijn bericht. Duidelijk een D.
Deze:

http://www.todayonline.com/sites/default/files/19664395.JPG

Verder:
Is Yaron Mofaz de zoon van Shaul Mofoz?
Oud-minister van Defensie van Israel?
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:03:00 #205
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142876161
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:01 schreef xenoss het volgende:
Op de video is het niet duidelijk, bekijk de originele foto in mijn bericht.

Verder:
Is Yaron Mofaz de zoon van Shaul Mofoz?
Oud-minister van Defensie van Israel?
Een C heeft geen hoekjes links boven en onder... Lijkt mij een simpel gevalletje weerspiegeling/schade.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142876221
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een C heeft geen hoekjes links boven en onder... Lijkt mij een simpel gevalletje weerspiegeling/schade.
Ik zie een D.
En waarom zou Reuters in vredesnaam een foto hebben van zomaar een toestel op Schiphol? Precies dát toestel dat láter wereldnieuws zou worden, maar waar toen niks niks mee aan de hand was?
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:08:13 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142876291
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:05 schreef xenoss het volgende:

[..]

Ik zie een D.
En waarom zou Reuters in vredesnaam een foto hebben van zomaar een toestel op Schiphol? Precies dát toestel dat láter wereldnieuws zou worden, maar waar toen niks niks mee aan de hand was?
vliegtuig spotters!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142876313
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:05 schreef xenoss het volgende:

[..]

Ik zie een D.
Nou, dan zien we toch hetzelfde?
quote:
En waarom zou Reuters in vredesnaam een foto hebben van zomaar een toestel op Schiphol? Precies dát toestel dat láter wereldnieuws zou worden, maar waar toen niks niks mee aan de hand was?
Omdat het kan.
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:11:19 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142876363
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:05 schreef xenoss het volgende:

[..]

Ik zie een D.
En waarom zou Reuters in vredesnaam een foto hebben van zomaar een toestel op Schiphol? Precies dát toestel dat láter wereldnieuws zou worden, maar waar toen niks niks mee aan de hand was?
Dan klopt het toch? :) Het is de RD die neer is geschoten.

En die kansen zijn best goed. Ik heb ook wel eens dergelijke foto's geschoten als ik me verveelde op het vliegveld.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142876373
Ik zie ook een D zowel op de high res als e low res van Cor
  Moderator woensdag 30 juli 2014 @ 11:16:31 #211
249559 crew  Lavenderr
pi_142876524
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

vliegtuig spotters!
Zeg dat. Die staan hele dagen te fotograferen en te filmen langs de diverse startbanen. Dus foto en filmmateriaal genoeg van alle vliegtuigen.
pi_142880656
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

vliegtuig spotters!
Vliegtuigspotters staan normaal ergens bij de landings-opstijgbaan.
Niet bij de gate.
Hoe kan een spotter een foto maken vanuit dié positie?
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:26:20 #213
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_142881061
Die foto is gemaakt vanuit de boardinghal lijkt me, een spotter kan zo'n foto niet maken. Voor mij is het in eerste instantie ook een D maar als ik goed kijk meen ik bij de letters een wittig driehoekig vlekje te zien die zelfs net buiten die flap van die letters uitkomt waardoor het ook op een C kan lijken. Is ermee geknoeid voor verwarring of welke reden dan ook of ben ik de enige die het ziet? Het is geen schaduw iig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_142881278
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:13 schreef xenoss het volgende:

[..]

Vliegtuigspotters staan normaal ergens bij de landings-opstijgbaan.
Niet bij de gate.

Hoe kan een spotter een foto maken vanuit dié positie?
Onzin. Genoeg mensen die tijdens hun reizen ook vanaf de luchthaven/gates zelf foto's maken.
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:35:02 #215
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142881283
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:13 schreef xenoss het volgende:

[..]

Vliegtuigspotters staan normaal ergens bij de landings-opstijgbaan.
Niet bij de gate.
Hoe kan een spotter een foto maken vanuit dié positie?
Want mensen met een interesse in het fotograferen van vliegtuigen vliegen zelf nooit mee? Zoals ik al schreef, ik heb zelf wel eens zulke foto's gemaakt, en ik ben niet eens zo'n spotter.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142881454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 05:17 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Ze zijn op verschillende schaal, maar als je de lichtgroene grenzen vergelijkt dan ligt de main crash site inderdaad waar de rode streep is getrokken.
Moet je nog checken of de twee gele markers (op de bovenste foto) inderdaad overeenkomen met de coordinaten van de laatste posities, maar het lijkt aannemelijk gezien de reactie op twitter waar men bevestiging vroeg dat de laatste wel een echte coordinaat en geen extrapolatie was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is simpelweg onmogelijk dat het toestel zonder cockpit (waar evens de transponder zich bevind) 21 kilometer door vliegt en vervolgens een onmogelijke bocht maakt.
De map in de OP geeft in grove lijnen het traject weer van de delen van het vliegtuig, de beelden van de militaire radar die door de russen is vrijgegeven laat ook geen route zien zoals in dat plaatje is getekend.
Bovendien is het spoor van brokstukken richting Hrabove naar mijn mening voldoende om dat plaatje waarop men die bochten getekend heeft naar het rijk der fabelen te verwijzen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142882152
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:39 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Het is simpelweg onmogelijk dat het toestel zonder cockpit (waar evens de transponder zich bevind) 21 kilometer door vliegt en vervolgens een onmogelijke bocht maakt.
De map in de OP geeft in grove lijnen het traject weer van de delen van het vliegtuig, de beelden van de militaire radar die door de russen is vrijgegeven laat ook geen route zien zoals in dat plaatje is getekend.
Bovendien is het spoor van brokstukken richting Hrabove naar mijn mening voldoende om dat plaatje waarop men die bochten getekend heeft naar het rijk der fabelen te verwijzen.
Ofwel kloppen de twee punten, zijn dit inderdaad de laatst ontvangen coordinaten, ofwel niet. Dat kan je met google earth of wat dan ook nachecken, en dan weet je of het klopt.

Ik begrijp je redenering niet goed: hoezo 21 kilometer doorvliegen zonder cockpit? Denk je dat de transponder nog coordinaten doorgaf nadat het vliegtuig geraakt was??
Bij het tweede punt was ie nog aan het vliegen, daarna is ie geraakt en neergestort. Dat ie bij het neerstorten een bocht maakte en de cockpit beland is op een plek waar ie eerder was overgevlogen mag bizar kijken. Maar ofwel is het zo, ofwel hebben ze die coordinaten verkeerd geplaatst, dus ik zou zeggen check dat laatste, dan heb je zekerheid.
pi_142882995
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:04 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Ofwel kloppen de twee punten, zijn dit inderdaad de laatst ontvangen coordinaten, ofwel niet. Dat kan je met google earth of wat dan ook nachecken, en dan weet je of het klopt.

Ik begrijp je redenering niet goed: hoezo 21 kilometer doorvliegen zonder cockpit? Denk je dat de transponder nog coordinaten doorgaf nadat het vliegtuig geraakt was??
Bij het tweede punt was ie nog aan het vliegen, daarna is ie geraakt en neergestort. Dat ie bij het neerstorten een bocht maakte en de cockpit beland is op een plek waar ie eerder was overgevlogen mag bizar kijken. Maar ofwel is het zo, ofwel hebben ze die coordinaten verkeerd geplaatst, dus ik zou zeggen check dat laatste, dan heb je zekerheid.
Dat is het hem nu juist, de transponder geeft dan geen signaal meer door en het ligt 2,2 kilometer verder dan waar het toestel door een raket? geraakt is.
Het valt niet recht naar beneden dus die 2,2 kilometer kunnen heel goed kloppen, daarom lijken me die coördinaten niet te kloppen, natuurlijk kloppen die als je ze invoert in G.E maar het spoor van brokstukken laat zien dat het toestel daar onmogelijk geweest kan zijn.
Hoe FL24 aan die coördinaties komt is mij een raadsel.
De afstand tussen de cockpit en het gebied waar het middendeel terecht gekomen is (hrabove) is 6,5 kilometer.
De cockpit is er af gebroken, het achterste deel ligt verderop en heeft een spoor van kleine brokstukken en lichamen achter gelaten.
Het plaatsje waar de cockpit ligt, daar is ook tenminste een slachtoffer door het dak van een huis gevallen, en kleinere brokstukken zoals bijvoorbeeld dat stuk van de romp viel 2,5 kilometer eerder al voor een huis in Petropavlivka.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142883239
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142884403
quote:
4s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat het interessant maakt is dat dit een maand van te voren werd voorspeld als manier om een beschieting uit te lokken op een niet militaire vlucht

[..]

Die hypothese heeft men handig ontweken door een straw man argument te gebruiken: "Rusland claimt dat de Su-25 het toestel neerschoot", wij bewijzen dat het niet kan, dus is de eventuele aanwezigheid van een Su-25 niet relevant en hoeven we geen beelden vrij te geven.

djeez, dan vermijd ik Russische media wegens onbetrouwbaar, zit ik dagen te discussieren over een non-issue... |:(
pi_142884875
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dat is het hem nu juist, de transponder geeft dan geen signaal meer door en het ligt 2,2 kilometer verder dan waar het toestel door een raket? geraakt is.
Het valt niet recht naar beneden dus die 2,2 kilometer kunnen heel goed kloppen, daarom lijken me die coördinaten niet te kloppen, natuurlijk kloppen die als je ze invoert in G.E maar het spoor van brokstukken laat zien dat het toestel daar onmogelijk geweest kan zijn.
Hoe FL24 aan die coördinaties komt is mij een raadsel.
De afstand tussen de cockpit en het gebied waar het middendeel terecht gekomen is (hrabove) is 6,5 kilometer.
De cockpit is er af gebroken, het achterste deel ligt verderop en heeft een spoor van kleine brokstukken en lichamen achter gelaten.
Het plaatsje waar de cockpit ligt, daar is ook tenminste een slachtoffer door het dak van een huis gevallen, en kleinere brokstukken zoals bijvoorbeeld dat stuk van de romp viel 2,5 kilometer eerder al voor een huis in Petropavlivka.
Het toestel wordt op 10 km hoogte geraakt, de schade verandert het aerodynamisch profiel dus gaat ie beginnen afwijken, de controlelijnen zijn beschadigd dus je weet niet wat de flaps, rudder etc doen op dat moment. Hij kan draaien en nog een tijd lang "stabiel" glijden tot iets anders het begeeft en het door z'n air speed in stukken breekt...
Die coordinaten worden door de transponder uitgezonden en komen van gps dacht ik, die zouden moeten kloppen.
Dat is alles dat ik kan bedenken. Of die twitter account was fake, maar de site van flydinges geeft dezelfde waarden...
pi_142888140
Dit plaatje is op de 17e nadat het toestel was neergestort op deze site gepost, dat doet toch afvragen hoe betrouwbaar Fl24 is als realtime flighttracker.
Die site verwijst naar reddit.com, hier staat de post van slezyr. (beetje naar beneden scrollen)

De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142888276
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Want mensen met een interesse in het fotograferen van vliegtuigen vliegen zelf nooit mee? Zoals ik al schreef, ik heb zelf wel eens zulke foto's gemaakt, en ik ben niet eens zo'n spotter.
De fotograaf, volgens Reuters Yaron Mofaz, vloog zelf in elk geval niet mee met de MH17, stond niet op de passagierslijst.
De foto lijkt te zijn gemaakt vanuit de boardinghal, daar kom je pas binnen met een ticket. Hoe kwam die fotograaf daar terecht? Shoot me, maar dat de fotograaf een Israelier is maakt het voor mij wel extra verdacht.
  woensdag 30 juli 2014 @ 16:49:20 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142888296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:44 schreef bedachtzaam het volgende:
Dit plaatje is op de 17e nadat het toestel was neergestort op deze site gepost, dat doet toch afvragen hoe betrouwbaar Fl24 is als realtime flighttracker.
Die site verwijst naar reddit.com, hier staat de post van slezyr. (beetje naar beneden scrollen)

[ afbeelding ]
Raar wel, heb de flight tracker er gelijk bij gepakt toen en kreeg een link van iemand op NWS en zie nu veel meer vliegtuigen dan ik toen zag plus zie plaatje wat ik gepost heb pagina of 2 terug komt niet overeen.
IK heb zelf deze tool gebruikt toen vriendin van me naar china ging en werkte uitstekend kreeg een half uurtje later een berichtje dat ze over was, zelfde gold voor de terug weg vorige week met tussen stop in rome het sloot exact op elkaar aan. dus betrouwbaar ja ik vind van wel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 juli 2014 @ 16:52:29 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142888391
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:48 schreef xenoss het volgende:

[..]

De fotograaf, volgens Reuters Yaron Mofaz, vloog zelf in elk geval niet mee met de MH17, stond niet op de passagierslijst.
De foto lijkt te zijn gemaakt vanuit de boardinghal, daar kom je pas binnen met een ticket. Hoe kwam die fotograaf daar terecht? Shoot me, maar dat de fotograaf een Israelier is maakt het voor mij wel extra verdacht.
Misschien vloog hij simpelweg met een ander vliegtuig? Er is ook zoiets als ergens te veel achter zoeken ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142888470
Ik lees nu dit:
Over de maker van de foto:

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2605015/pg1

URGENT - THIS IS NOT A JOKE - YARON MOFAZ - IDENTIFIED 100%
This is the youtube user ImYourGhost aka Montagraph and the 3 leter agencies just shut down my internet because they KNOW for fact that I have successfully Identified "Yaron Mofaz".

I was in a skype call with Agent19 cutting a video for the ghost channel and lost connection for well over an hour. I am currenty at a friends house miles from my own.

I have wrapped my phone so for now I am invisible, and they cannot see where I am at.

Please get this message to Dahboo77, Teamwakemup, Makaelectric, Abovethestars, Stormscloudsgathering, anyone!

Yaron Mofaz is really = Yaron Samid

He is the CEO of a photographic file sharing site for HUGE photos, like the one that HE took on the same day as Cor Pan of MH17

Go to hids linkedin page Yaron Samid Linkedin
He has a youtube page as well called Yaronstudios or just Yaron. Look for a youtube video with over 5000 views promoting a site called Pandora, I believe.

I am trying to remember all of my notes, I am under a lot of stress but this needs to get out to ALL truthers.

Again, the man who took the MH17 flight right after Cor Pan WAS NOT Yaron Mofaz, it was (Yaron Samid).

To prove that I am Montagraph, have Trinity pull the IP Address of this post and it will indeed post back to Denver Colorado.

This is NOT funny and we all know that this whole thing is a FALSE FLAG!

Please screen cap this message and forward it to the people listed.

I left several comments on Dahboo77's video under the ImYourGhost channel stating that I would drop a video in 2 hours or less. Well, that all went to hell.

I certainly hope that this entire thing doesn't lead to grave problems for myself and others. This is of the utmost importance

SCREEN CAP ALL INFO ON YARON SAMID use the wayback machine before the info is scrubbed.
pi_142888649
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:54 schreef xenoss het volgende:
Ik lees nu dit:
Over de maker van de foto:

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2605015/pg1

URGENT - THIS IS NOT A JOKE - YARON MOFAZ - IDENTIFIED 100%
This is the youtube user ImYourGhost aka Montagraph and the 3 leter agencies just shut down my internet because they KNOW for fact that I have successfully Identified "Yaron Mofaz".

I was in a skype call with Agent19 cutting a video for the ghost channel and lost connection for well over an hour. I am currenty at a friends house miles from my own.

I have wrapped my phone so for now I am invisible, and they cannot see where I am at.

Please get this message to Dahboo77, Teamwakemup, Makaelectric, Abovethestars, Stormscloudsgathering, anyone!

Yaron Mofaz is really = Yaron Samid

He is the CEO of a photographic file sharing site for HUGE photos, like the one that HE took on the same day as Cor Pan of MH17

Go to hids linkedin page Yaron Samid Linkedin
He has a youtube page as well called Yaronstudios or just Yaron. Look for a youtube video with over 5000 views promoting a site called Pandora, I believe.

I am trying to remember all of my notes, I am under a lot of stress but this needs to get out to ALL truthers.

Again, the man who took the MH17 flight right after Cor Pan WAS NOT Yaron Mofaz, it was (Yaron Samid).

To prove that I am Montagraph, have Trinity pull the IP Address of this post and it will indeed post back to Denver Colorado.

This is NOT funny and we all know that this whole thing is a FALSE FLAG!

Please screen cap this message and forward it to the people listed.

I left several comments on Dahboo77's video under the ImYourGhost channel stating that I would drop a video in 2 hours or less. Well, that all went to hell.

I certainly hope that this entire thing doesn't lead to grave problems for myself and others. This is of the utmost importance

SCREEN CAP ALL INFO ON YARON SAMID use the wayback machine before the info is scrubbed.
Ok.
Juist ja.
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:00:14 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142888669
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:54 schreef xenoss het volgende:
Ik lees nu dit:
Over de maker van de foto:

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2605015/pg1

URGENT - THIS IS NOT A JOKE - YARON MOFAZ - IDENTIFIED 100%
This is the youtube user ImYourGhost aka Montagraph and the 3 leter agencies just shut down my internet because they KNOW for fact that I have successfully Identified "Yaron Mofaz".

I was in a skype call with Agent19 cutting a video for the ghost channel and lost connection for well over an hour. I am currenty at a friends house miles from my own.

I have wrapped my phone so for now I am invisible, and they cannot see where I am at.

Please get this message to Dahboo77, Teamwakemup, Makaelectric, Abovethestars, Stormscloudsgathering, anyone!

Yaron Mofaz is really = Yaron Samid

He is the CEO of a photographic file sharing site for HUGE photos, like the one that HE took on the same day as Cor Pan of MH17

Go to hids linkedin page Yaron Samid Linkedin
He has a youtube page as well called Yaronstudios or just Yaron. Look for a youtube video with over 5000 views promoting a site called Pandora, I believe.

I am trying to remember all of my notes, I am under a lot of stress but this needs to get out to ALL truthers.

Again, the man who took the MH17 flight right after Cor Pan WAS NOT Yaron Mofaz, it was (Yaron Samid).

To prove that I am Montagraph, have Trinity pull the IP Address of this post and it will indeed post back to Denver Colorado.

This is NOT funny and we all know that this whole thing is a FALSE FLAG!

Please screen cap this message and forward it to the people listed.

I left several comments on Dahboo77's video under the ImYourGhost channel stating that I would drop a video in 2 hours or less. Well, that all went to hell.

I certainly hope that this entire thing doesn't lead to grave problems for myself and others. This is of the utmost importance

SCREEN CAP ALL INFO ON YARON SAMID use the wayback machine before the info is scrubbed.
Dat noemen wij nou waanbeelden :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142888701
Een heel uur geen internet. PANIC.

Nou. Ik word wel heel erg in de gaten gehouden door de fbi/cia/weetikveelwat dan :')
Ja doei.
pi_142888870
Ja het is wel een heel vaag verhaal, I agree. Maar omdat we het toch over die fotos hadden en ik ertegenaan liep, heb ik het er toch maar ingegooid.

Maar die yaron mofaz is ook een vaag type.

Misschien heeft de poster van de paniekpost wel gelijk en is het een alias van die man van de fotosite (Yaron Samid).
Hoe kwam die (of wie dan ook) aan de foto? Die foto kon alleen gemaakt worden door iemand die toegang had tot de boardinggate.
  Moderator woensdag 30 juli 2014 @ 17:08:48 #231
249559 crew  Lavenderr
pi_142888924
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:06 schreef xenoss het volgende:
Ja het is wel een heel vaag verhaal, I agree. Maar omdat we het toch over die fotos hadden en ik ertegenaan liep, heb ik het er toch maar ingegooid.

Maar die yaron mofaz is ook een vaag type.

Misschien heeft de poster van de paniekpost wel gelijk en is het een alias van die man van de fotosite (Yaron Samid).
Hoe kwam die (of wie dan ook) aan de foto? Die foto kon alleen gemaakt worden door iemand die toegang had tot de boardinggate.
Als je een keer door de douane bent kun je bij elke boarding kijken of foto's maken. Dus zo moeilijk is dat niet.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:09:47 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142888961
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:06 schreef xenoss het volgende:
Ja het is wel een heel vaag verhaal, I agree. Maar omdat we het toch over die fotos hadden en ik ertegenaan liep, heb ik het er toch maar ingegooid.

Maar die yaron mofaz is ook een vaag type.

Misschien heeft de poster van de paniekpost wel gelijk en is het een alias van die man van de fotosite (Yaron Samid).
Hoe kwam die (of wie dan ook) aan de foto? Die foto kon alleen gemaakt worden door iemand die toegang had tot de boardinggate.
Ben je nog nooit bij schiphol op een vliegtuig gestapt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142889065
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ben je nog nooit bij schiphol op een vliegtuig gestapt?
Jawel. Je moet eerst door de eerste ticket-controle om toegang te krijgen tot de 'wachtkamer' voor het echte boarden (althans, bij de internationale vluchten, bij europavluchtjes met easyjet gaat het anders). En de foto lijkt gemaakt vanuit die wachtkamer.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:20:03 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142889305
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Een heel uur geen internet. PANIC.

Nou. Ik word wel heel erg in de gaten gehouden door de fbi/cia/weetikveelwat dan :')
:Y jup, bij mij ook kreeg veel DDOS aanvallen maandje geleden.
Of het was gewoon een oververhitte modem.
Ik gok het eerste :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142889896
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Raar wel, heb de flight tracker er gelijk bij gepakt toen en kreeg een link van iemand op NWS en zie nu veel meer vliegtuigen dan ik toen zag plus zie plaatje wat ik gepost heb pagina of 2 terug komt niet overeen.
IK heb zelf deze tool gebruikt toen vriendin van me naar china ging en werkte uitstekend kreeg een half uurtje later een berichtje dat ze over was, zelfde gold voor de terug weg vorige week met tussen stop in rome het sloot exact op elkaar aan. dus betrouwbaar ja ik vind van wel.
Na morgen ga ik me even toeleggen op FL24, hoe deze data ontvangt en weergeeft, wellicht is er meer info te vinden op het forum daar.
Zelf heb ik enkele dagen na de crash pas een replay kunnen zien omdat FL24 niet meer te bereiken was.
Twee maanden terug heb ik de site evens gebruikt om transavia te volgen richting het zuiden van Spanje en terug omdat mijn zus daar op vakantie was, het vliegtuig komt hier over omdat ik vlakbij Airport Rotterdam woon, er is wel een vertraging maar dat lijkt me normaal.
Het is inderdaad raar, gezien het tijdstip lijkt dit me geen fotoshop maar het is altijd mogelijk natuurlijk.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:39:16 #236
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142889925
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef xenoss het volgende:

[..]

Jawel. Je moet eerst door de eerste ticket-controle om toegang te krijgen tot de 'wachtkamer' voor het echte boarden (althans, bij de internationale vluchten, bij europavluchtjes met easyjet gaat het anders). En de foto lijkt gemaakt vanuit die wachtkamer.
En daarvoor heb je nog een wachtgedeelte, wat voor iedereen toegankelijk is die op de pier rondloopt. Kijk maar hoe ver je nog naar rechts moet om bij de plek te komen waar de slurf begint. Ik denk dat deze foto vanaf dat gedeelte is geschoten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:05:21 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142890545
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:38 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Na morgen ga ik me even toeleggen op FL24, hoe deze data ontvangt en weergeeft, wellicht is er meer info te vinden op het forum daar.
Zelf heb ik enkele dagen na de crash pas een replay kunnen zien omdat FL24 niet meer te bereiken was.
Twee maanden terug heb ik de site evens gebruikt om transavia te volgen richting het zuiden van Spanje en terug omdat mijn zus daar op vakantie was, het vliegtuig komt hier over omdat ik vlakbij Airport Rotterdam woon, er is wel een vertraging maar dat lijkt me normaal.
Het is inderdaad raar, gezien het tijdstip lijkt dit me geen fotoshop maar het is altijd mogelijk natuurlijk.
Ben ook geen expert in photo shop maar in een eerder geplaatst filmpje van xenoss kon je wel aardig zien dat het bewerkt was.

vertraging heb je wel degelijk maar niet veel hoor, zie het als een voetbal wedstrijd live bekijken en op TV toch aardig tijdsverschil daarin, en al helemaal via internet live stream.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:00:11 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142892092
http://deredactie.be/cm/v(...)buitenland/1.2045784

Mijn broertje kwam met dit mooie animatie filmpje aanzetten, let op zoals ze zelf aangeven ze vermoeden dat het zo ging.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142892130
Mijn internet knalde er daarnet uit toen ik mijn yogavideo aan het doen was.
;( De cia heeft me door ;(
Ja doei.
pi_142896378
Hoe meer ik lees hoe verwarrender het wordt...

https://twitter.com/Vagel(...)167731142656/photo/1

Hoe zat het met al die routes van vorige vluchten, gebaseerd op data van flightaware, die ze ruim 100 km meer naar het zuiden toonden? Nu wordt beweerd dat de data op 24 of 25 juli is aangepast.
Gisteren op de andere site flightradar24 gekeken, lagen alle vorige vluchten slechts enkele kilometers meer naar het zuiden.
Flightaware zou slechts "schattingen" tonen van routes over Oekraine. tja, dan kan je tot rare conclusies komen, als je van foute data vertrekt.
Bron, voor wat ze waard is: http://21stcenturywire.co(...)d-false-flag-attack/

tot eind mei volgde ik de situatie in Oekraine op de voet, maar nu opnieuw een goed overzicht krijgen lukt me niet. Post ik reacties die later gebaseerd blijken op verkeerde aannames, dat soort zaken. Frustrerend.

Eén bron die coordinaten van crash site geeft, maar lijkt een plek waar weinig ligt.
quote:
The latitude and longitude of this small portion of the wide-ranging crash location is at 48.132648, 38.638383
http://www.bostonglobe.co(...)jwUtHg7tK/story.html

Als je vergelijkt met de data van flightradar24, dan ligt het dichter bij de voorlaatste dan de laatste psoitie die de transponder doorstuurde. 48.13 - 38.64 tov
13:21:28 >> 48.04 - 38.77
13:20:18 >> 48.11 - 38.57
Die map van niburu lijkt me moeilijk te weerleggen, brokstukken liggen in gebied dat ze eerder overvlogen, en ze vlogen 15 km per minuut (490 knots), dus is het vliegtuig, afhankelijk van het moment van neerschieten na het laatste transponder signaal, tussen 10 tot 25 km (ruwe schatting) teruggekeerd nadat ze geraakt werden?
Niet onmogelijk natuurlijk, maar toch opvallend genoeg dat de media het zou oppikken, nee? Of heb ik dat gemist?
pi_142898130
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:44 schreef meth1745 het volgende:
Hoe meer ik lees hoe verwarrender het wordt...

https://twitter.com/Vagel(...)167731142656/photo/1

Hoe zat het met al die routes van vorige vluchten, gebaseerd op data van flightaware, die ze ruim 100 km meer naar het zuiden toonden? Nu wordt beweerd dat de data op 24 of 25 juli is aangepast.
Gisteren op de andere site flightradar24 gekeken, lagen alle vorige vluchten slechts enkele kilometers meer naar het zuiden.
Flightaware zou slechts "schattingen" tonen van routes over Oekraine. tja, dan kan je tot rare conclusies komen, als je van foute data vertrekt.
Bron, voor wat ze waard is: http://21stcenturywire.co(...)d-false-flag-attack/

tot eind mei volgde ik de situatie in Oekraine op de voet, maar nu opnieuw een goed overzicht krijgen lukt me niet. Post ik reacties die later gebaseerd blijken op verkeerde aannames, dat soort zaken. Frustrerend.

Eén bron die coordinaten van crash site geeft, maar lijkt een plek waar weinig ligt.

[..]

http://www.bostonglobe.co(...)jwUtHg7tK/story.html

Als je vergelijkt met de data van flightradar24, dan ligt het dichter bij de voorlaatste dan de laatste psoitie die de transponder doorstuurde. 48.13 - 38.64 tov
13:21:28 >> 48.04 - 38.77
13:20:18 >> 48.11 - 38.57
Die map van niburu lijkt me moeilijk te weerleggen, brokstukken liggen in gebied dat ze eerder overvlogen, en ze vlogen 15 km per minuut (490 knots), dus is het vliegtuig, afhankelijk van het moment van neerschieten na het laatste transponder signaal, tussen 10 tot 25 km (ruwe schatting) teruggekeerd nadat ze geraakt werden?
Niet onmogelijk natuurlijk, maar toch opvallend genoeg dat de media het zou oppikken, nee? Of heb ik dat gemist?
Volgens mij hebben we die al weerlegd, de cockpit ligt namelijk in Rozsypne.
De laatste waarneming volgens FL24 welke op de map van niburu gepind is ligt 19 kilometer verderop, dat is dus een onmogelijkheid.
Tenzij we zeggen, ja die map is waar, de laatste positie van FL24 is juist, het vliegtuig maakte na de laatste waarneming een onmogelijke bocht en terwijl het grootste deel van het vliegtuig bij Hrabove neerkwam vlogen de cockpit en andere stukken nog 7 tot 10 kilometer verder richting Rozsypne en Petropavlivka.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142899219
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar misschien is het handig om even te lezen hoe fr24 werkt.
Soms werkt het niet altijd optimaal, dat ligt aan de transponder en de ontvangers.
Zo kan het voorkomen dat het lijkt alsof er vliegtuig op Schiphol naast de baan land.
Op de website leggen ze het uit.
http://www.flightradar24.com/how-it-works/
pi_142899749
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:37 schreef gijsman het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar misschien is het handig om even te lezen hoe fr24 werkt.
Soms werkt het niet altijd optimaal, dat ligt aan de transponder en de ontvangers.
Zo kan het voorkomen dat het lijkt alsof er vliegtuig op Schiphol naast de baan land.
Op de website leggen ze het uit.
http://www.flightradar24.com/how-it-works/
quote:
The ADS-B transponder on board the aircraft is transmitting the position from the on board flight computer, which in most modern aircraft comes from GPS data and is very accurate. On some older aircraft (for example some older A300, B737, B757, B767 and RJ100) the position is calibrated on ground before take off and after that the current position is calculated based on speed and direction of the aircraft. When flying for some time, in wind or in circles the calculation becomes worse and worse, which at landing can give position calculations that are up to 10 km incorrect.
Dan is de vraag: waar haalde de onboard fly computer z'n positie vandaan, gps of inertieel gedoe? Hangt af van leeftijd neem ik aan. Had verwacht dat ze tegenwoordig allemaal gps zouden hebben.

quote:
The B777-200 was built in July 1997 and had been in service for 17 years, clocking up 75,322 hours in service over 11,434 cycles.

The airline said in a statement that the plane had a "clean maintenance record", adding: "The aircraft's last maintenance check was on 11 July 2014. The next check was due on 27 Aug 2014. The maintenance was conducted at Malaysia Airlines' hangar at KLIA. The aircraft had a clean bill of health."

The plane, which used the Rolls-Royce Trent-800 engine, had a 282-seat capacity.
http://www.mirror.co.uk/n(...)s-mh17-plane-3877245
Ok, dankzij MH370 is er een hoop info te vinden. Blijkbaar 6 inertial ....units, en gps, maar wat gebruikt wordt lijkt af te hangen van de crew.
Toch een flinke afwijking, is dat normaal of eerder gevolg van nonchalance of onkunde van de crew, maintenance problemen, .. ?
"which at landing can give position calculations that are up to 10 km incorrect": landing was nog veraf op dat moment...

[ Bericht 13% gewijzigd door meth1745 op 30-07-2014 22:19:41 ]
pi_142906410
quote:
@SoCalBrian
> The last flight track.

I did a playback on that last flight track and was surprised to see flight MAS17 fly over the Russian border. The flight appears to end in Russia, between the Russian cities of Shakhty and Novocherkassk. All of the news media around here have portrayed this as a plane crash in the Ukraine. Puzzling.
mas17-17July2014.jpg

Edit: Mike says that this was a projected track, not actual flight data. So mystery solved. Sorry for the confusion.
Edit: FYI, the playback link that I was running (from SoCalBrian's post above) now points to a track that now terminates in Ukraine. My screenshot was taken from the last screen in the flight as of yesterday:
http://www.flightradar24.com/2014-07.../MAS17/3d6095b
Dat is dus het antwoord op de screenshot die ik eerder gepost heb.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:01:16 #245
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142916879

Allemaal feiten, de belangrijkste feiten komen van bekende journalisten. Het hele zaakje stinkt.
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:49:56 #246
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_142918248
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:01 schreef OuwePers het volgende:

Allemaal feiten, de belangrijkste feiten komen van bekende journalisten. Het hele zaakje stinkt.
Heel veel 'informatie' wat allang bekend, verklaard en debunked is, heb het niet helemaal afgekeken want het is een zoveelste repetitie van hetzelfde kansloze bewijsmateriaal (verzameling van losse flodders) wat tot een andere conclusie zou moeten leiden.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:51:20 #247
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_142918283
Oeps
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_142918763
feiten feiten......sja is maar wat je feiten noemt idd....
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:45:36 #249
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_142919880
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:01 schreef OuwePers het volgende:

Allemaal feiten, de belangrijkste feiten komen van bekende journalisten. Het hele zaakje stinkt.
Het stinkt zeker en tot nu toe is het steeds " overmacht " dat het niet verder onderzocht kan worden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:19:25 #250
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142920809
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:49 schreef Joeri. het volgende:

[..]

Heel veel 'informatie' wat allang bekend, verklaard en debunked is, heb het niet helemaal afgekeken want het is een zoveelste repetitie van hetzelfde kansloze bewijsmateriaal (verzameling van losse flodders) wat tot een andere conclusie zou moeten leiden.
Voorhaaste conclusie van je, in dezelfde stijl zoals de mainstream media doen op de dag dat het vliegtuig neerging. Zo concludeert de video zelf niks, het somt wat feiten op en terechte vragen over het snelle ''bewijsmateriaal'' dat wordt aangedragen door de VS en MSM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')