Als Rusland niet betaald, zal elk weldenkend bankdirecteur wel twee keer nadenken voordat hij ze geld gaat lenen. Ze tonen namelijk aan dat ze onbetrouwbaar zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:37 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Vertel, wie gaat Rusland daar toe dwingen en wat anders?
Ik denk van niet, die zaak loopt al jaren.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:15 schreef El_Matador het volgende:
Het Russische propagandamediakanaal RT stelt, ook op grond van de timing, dat het een politiek oordeel is, ingefluisterd door de Amerikanen.
Ik denk dat ze hier een goed punt hebben anders.
En toevallig net wanneer Rusland internationaal de zwarte piet krijgt toegespeeld en in staat van crisis verkeert valt opeens het 'onafhankelijke' oordeel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik denk van niet, die zaak loopt al jaren.
Ze hebben een bedrijf bewust kapot laten gaan en niemand gecompenseerd.
Vervolgens hebben ze het bedrijf opgesplitst en goedkoop over laten nemen door staatsbedrijven.
Het Europees Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM) heeft Rusland nu ook veroordeeld (of zitten die ook in het complot?).quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:11 schreef VeX- het volgende:
[..]
En toevallig net wanneer Rusland internationaal de zwarte piet krijgt toegespeeld en in staat van crisis verkeert valt opeens het 'onafhankelijke' oordeel.
Geloof er geen flikker van.
Die rechters zouden het nooit durven om Rusland vrijuit te laten gaan.
Je kunt geen hof afmaken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef scarymovie123 het volgende:
''rusland je moet 50 miljard betalen anders worden wij boos en gaan wij piepen''ff serieus wie denken zij wel niet dat ze zijn om rusland een boete op te leggen
die russen sturen spionen op ze af en maken ze gewoon af
Maakt niets uit, het vonnis blijft staan en Rusland gaat failliet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:24 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
ja wat denk je wat zij zullen denken wanneer een anti rusland rechter wordt vermoordt
niet als het aan china ligtquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:25 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Maakt niets uit, het vonnis blijft staan en Rusland gaat failliet.
Ja vrij toevallig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:11 schreef VeX- het volgende:
[..]
En toevallig net wanneer Rusland internationaal de zwarte piet krijgt toegespeeld en in staat van crisis verkeert valt opeens het 'onafhankelijke' oordeel.
En dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:26 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
niet als het aan china ligtchina beheert enorm veel kapitaal in het westen.
Precies, Rusland valt al die buurlanden gewoon binnen on de aandacht van dit schandaal af te halen. Dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:11 schreef VeX- het volgende:
[..]
In een zaak die jaren aansleept, beslissen de rechters één dag nadat een vliegtuig neergehaald wordt en heel de wereld Rusland de schuld geeft (datum op vonnis is 18 juli) tot een boete van 50 miljard.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:22 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Het Europees Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM) heeft Rusland nu ook veroordeeld (of zitten die ook in het complot?).
Dikgedrukte ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:47 schreef meth1745 het volgende:
[..]
In een zaak die jaren aansleept, beslissen de rechters één dag nadat een vliegtuig neergehaald wordt en heel de wereld Rusland de schuld geeft (datum op vonnis is 18 juli) tot een boete van 50 miljard.
Dit vonnis, het EHRM vonnis, Litvinenko inquest, allemaal toeval dat het net na de crash komt? Kom nou.
Toon me een bron van voor 17 juli die de uitspraak aankondigdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dikgedrukte ja.
Onze vriend Litvinenko ja.
Of denk je dat ze bij de rechtbank de toekomst kunnen voorspellen. Dat soort rolzittingen staan vaak al weken vast.
http://www.pca-cpa.org/showpage.asp?pag_id=1599quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:48 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Toon me een bron van voor 17 juli die de uitspraak aankondigd
waarom je die link post is me een raadsel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
http://www.pca-cpa.org/showpage.asp?pag_id=1599
Overigens had ik het niet over de uitspraak zelf maar de rolzitting.
Die data liggen vaak weken vast omdat advocaten zich moeten voorbereiden.
Ik geef je even de uitspraak aan om te laten zien wat voor document dat is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]
waarom je die link post is me een raadsel.
Ik zei: "Toon me een bron van voor 17 juli die de uitspraak aankondigd.", een krantenbericht of eender wat dat aangeeft dat we de uitspraak in deze periode konden verwachten.
Lag misschien al maanden klaar, met enkel het bedrag nog in te vullen, wie weet...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik geef je even de uitspraak aan om te laten zien wat voor document dat is.
Dat typ je niet in een dag.
Lees het eens voor de grap. Zelfs de uitspraak is ettelijke pagina's lang met overwegingen waarom ze tot de verschillende deel uitspraken zijn gekomen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:36 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Lag misschien al maanden klaar, met enkel het bedrag nog in te vullen, wie weet...
Je gaat er dus vanuit dat Rusland per definitie onschuldig is in deze zaak omdat het wel goed zou uitkomen in de 'propagandaoorlog' tussen het westen en Rusland? Als ze schuldig zijn, dan dienen ze gewoon te betalen, 'gekke timing' of niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:11 schreef VeX- het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |