Het valt me mee dat dat baardje niet is weggespoeldquote:
Kan ik ook wel gebruiken!quote:
Mooi kut.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gebruiken!
Verder ben ik meer van de punani's
Ik gok op Dotan. Aangezien Dotan de hele dag op repeat staatquote:Op maandag 28 juli 2014 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Late reactie, wat was 't?
Collega vond het vanochtend weer nodig om de radio uit te zetten.
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik gok op Dotan. Aangezien Dotan de hele dag op repeat staat
ELO met Mr Blue Sky.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Late reactie, wat was 't?
Collega vond het vanochtend weer nodig om de radio uit te zetten.
Oh verdomme. Gemist.quote:
De datum komt gelukkig steeds dichterbij!quote:Op maandag 28 juli 2014 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Proost
Even de wijnfles van zaterdagnacht leegmaken
Gisteravond ook iets van 4 glazen sangria gehadquote:Op maandag 28 juli 2014 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
De datum komt gelukkig steeds dichterbij!
Hoe vaak per week wordt de glasbak geleegd?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gisteravond ook iets van 4 glazen sangria gehad
Tja.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gisteravond ook iets van 4 glazen sangria gehad
Niet nodig, je leest toch dat ze die glazen ook nuttigt.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe vaak per week wordt de glasbak geleegd?
1x in de 2 weken. We drinken niet meer zoveel bier.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe vaak per week wordt de glasbak geleegd?
Godverdegodverquote:Op maandag 28 juli 2014 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]Onlangs zijn nieuwste single, "Home" gehoord, echt een topnummer, zou goed passen bij sportwedstrijden en nationale rouwdagen.
Of ben je zo'n krattenmuur aan het bouwen?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1x in de 2 weken. We drinken niet meer zoveel bier.
Hoi Roel.quote:
Daarna het fruit nog opgegetenquote:Op maandag 28 juli 2014 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
Wat zijn jullie voor amateur drinkers4 glazen sangria
Lekker goedkoop daten met Muisquote:Op maandag 28 juli 2014 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
Wat zijn jullie voor amateur drinkers4 glazen sangria
quote:
Ik hou van vrouwen die mij bij kunnen houden...quote:
Dat had ik al na een paar rosé-biertjes en wat Radlers... Nu weer even een paar weken nietsquote:
Dat lukt wel. Alleen is het snel afgelopen.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou van vrouwen die mij bij kunnen houden...
Radlerquote:Op maandag 28 juli 2014 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat had ik al na een paar rosé-biertjes en wat Radlers... Nu weer even een paar weken niets
En ik hou van mannen die langzaam gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou van vrouwen die mij bij kunnen houden...
Ranja met een rietje dan?quote:
Kokosquote:Op maandag 28 juli 2014 23:12 schreef Cee het volgende:
Piña colada vind ik overigens wel![]()
Ananaskokos
Dan heb je aan mij een hele slechte... Geef me 20 secondenquote:Op maandag 28 juli 2014 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik hou van mannen die langzaam gaan.
truste muisjenquote:
Welterustenquote:
Die verrekte kutoldbies met hun kloonaccounts ook allemaalquote:Op maandag 28 juli 2014 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, sorry! henk hier
verkeerde account
Morgen weer.quote:
Manmanmanquote:Op maandag 28 juli 2014 23:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan heb je aan mij een hele slechte... Geef me 20 seconden
Wat is er vrijdag dan?quote:
hoiquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef minthy het volgende:
Vrijdag?? Eerst nog een rustige dinsdag gaarne
ja toer de frans is weer voorbij hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hai Mex
Alweer even niet gespot, alles goed?
Begin maar niet over een poeperdquote:
Ben ik blij om, zonder slap gelul.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja toer de frans is weer voorbij he
dus ik ben er weer
werd ik gemist afgelopen weken?quote:
bakkergodquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
werd ik gemist afgelopen weken?
Vertel me alle details morgen. Echt, álle!!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Begin maar niet over een poeperd
dat ding gloeit als een malle
en dan heb ik vandaag ook nog eens een chinees gerecht gegeten met scherpe kung po saus
dat wordt janken morgen
Jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
werd ik gemist afgelopen weken?
Ik ben gek(as)quote:
Ik heb alvast de "voor" foto voor jequote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Vertel me alle details morgen. Echt, álle!!
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb alvast de "voor" foto voor je
[ afbeelding ]
waarmee ik trouwens chinees-indisch restaraunt Wing-Wah in Dalfsen wil aanraden. Echt een extreem goede kok daar
Zat je gewoon op spuug-afstand te eten? Godver!!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarmee ik trouwens chinees-indisch restaraunt Wing-Wah in Dalfsen wil aanraden. Echt een extreem goede kok daar
Ik zit nu op een hotelbed in zwollequote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat je gewoon op spuug-afstand te eten? Godver!!![]()
Maar dank voor de tip!
Tsja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:23 schreef DeLuna het volgende:
Liefde is... Samen naar Omrop Fryslân kijken
Dalfsenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze het maar niet over "fryt" gaan hebben...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:23 schreef DeLuna het volgende:
Liefde is... Samen naar Omrop Fryslân kijken
Patadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ze het maar niet over "fryt" gaan hebben...
In wat voor bui ben jij joh? "Hoe krijg ik Luna op de kast?"quote:
Gáán we weerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ze het maar niet over "fryt" gaan hebben...
Afgelopen zaterdag was het drie tegen één hierquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In wat voor bui ben jij joh? "Hoe krijg ik Luna op de kast?"
Ja precies.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, Omrop Fryslan is best nuttig. Ik versta er alleen geen reet van.
50 nummers zwemmen op de commonwealth daarentegen...
Dat ken ik inderdaad niet. Maar dat neemt niet weg dat het alsnog friet is.quote:
Zaterdag/zondag.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was het drie tegen één hier
Rubbereend spotte gister friet op de menukaart van de boot waarop we zaten.quote:
Ik vind het best goed dat er een Friese zender is eigenlijkquote:
Skûtsjesilenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, Omrop Fryslan is best nuttig. Ik versta er alleen geen reet van.
50 nummers zwemmen op de commonwealth daarentegen...
Ik had de boot doen laten zinken als ik jou was.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Rubbereend spotte gister friet op de menukaart van de boot waarop we zaten.
Maar goed, de Waddenzee valt bij mij onder territoriale wateren
Ik heb altijd het idee dat de frietzeggers er meer mee zitten dan de patatpraters.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Rubbereend spotte gister friet op de menukaart van de boot waarop we zaten.
Maar goed, de Waddenzee valt bij mij onder territoriale wateren
Volgens mij had ik toen al twee keer een nat pak gehaald doordat het tij sneller op kwam zetten dan verwacht. Een derde keer vond ik wat overdrevenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had de boot doen laten zinken als ik jou was.
Nou...quote:
Haha je was niet op tij-dquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toen al twee keer een nat pak gehaald doordat het tij sneller op kwam zetten dan verwacht. Een derde keer vond ik wat overdreven
Het ziet er uit als een kneutig lief dorpje, met een veel te grote kerkquote:
Deal. Met SC en wolfje erbij?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou...
Zullen we ons eigen kliekje gaan vormen?
De volgende keer ben je er gewoon bij!quote:
Jaquote:
Met een bakje appelmoes met een kers er in?quote:
Langs de snelweg! Issie een beetje mooi geworden?quote:
Prachtig!!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Achterkant vd factuurquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Serieus?
Pics met bewijs. Uitzicht op snelweg?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Achterkant vd factuur
[ afbeelding ]
[..]
Achterkant vd factuur
[ afbeelding ]
[..]
Achterkant vd factuur
[ afbeelding ]
Nice, geniet ervan!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
even je scherm omdraaien
het hotel is heeeeeeel erg mooi
ruime kamerligbad, inloopdouche
#swagger
Slaap lekkerquote:
bij jouw sig moet ik aan alors denkenquote:
Welterustenquote:
Sinds de Roxasect Anti-Mugstekker heeft DePino nergens last vanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:50 schreef ChatGirl het volgende:
Ha! Ik heb net een mug midflight doodgemept
Gelukkig steken ze me niet. Ze vliegen hier alleen maar rond.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds de Roxasect Anti-Mugstekker heeft DePino nergens last van
twitter:Domien twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 01:00:40@roosmarijn Mokkeltje gaat heel hard op Sunset. Moest ik zeggen. reageer retweet
Mogge Edquote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
Was dat de nieuwe singer-songwriter halfgod?
Booooooooooring.......
Eerste seizoen was gewoon goed. En vele malen beter dan de talentenjachten op de commerciële omroepen. Dit seizoen was echter heel erg mager.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er kijkt ook geen hond naar dat feestje van Giel. 300k kijkers naar de finale. En dan zelf de winnaar van je eigen programma uitkiezen
. Ga lekker naar de commerciëlen als je graag platenmaatschappijtje wil spelen.
wehehe. Dus gepiel op een gitaar + bijbehorende "diepe" zevertekst trek je niet, maar die valse kraaien en grappen en grollen bij The Voice wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk wel naar de Voice en zo, maar dit, neh.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wehehe. Dus gepiel op een gitaar + bijbehorende "diepe" zevertekst trek je niet, maar die valse kraaien en grappen en grollen bij The Voice wel.
Doe mij maar kwaliteitsshows zoals Samantha & Michael: doe effe paranormaal!
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wehehe. Dus gepiel op een gitaar + bijbehorende "diepe" zevertekst trek je niet, maar die valse kraaien en grappen en grollen bij The Voice wel.
Doe mij maar kwaliteitsshows zoals Samantha & Michael: doe effe paranormaal!
Guanes was er weer?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen![]()
Een van mijn beste nachten van de afgelopen weken.
Niet zover ik weet.quote:
Maar dan wil ik je ook om niks zien piepen vandaag he!!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zover ik weet.
Ik heb gewoon heerlijk onafgebroken geslapen voor de verandering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar dan wil ik je ook om niks zien piepen vandaag he!!MAar ik houd nu eenmaal van piepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Lijkt er wel op ja!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:08 schreef Pandaplint het volgende:
Heeft Ekdom nieuw haar laten planten? Steeds die petten op? :p
Volgens mij is ie kaal ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:08 schreef Pandaplint het volgende:
Heeft Ekdom nieuw haar laten planten? Steeds die petten op? :p
quote:
Iddquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
Ten huwelijk gevraagd worden door je vriendin... De horror:')
En bier.quote:
quote:
Ik luister niet, maar ik zie dat ze U2 draaien.quote:
Normaal eens, alleen a Beautiful dayquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik luister niet, maar ik zie dat ze U2 draaien.
Terechte klacht
Mediamarktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
Een lijstje maken van toffe plekken in Rotterdam is nog best lastig.
quote:
Volgens mij is een van de parken wel bijzonder, vraag mij niet welke.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
Museumpark denk ik dat je bedoelt. Dat is inderdaad tof om doorheen te lopen. Of Het Park, ook mooi.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is een van de parken wel bijzonder, vraag mij niet welke.
ligt er nogal aan wat je tof vindtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
Het is niet voor mezelf. Voor een stel Duitse jongeren die in augustus een paar dagen Rotterdam onveilig willen maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt er nogal aan wat je tof vindt
De nieuwe Maasvlakte lijkt me een bijzonder toffe plek om rond te kijken.
Koopgootquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is niet voor mezelf. Voor een stel Duitse jongeren die in augustus een paar dagen Rotterdam onveilig willen maken.
De vorige keer dat Duitsers Rotterdam onveilig maakten was niet zo leukquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is niet voor mezelf. Voor een stel Duitse jongeren die in augustus een paar dagen Rotterdam onveilig willen maken.
Ik zat er al op te wachtenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De vorige keer dat Duitsers Rotterdam onveilig maakten was niet zo leuk
Feyenoord - Borussia Dortmund?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De vorige keer dat Duitsers Rotterdam onveilig maakten was niet zo leuk
De oude binnenstad?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gebied rond de Oude Haven vind ik ook altijd wel tof om te lopen. En Delfshaven ook.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gebied rond de Oude Haven vind ik ook altijd wel tof om te lopen. En Delfshaven ook.
Ik zal mijn tokkiewijk maar niet aanraden.quote:
Maar even serieus: Zonsondergang chillen met wat flessen wijn en stokbrood enz. Op de Wilhelminakade of op het Noordereiland. Vaak gedaan. Zelfs in de winterquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal mijn tokkiewijk maar niet aanraden.
Alleen die roltrap van de Maastunnelquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar even serieus: Zonsondergang chillen met wat flessen wijn en stokbrood enz. Op de Wilhelminakade of op het Noordereiland. Vaak gedaan. Zelfs in de winter![]()
[ afbeelding ]
Verder natuurlijk het station.
En wat mijn Aziatische studiegenoten het tofst vonden was het fietsen door de Maastunnel
- Metrovoetgangerstunnel Wilhelminakade
- Kiefhoek is architectonisch wel mooi
En verder natuurlijk alle standaard dingen.![]()
quote:
Je bent natuurlijk meer gecharmeerd van de nieuwe single van GBTTZ, snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het. Nieuwe. Album. Van. Kensington!!!!!!!111!!!!!!
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit dan dat ik die ga kijken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk meer gecharmeerd van de nieuwe single van GBTTZ, snap ik ook wel.
http://www.telegraaf.nl/f(...)t_nieuwe_clip__.html
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:15 schreef Holenmens het volgende:
Vrijdag doet Heleen de Geest de show en Rámon presenteert de files![]()
dat zou wel hilarisch zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]omg
moet Ramon dan ook op andere zenders de files doen?
Spanjaardsgat, Wilhelminapier, Euromastpark, Noordereiland, Delfshaven, Katendrecht, Station Hofplein komt eraan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
De anus van Stefan Postma.quote:
Den Haag heeft geen leuke plekken.quote:
Dan ga ik dit weekend wel genieten van Luna's leuke plekken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Den Haag heeft geen leuke plekken.
Leef ermee.
Het paard caféquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Den Haag heeft geen leuke plekken.
Leef ermee.
Da's beter dan Stefan Postma's leuke plekkenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ga ik dit weekend wel genieten van Luna's leuke plekken.
Madurodamquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar jullie gaan saampjes naar Den Haag? Van alle steden...
Delft, Gouda of Leiden is echt veel leuker inderdaad. Oprecht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Inderdaad
Ga dan delft verkennen
Het oude centrum is supermooi met veel leuke terrasjes
Alle die hier staan ja:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Den Haag is best leuk anders..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rotterdam is lelijk omdat die hele binnenstad is weggevaagdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je toch Den Haag wil doen moet je even de passage richting het Binnenhof aflopen, naar het Malieveld, Scheveningen en het park naast het station.
Maar ik vind het zo'n kleurloze stad. Om eerlijk te zijn vind ik Roffa ook enorm lelijk, maar daar heb je enkele mooie plaatsen die het vele lelijke verbloemen. Den Haag heeft weinig wat eruit springt in lelijkheid, maar gewoon zo weinig boeiends..
Dit gaan we al doen ja, en Tweede Kamer enzo ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Madurodam
Scheveningen
Paleizen kijken
Ik vind het echt een kleurloze stad, met weinig mooie plekjes. Ik kijk er misschien anders naar, en het feit dat Benoordenhout platgebombardeerd is is wel vrij zonde.quote:
Omniversumquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alle die hier staan ja:
http://m.spoordeelwinkel.nl/weekendje-weg
En zee, dus zwemmen
Ik ben het met je eens. Den Haag heeft iets klinisch wat mij ook niet zo bevaltquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het echt een kleurloze stad, met weinig mooie plekjes. Ik kijk er misschien anders naar, en het feit dat Benoordenhout platgebombardeerd is is wel vrij zonde.
Goh. Den Haag heeft ook het probleem dat een van de mooiste tuinsteden daar weggevaagd is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rotterdam is lelijk omdat die hele binnenstad is weggevaagd
dat hele gebied met de Koninklijke Schouwburg en het Lange Voorhout enzo vind ik ook wel de moeite om langs te lopenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit gaan we al doen ja, en Tweede Kamer enzo ook
Sowieso waar natuurlijk, maar in de stadscentra zitten grote verschillen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:15 schreef rubbereend het volgende:
Elke stad heeft mooie plekken en lelijke delen
gelukkig is een stad zoveel meer als het centrumquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso waar natuurlijk, maar in de stadscentra zitten grote verschillen.
Het is wel het best bereikbaar en heeft vaak de meeste selling points.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:17 schreef rubbereend het volgende:
oja, niet te vergeten IJssalon Marinello heeft heel lekker ijs
[..]
gelukkig is een stad zoveel meer als het centrum
oja da's wel tofquote:
Oh, wat ontzettend tof dat je ons allen uitnodigt voor een Delluf-meet!!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Inderdaad
Ga dan delft verkennen
Maar verder een totaal dode stad. Studentenstad zonder fatsoenlijk uitgaanslevenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Inderdaad
Ga dan delft verkennen
Oh, laat dan maarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar verder een totaal dode stad. Studentenstad zonder fatsoenlijk uitgaansleven
Groningenquote:
De bal is rond trouwens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:15 schreef rubbereend het volgende:
wat is dezequote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar verder een totaal dode stad. Studentenstad zonder fatsoenlijk uitgaansleven
Wel goede turkse pizza's op het stationquote:
Zemmel doe mij maar kapshalonquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wel goede turkse pizza's op het station
En Eindhovenquote:
Veel te ver fietsen!quote:
moet je eens ff komen kijken hoe ik nu in Slotervaart woon.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:15 schreef rubbereend het volgende:
Strijp is vooral tof!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel te ver fietsen!![]()
Een paar maanden geleden voor het eerst geweest, zag eruit als een mooie stad! Komende maand ergens nog een keertje heen.
sinds ik de laatste jaren toeristen aantref in nieuw west die niet verdwaald zijn kan ik niet anders dan het met je eens zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:17 schreef rubbereend het volgende:
oja, niet te vergeten IJssalon Marinello heeft heel lekker ijs
[..]
gelukkig is een stad zoveel meer als het centrum
Daar zal rubbereend vast wel eens van gehoord hebbenquote:
Op je tenen staan dan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet je eens ff komen kijken hoe ik nu in Slotervaart woon.Kan er nog steeds niet bij!
Ik zal er eens een kijkje komen nemen!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:32 schreef wolfrolf het volgende:
Met een paar goeie schoenen aan kan je in Delft anders ook prima stappen hoor
mijn vrouw tilt mij op!quote:
Leukquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal er eens een kijkje komen nemen!
Me too!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Leuk
Op de beestenmarkt kan ik terras Kobus Kuch aanraden.
De appeltaart is daar episch
* wolfrolf adoreert appeltaart
over een paar weken zelfsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel te ver fietsen!![]()
Een paar maanden geleden voor het eerst geweest, zag eruit als een mooie stad! Komende maand ergens nog een keertje heen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zal rubbereend vast wel eens van gehoord hebben
duwt ie haar inmiddels ja?quote:
We blijven niet aan de gangquote:
quote:
quote:
dan is hij lang aan het duwenquote:
Kloptquote:
Is goed!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]we kunnen er gewoon langs rijden hoor. Is inderdaad tof!
Ging hij niet een weekje naar zijn ouders/broer toe?quote:
En een megaglasbak.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Mexilhoeira Grande mag er trouwens ook best wezen!
Goede cafés, mooie kerk, leuke huisjes.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |