Toevoeging: Uit mijn luie stoel te bestellen svp.quote:
quote:
Toevoeging: Zo ghetto ben ik niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je een stevige tafel hebt: leg 3 oude lakens op elkaar op de tafel en ga daarop strijken.
Nee die hele tafel is uit elkaar gepleurd.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef hoas het volgende:
Als alleen de hoes kapot is kun je bij de blokker zo een nieuwe universele halen.
Snelle editquote:Op maandag 28 juli 2014 19:26 schreef quirina het volgende:
Kringloopwinkel? Oh nee dat wil je niet...
En dan tien euro extra bieden als diegene hem langs komt brengen.quote:
Voor een tientje meer heb ik een strijkplank van Tomado of Leifheit. Zou dat niet wat langer meegaan?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:24 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.hema.nl/winkel(...)condid=pnl_20560759
Nog geen 30 euro
Vaker strijken?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:16 schreef LasTeR het volgende:
Vind het een beetje overdreven om meer dan ¤40,- te betalen voor iets wat ik amper gebruik.
Tips?
quote:
Met of zonder betalen?quote:
Zonder natuurlijk. Een beetje action kan geen kwaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:43 schreef LasTeR het volgende:
Maar zo te lezen is er niemand die een extreme voorkeur benoemt als zelfs de kringloopwinkel (persoonlijk) als optie is genoemd.
[..]
Met of zonder betalen?
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:54 schreef quirina het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20242890/
Maar ¤4,99
IKEA is niet echt luie stoel bestel-modus.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:54 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00263727/
IKEA natuurlijk weer, best getest door de consumentenbond ooit (:')) en maar 17,95 euro
Jawel, 25 euro voor dat ding en hij wordt thuisbezorgdquote:Op maandag 28 juli 2014 19:56 schreef LasTeR het volgende:
[..]
IKEA is niet echt luie stoel bestel-modus.
Je kan je goederen na aankoop inleveren bij de Transportbalie. Daar wordt samen met een medewerker een bezorgdatum afgesproken.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jawel, 25 euro voor dat ding en hij wordt thuisbezorgd
Mijn vorige IKEA strijkplank was ook niet je van het.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
druk op in winkelwagen en bestellen die meuk, volgende week in huis...
Dit.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef quirina het volgende:
1 keer per week strijken ?
Dan strijk je vaker dan ik
Daar heeft de gemiddelde volwassene een opbergkast/meterkast/bergruimte/whatever voor.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit.
Maarre, zelf heb ik zo'n klein ding van de IKEA die je gewoon op je tafel neerzet. Vind 'm ideaal.Als je klaar bent gewoon onder de bank tieven helemaal achter tegen de muur aan. Ik haat normale strijkplanken omdat al mijn kamers on spot moeten zijn en met zo'n oogaids van een strijkplanken tegen de muur aan lukt dat niet.
En ik ga dus geen rubberlapjes onder een strijkplank leggen omdat ik goedkoop wil doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit.
Maarre, zelf heb ik zo'n klein ding van de IKEA die je gewoon op je tafel neerzet. Vind 'm ideaal.Als je klaar bent gewoon onder de bank tieven helemaal achter tegen de muur aan. Ik haat normale strijkplanken omdat al mijn kamers on spot moeten zijn en met zo'n oogaids van een strijkplanken tegen de muur aan lukt dat niet.
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20242890/
Schuift alleen wel een beetje irritant dus ik leg er twee rubberlapjes onder.
Maar wel gierig doen om de prijs van een strijkplank en er een topic over openen.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:18 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En ik ga dus geen rubberlapjes onder een strijkplank leggen omdat ik goedkoop wil doen.
Wat?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar wel gierig doen om de prijs van een strijkplank en er een topic over openen.
Ik heb 'm zelf omdat ik strijkplanken lelijk vind en geen 'gemiddelde volwassene' ben die een heel huis tot haar beschikking heeft.![]()
Okay ja definitie huis blabla. Maar, ooit.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat?
Woon jij dan niet in een vrijstaande villa?
Waarom ben je te lui om te lezen?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:28 schreef quirina het volgende:
Waarom is TS te lui om in de winkel een strijkplank te kopen?
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Mijn vorige IKEA strijkplank was ook niet je van het.
Morgen maar even naar de HEMA en Blokker, om vervolgens gewoon een Tomado of Leifheit voor 40E te kopen.
Ben nog niet echt veel wijzer geworden na het openen van dit topic maar zonder verwachtingen kan het ook niet tegenvallen.
Ik gok dat TS een ontzettend drukke carrière heeft.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:28 schreef quirina het volgende:
Waarom is TS te lui om in de winkel een strijkplank te kopen?
Hoe moet ik anders mijn villa betalen.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik gok dat TS een ontzettend drukke carrière heeft.
En je strijkplank niet te vergeten.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders mijn villa betalen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom opende je dan überhaupt dit topic?
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:16 schreef LasTeR het volgende:
Nu zie ik een paar verschillende o.a. van Leifheit, Tomado & Simpex (Blokker, bol.com). Lijkt allemaal wel op elkaar, iemand enig idee of het iets uitmaakt of is het lood om oud (strijk)ijzer?
Uit je luie stoel te bestellen?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Toevoeging: Uit mijn luie stoel te bestellen svp.
[..]
[..]
Toevoeging: Zo ghetto ben ik niet.
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Uit je luie stoel te bestellen?
Lijkt mij dat je vrij lui aangelegd bent.
ik zou gewoon een bij blokker kopen van een gemiddelde prijsniveau. Ga je een super goedkope zoeken dan krijg je weer dat het snel stuk gaat en kun je weer een nieuwe kopen. Mijn ervaring is vaak: goedkoop duurkoop.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:16 schreef LasTeR het volgende:
Zat even te twijfelen tussen K&W en LIF, toch maar voor hier gekozen.
Sinds kort is mijn oude, door middel van duct tape opgelapte, bij de IKEA gekochte strijkplank toch echt aan zijn einde gekomen.
Nu ben ik op zoek naar een vervanger, zoveel keuze is er niet in het goedkope segment. Als ik ééns per week een paar overhemden & een shirtje strijk is het al veel.
Nu zie ik een paar verschillende o.a. van Leifheit, Tomado & Simpex (Blokker, bol.com). Lijkt allemaal wel op elkaar, iemand enig idee of het iets uitmaakt of is het lood om oud (strijk)ijzer?
Vind het een beetje overdreven om meer dan ¤40,- te betalen voor iets wat ik amper gebruik.
Tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |