Ze lijken Texel nog wel te raken maar lossen op.quote:
ik wil regen, heel veel regenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze lijken Texel nog wel te raken maar lossen op.
Dit was wel erg extreem hoor. Nu schijnt het zonnetje weer.quote:
Ja ik was me echt van geen noodweer bewust... Hoor ik iemand tegen 9:30 zeggen dat de parkeerplaats blank staat ... Dus ff kijken ... En echt mininaal 20 cm water en ook op de weg ....quote:Op maandag 28 juli 2014 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit was wel erg extreem hoor. Nu schijnt het zonnetje weer.Ik denk niet dat die "buitjes" jou kant opkomen
Ik las code geel vanmorgen, ach dat is het al snelquote:Op maandag 28 juli 2014 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik was me echt van geen noodweer bewust... Hoor ik iemand tegen 9:30 zeggen dat de parkeerplaats blank staat ... Dus ff kijken ... En echt mininaal 20 cm water en ook op de weg ....
ik ga mijn tuin maar weer sproeien...quote:Op maandag 28 juli 2014 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even in de zon op mn balkon...
Ik denk dat dat best een goed idéé is.quote:
Daar maak ik altijd douche en toilet met schoon.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:52 schreef chufi het volgende:
Ik ga mn balkon binnenkort ook weer eens sproeien met de Karcher
Iedereen heeft zo zn eigen Karchers...quote:Op maandag 28 juli 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar maak ik altijd douche en toilet met schoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zn eigen Karchers...Ik heb een ander merk volgens mij maar die is reuze handig heeft meerdere opzetstukken, zelfs met verschillende hoeken en drukregeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook kun je er nog potje opzetten met schoonmaakspul erin.
Heeft de mijne ook allemaal... Alleen geen drukregelingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een ander merk volgens mij maar die is reuze handig heeft meerdere opzetstukken, zelfs met verschillende hoeken en drukregeling.
Ook kun je er nog potje opzetten met schoonmaakspul erin.
Jawel hoor, hoe kleiner het gaatje des te hoger de druk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft de mijne ook allemaal... Alleen geen drukregeling
Ja dat moest ik ook al, vervelend he?quote:
ja nou, ik heb het maar zwaar... wonen op zo'n kuteiland, de meeste zonuren de minste regen, alleen maar mooi weer... bah, bah, bah!quote:
Je hebt geen tuin?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo vervelend?
Ik heb er geen last van...
En ik zit daar niet dus is het vervelend dat ik aan het werk moest omdat de boel hier erg aan het uitdrogen is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel.
Maar hier in Amsterdam hebben we even water genoeg gehad voor de komende week...
Aan het werk moet...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:09 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik zit daar niet dus is het vervelend dat ik aan het werk moest omdat de boel hier erg aan het uitdrogen is.
Tuinstoeltje uitklappen, glas limonade in de linkerhand en een tuinslang in de rechterhand....zwaar werk wat je niet mag onderschatten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan het werk moet...
Het is maar water geven, je hoeft de hele tuin toch niet om te schoffelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |