Walnoten!!!!!!!!! wtf. Ben toch geen verzamelaar uit de oertijd. Ik zou wel 1 boterham kunnen vervangen door een stukkie fruit...quote:Op maandag 28 juli 2014 16:54 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
In bv appels zitten weer andere interessante dingetjes (bv pectine).
Of zóveel brood eten wel gezond is, is ook maar de vraag trouwens. Waarom per maaltijd niet 1 boterham vervangen door een stuk fruit en een boterham vervangen door een paar walnoten ofzo?
Sodetering man, wil je nou gezonder eten of niet?
Die vitamientjes gaan geen magisch verschil maken, of je moet wel ontzettend ondervoed zijn. Lijkt me niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat is Myfittnesspal nou weer? Ik heb geen overgewicht, bmi van 22,3. Maar ik wilde eerder wat gezonder aan doen wat vitamientjes betreft, misschien voel ik me dan nog fitter.
Genetisch welquote:Op maandag 28 juli 2014 16:56 schreef Roces18 het volgende:
Walnoten!!!!!!!!! wtf. Ben toch geen verzamelaar uit de oertijd.
genetisch ben ik een jagerquote:Op maandag 28 juli 2014 16:57 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Genetisch wel
Walnoten
Amandelen
Ja en de kans dat je de loterij wint waneer je meespeelt is ook 50%, of je wint 'm wel of je wint 'm niet, toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Mijn sterftekans vandaag is 50% , ik ga dood of ik ga niet dood ......
Nee, die is 0% want ik doe nooit meequote:Op maandag 28 juli 2014 17:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja en de kans dat je de loterij wint waneer je meespeelt is ook 50%, of je wint 'm wel of je wint 'm niet, toch?
Racist dat je bent, een beetje de lichtgekleurde nuttigen en de iets donkeren doe je niks mee want die zijn ''nutteloos'' en ''slecht'' en ''vies''quote:Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoe kan ik mij motiveren dan om 2 stuks fruit per dag te eten? Als ik een tros bananen haal bij de groenteboer zijn ze over 3 dagen weer zwart. Nutteloos dus.
Is in het echt toch ook zo? Of niet dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:15 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Racist dat je bent, een beetje de lichtgekleurde nuttigen en de iets donkeren doe je niks mee want die zijn ''nutteloos'' en ''slecht'' en ''vies''
Racist!!!!!!!
Vies vuil varken dat je bent domme klote racistquote:Op maandag 28 juli 2014 19:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Is in het echt toch ook zo? Of niet dan?
Hhahha goed zo. Ik eet geen zwarte bananen omdat ze niet haram zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Vies vuil varken dat je bent domme klote racist
Maar je hebt wel gelijk ja bruine bananen zijn vies en ze moeten heel hamas and syrie nuken
Dat is lekker maar niet zo gezond als los fruit.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:19 schreef JeffreyH93 het volgende:
Maak anders een fruitsmoothie of iets dergelijks, heb je veel vitaminen en het drinkt lekker weg.
2 stuks fruit per dag was het toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoe kan ik mij motiveren dan om 2 stuks fruit per dag te eten? Als ik een tros bananen haal bij de groenteboer zijn ze over 3 dagen weer zwart. Nutteloos dus.
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Je wilt toch zelf gezonder leven? Waarom wil je dat? Dat is dan je motivatie.
En iedere mongool weet dat je geen tros bananen moet gaan kopen waar er 20 aanzitten.
Koop gewoon een tros met 4 a 5 die nog wat groenig uit zien en leg ze weg in een donkere ruimte.
Dat is voldoende voor in ieder geval je werk week.
En natuurlijk is afwisseling ook belangrijk. Appel, sinaasappel, peer, kiwi, aardbeien, meloenen enz.
Hier hetzelfde. Eet nooit fruit en weinig groenten, maar ik ben nooit ziek.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Al die regeltjes geloof ik veel. Zoveel groeten en fruit eet ik ook weer niet en ben al jaren niet ziek geweest. Kan me de laatste keer niet eens herinneren. Beetje onzin al die dingetjes naar mijn mening.
De kwiwiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:53 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Kwiwi eten. Wordt je sperma zoet van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |