Watvoor groenteboer heb jij?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoe kan ik mij motiveren dan om 2 stuks fruit per dag te eten? Als ik een tros bananen haal bij de groenteboer zijn ze over 3 dagen weer zwart. Nutteloos dus.
Je hebt anno 2014 dus 375 gram groente en 300 gram fruit nodig.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:36 schreef Twiitch het volgende:
Het is trouwens 2 ons groenten, niet 2 x groenten.
Daar staat nergens dat het komt omdat de kwaliteit achteruit is gegaan?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:36 schreef very het volgende:
[..]
http://www.evmi.nl/voedin(...)ruit-veel-te-weinig/
Een corrupte hollander. Sowieso die sfeer bij de groenteboer, vind ik altijd al zo kill. Wil daar het liefst zo snel mogelijk weg.quote:
Conditie is excellent hier, wat dat betreft niets om te klagen. Maar dit ging meer over vitamientjes, of is dat ook door de illuminatie verzonnen?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Conditie is vele malen belangrijker, focus je daar maar op. Met wat groente en fruit kom je er niet.
Waar zou het anders door komen?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Daar staat nergens dat het komt omdat de kwaliteit achteruit is gegaan?
Acht porties groente eten en je hebt het eeuwige leven.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:18 schreef Roces18 het volgende:
Groente resulteert in een dertien procent kleinere sterftekans per portie
Ach, natuurlijk moet je gewoon vitaminen binnenkrijgen, maar het overdrijven is onzin. Het is pas slecht als je tekorten hebt over de langere termijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Conditie is excellent hier, wat dat betreft niets om te klagen. Maar dit ging meer over vitamientjes, of is dat ook door de illuminatie verzonnen?
schrikbarendquote:Op maandag 28 juli 2014 16:40 schreef very het volgende:
En nog meer verontrustende cijfers. En eerlijk gezegd denk ik dat het sinds 2002 niet meer, maar juist nog minder is geworden:
[ afbeelding ]
Nee tuurlijk niet, maar ze aten het wel.quote:
Zoals gezegd: maak een smoothie. En haal minder bananen bij de groenteboer worden ze ook niet rot.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoe kan ik mij motiveren dan om 2 stuks fruit per dag te eten? Als ik een tros bananen haal bij de groenteboer zijn ze over 3 dagen weer zwart. Nutteloos dus.
Er zijn verschillende voedingschema's voor verschillende soorten mensen. Metabolisme is a bitch.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet. Ik eet nooit fruit, en ik ben veel gezonder dan anderen in mijn omgeving, nooit ziek, zelfs geen hoofdpijntje, geen overgewicht en de mensen die fruit eten wel. Mijn hypothese is dus: als je fruit eet wordt je ziek. En als je niet nog meer fruit eet wordt je nog zieker.
Das teveel werk, ik neem de tip van 2 frambozen of 2 druiven ten harte.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Zoals gezegd: maak een smoothie. En haal minder bananen bij de groenteboer worden ze ook niet rot.
Fruit eet je niet alleen voor de vitamines maar ook vanwege allerlei andere stofjes, en vanwege de vezels (hoe meer vezels hoe beter).quote:Op maandag 28 juli 2014 16:07 schreef Roces18 het volgende:
Is deze hele gezondheidstrip tegenwoordig overdreven of zit er een kern van waarheid in? Kan ik niet gewoon elke dag met een simpel vitaminepilletje of drankje al mijn vitamien
Hahaha, maar vezels zitten toch al in brood? In 2 dagen eet ik een heel brood, lijkt me voldoende.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:46 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Fruit eet je niet alleen voor de vitamines maar ook vanwege allerlei andere stofjes, en vanwege de vezels (hoe meer vezels hoe beter).
Maar hoe moeilijk kan het zijn om een appel mee te nemen naar je werk en die op te vreten bij de lunch?![]()
Precies, dan kun je beter eten vervangen door tabak te roken.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon MyFitnesspal. Heb je misschien overgewicht? Een beetje extra fruit happen gaat je dan niet helpen man.
Wat is Myfittnesspal nou weer? Ik heb geen overgewicht, bmi van 22,3. Maar ik wilde eerder wat gezonder aan doen wat vitamientjes betreft, misschien voel ik me dan nog fitter.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon MyFitnesspal. Heb je misschien overgewicht? Een beetje extra fruit happen gaat je dan niet helpen man.
In bv appels zitten weer andere interessante dingetjes (bv pectine).quote:Op maandag 28 juli 2014 16:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hahaha, maar vezels zitten toch al in brood? In 2 dagen eet ik een heel brood, lijkt me voldoende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |