abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142869732
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:04 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Jouw loon: ¤20

Taxi:¤50

Mag jij eens raden of je met de taxi mag
en nog ov-kosten erbij, maar nog steeds minder dan ¤50 idd :+

achja, goed voor de uurtjes zullen we maar zeggen.
pi_142873318
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:41 schreef QuiCk01 het volgende:
Gewone taxi's moet je sowieso niet willen. Zou alleen nog UBER pakken _O_
Uber :')
Werkt hier niet eens maar dan nog. Iedere gek kan doen alsof hij taxichauffeur is op Uber. :{
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_142874390
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:43 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

En dan gewoon naar binnen door de ingang met de rood witte balk. Als je er bent zie je het allemaal vanzelf. Alleen als je een hoog busje moet brengen die even buiten parkeren op een logische plek. :)
Thanks. Ik heb een Ford Transit dus die gaat niet passen :p. Ik zie het straks wel :)
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_142874739
Laatst hadden we hier toch een 'discussie' over de tankbonnetjes die je declareert die niet van Esso/Shell zijn, en dus moet opsturen (in het geval van EW).

Wel, krijg ik dus zojuist een mail daarover:

Beste collega,

Misschien weet je het wel, maar voor de zekerheid deze mail. Om brandstofkosten uitbetaald te krijgen moet je de originele bonnetjes voorzien van naam en kenteken en opsturen naar EW.

Alvast bedankt.

:{

Het enige waarin ik hier nalatig zou kunnen zijn, is het feit dat ik nooit mijn naam op die tankbonnetjes zet, maar ik heb ook nooit geweten dat dat moest. Maar als ik een paar topics terug hoorde dat er zelfs hikers zijn die alleen maar het tankbonnetje opsturen, dan ben ik nog braaf :o
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_142877175
Belt onze foksplannerbaas vanochtend op, hoe laat kan ik bij een car rental in Eindhoven zijn.

Dus ik doe m'n helm op en ala speedy gonzales race ik in m'n auto daarheen.

Enfin, mooi dagje nog:

Eindhoven - Arnhem
Eindhoven - Almere

En daarna m'n auto ophalen. :P
pi_142877448
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:35 schreef Amoeba het volgende:
Belt onze foksplannerbaas vanochtend op, hoe laat kan ik bij een car rental in Eindhoven zijn.

Dus ik doe m'n helm op en ala speedy gonzales race ik in m'n auto daarheen.

Enfin, mooi dagje nog:

Eindhoven - Arnhem
Eindhoven - Almere

En daarna m'n auto ophalen. :P
Vreemd, mij belden ze eerst daarvoor terwijl jij toch dichterbij woont. Ik was in ieder geval zo eerlijk om aan te geven dat ik er niet binnen een half uur ging zijn, was ov technisch ook niet mogelijk.

Zat er daadwerkelijk zoveel haast achter?
pi_142877612
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:44 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Vreemd, mij belden ze eerst daarvoor terwijl jij toch dichterbij woont. Ik was in ieder geval zo eerlijk om aan te geven dat ik er niet binnen een half uur ging zijn, was ov technisch ook niet mogelijk.

Zat er daadwerkelijk zoveel haast achter?
Waar woon jij dan, Vaartbroek toch? Zal elkaar niet veel ontlopen.

Met het OV doe ik er meestal 30-40 minuten over. Ja, de klant wilde de auto om 11u ophalen in Arnhem, ik was er om 11.20 nu.

Enfin, ik ga nu die auto in Eindhoven halen en dan kijken of ik nog genoeg tijd heb om m'n goede schoenen te halen.

Zouden ze Vans/spijkerbroek/ruitjesoverhemd pikken in Almere? Ik moest me ook haasten vanochtend. :')
pi_142877767
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zouden ze Vans/spijkerbroek/ruitjesoverhemd pikken in Almere? Ik moest me ook haasten vanochtend. :')
Het gaat ze er meer om dat je daarmee ook bij de klant aankomt.
pi_142877776
Is Almere zo streng geworden qua kleding dan? Ben daar sinds januari al niet meer geweest.

Derde dag op een rij zonder (spoed)rit.
.
pi_142878262
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:53 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Het gaat ze er meer om dat je daarmee ook bij de klant aankomt.
Ik weet het. Kan er ook niks aan doen. :N

Had vanochtend haast dus in m'n kloffie zo in de auto gesprongen. Ik kwam er ook pas op ophaaladres achter dat ik nog naar Almere zou moeten.
pi_142878594
Moet nu ook omreizen via Utrecht :')
pi_142879118
quote:
13s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik weet het. Kan er ook niks aan doen. :N

Had vanochtend haast dus in m'n kloffie zo in de auto gesprongen. Ik kwam er ook pas op ophaaladres achter dat ik nog naar Almere zou moeten.
Als EW het ook weet dat je er zo bijloopt zou het geen probleem moeten zijn ;)

Precies om deze reden heeft A overigens eigen chauffeurs voor de grote/belangrijke klanten ;)
pi_142879181
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:29 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Als EW het ook weet dat je er zo bijloopt zou het geen probleem moeten zijn ;)

Precies om deze reden heeft A overigens eigen chauffeurs voor de grote/belangrijke klanten ;)
Voor Eindhoven - Arnhem reed ik voor zo'n budget car rental. Dan maakt dat niet uit.

Heb die auto rond kwart over 2. Ga me wel even omkleden, geen zin in gezeur.
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:46:08 #139
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142881650
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Voor Eindhoven - Arnhem reed ik voor zo'n budget car rental. Dan maakt dat niet uit.

Heb die auto rond kwart over 2. Ga me wel even omkleden, geen zin in gezeur.
Verstandig :0
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_142882962
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waar woon jij dan, Vaartbroek toch? Zal elkaar niet veel ontlopen.

Met het OV doe ik er meestal 30-40 minuten over. Ja, de klant wilde de auto om 11u ophalen in Arnhem, ik was er om 11.20 nu.

Enfin, ik ga nu die auto in Eindhoven halen en dan kijken of ik nog genoeg tijd heb om m'n goede schoenen te halen.

Als je bus 1, 11 103 of 145 pakt woon ik tussen halte Gerretsonlaan en Roelantlaan (tenminste, deze vakantie). Jij bij Europalaan toch?

Ik heb me een tijdje terug in ieder geval voorgenomen om me niet meer als een gek te laten opjagen met van die veel te krappe spoedjes. Heb een paar keer gehad dat ik er één aanneem en dan snel onderweg ga, en dan een half uur gebeld te worden door een andere planner waarom ik de ophaaltijden niet had gehaald. Die is er dan niet van op de hoogte dat ik pas net gebeld ben en dus is het wel begrijpelijk dat ze nog bellen, maar wel vervelend. Ook wel is gehad dat ik tot drie keer toe van de snelweg af moest omdat ik door drie verschillende planners werd gebeld hoe laat ik op de bestemming aan zou komen bij een spoedrit.

Als ze me uit bed bellen wil ik gewoon eerst even wat eten en omkleden, niet binnen 3 minuten de deur uit rennen :P

Hoop toch wel te werken morgen. Maandag niks gehad, gisteren een spoedje en vandaag uiteindelijk dus ook niks. Wel genoeg tijd gehad om al mn kleren te strijken en fiets te maken, dat is ook wat waard
pi_142883335
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:27 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Als je bus 1, 11 103 of 145 pakt woon ik tussen halte Gerretsonlaan en Roelantlaan (tenminste, deze vakantie). Jij bij Europalaan toch?

Ik heb me een tijdje terug in ieder geval voorgenomen om me niet meer als een gek te laten opjagen met van die veel te krappe spoedjes. Heb een paar keer gehad dat ik er één aanneem en dan snel onderweg ga, en dan een half uur gebeld te worden door een andere planner waarom ik de ophaaltijden niet had gehaald. Die is er dan niet van op de hoogte dat ik pas net gebeld ben en dus is het wel begrijpelijk dat ze nog bellen, maar wel vervelend. Ook wel is gehad dat ik tot drie keer toe van de snelweg af moest omdat ik door drie verschillende planners werd gebeld hoe laat ik op de bestemming aan zou komen bij een spoedrit.

Als ze me uit bed bellen wil ik gewoon eerst even wat eten en omkleden, niet binnen 3 minuten de deur uit rennen :P

Hoop toch wel te werken morgen. Maandag niks gehad, gisteren een spoedje en vandaag uiteindelijk dus ook niks. Wel genoeg tijd gehad om al mn kleren te strijken en fiets te maken, dat is ook wat waard
Ik kom zodirect met de 103 zuidwaarts gerold. Als je een bak koffie hebt wil ik best langswippen. M'n auto wacht wel.

M.a.w. foutje bij de planning, rit naar Almere is al opgehaald. :P

Halte Europalaan is 10 minuten wandelen. Ik woon bij de halte St. Petruskerk (lijn 2), tussen de Woenselse Markt en de rotonde Boschdijk/Kronehoefstraat aan de Kronehoefstraat.

Die ME inval laatst was zo ongeveer bij mijn buren, je kunt op een YouTube filmpje mijn auto (oranje Tigra) zien staan. :P

Ik edit gewoon verder:

Morgen Eindhoven - West-Graftdijk ( wat :') ) per Audi A3
Schiphol - Arnhem per Vivaro, en diezelfde Vivaro heb ik maandag van Eindhoven naar Schiphol gesleept. :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 17:13:45 ]
pi_142889137
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het gaat me niet om die fucking Up! man. :') Het gaat me erom dat ik uit principe liever niet heb dat mensen een kopie van mijn officiële documenten maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een naaistreek van die ene Fok!er. Niet dat ik altijd met smart jou bijdragen lees maar je bent en blijft een collega.

Maar vanwaar de sollicitaties? Wil/ga je stoppen met AR?
pi_142889181
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:15 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Wat een naaistreek van die ene Fok!er. Niet dat ik altijd met smart jou bijdragen lees maar je bent en blijft een collega.

Maar vanwaar de sollicitaties? Wil/ga je stoppen met AR?
Mwah, liever niet. Maar het is ook handig om iets 'vast' erbij te hebben. Zeker als je al 'wat incidenten' hebt.

Zag trouwens serieus een leuke vacature: Prototype Engineer bij ASML. Ze zochten specifiek studenten, waarschijnlijk om routine tests op systemen uit te voeren. Dat lijkt me wel wat.

Dat andere is ook een chauffeursbedrijf, maar ik moet nog even zien of me dat bevalt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 17:16:40 ]
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:30:38 #144
414827 Wave103
It's not pop music
pi_142889630
Mag dat bij AR? Geloof dat we bij EW een verklaring in het contract staat dat men tijdens en tot een aantal maanden na het werk niet hetzelfde werk mag doen bij een bedrijf in dezelfde branche.
pi_142889684
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:30 schreef Wave103 het volgende:
Mag dat bij AR? Geloof dat we bij EW een verklaring in het contract staat dat men tijdens en tot een aantal maanden na het werk niet hetzelfde werk mag doen bij een bedrijf in dezelfde branche.
Zou ik in m'n contract moeten kijken. Maar volgens mij is dat een andere branche, want zij vervoeren wel mensen.
pi_142889832
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zou ik in m'n contract moeten kijken. Maar volgens mij is dat een andere branche, want zij vervoeren wel mensen.