Jupquote:
Net alsof wij ooit naar onze ID gevraagd worden. Ik weet alleen dat twee car rentals dat doen. En bij die ene in Eindhoven Airport kennen ze me inmiddels van gezicht, dus daar sta ik al in het systeem.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:43 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik vind het soms wel raar eigenlijk, een dure auto afleveren bij een adres en er dan maar vanuit gaan dat meneer de Vries inderdaad meneer de Vries is. ID check lijkt me niet meer dan logisch, vooral bij privé adressen. Laatst liep ik ergens weg, vraagt de berijder of ik niet even zijn ID moet zien.
En nog geen werk voor morgen helaas.
Inderdaad vreemd. Mensen hebben kennelijk erg veel vertrouwen als je netjes gekleed bent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:43 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik vind het soms wel raar eigenlijk, een dure auto afleveren bij een adres en er dan maar vanuit gaan dat meneer de Vries inderdaad meneer de Vries is. ID check lijkt me niet meer dan logisch, vooral bij privé adressen. Laatst liep ik ergens weg, vraagt de berijder of ik niet even zijn ID moet zien.
En nog geen werk voor morgen helaas.
Ik zou niet zomaar aan een chauffeur van Autoreset of Easyway een kopie van mijn rijbewijs geven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:10 schreef MG_13 het volgende:
Ik moet voor een klant regelmatig nieuwe leaseauto's afleveren, vers uit de showroom. Daar wordt gevraagd, zo mogelijk, om een kopie van het rijbewijs van degene die de auto in ontvangst neemt. Vandaag voor een andere klant ook een nieuwe auto afgeleverd, daar moest het rijbewijsnummer op het formulier genoteerd worden.
En dan gewoon naar binnen door de ingang met de rood witte balk. Als je er bent zie je het allemaal vanzelf. Alleen als je een hoog busje moet brengen die even buiten parkeren op een logische plek.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:40 schreef driekeerdrie het volgende:
Bij NL vragen ze niet naar legitimatie, vandaag nog geweest.
Morgen mag ik voor het eerst naar de grote in Almere. Ik begrijp alleen niet bijzonder veel van de opmerkingen. Waar op het megaterrein van de LM moet ik naartoe? Bij het hek met de oranje paal (die je op StreetView kan zien) naar binnen rijden en dan?
Oh? Ik moest wel een legitimatiecheck doen dinsdag, maar ik heb toen het ID van de klant gecheckt. Stond verder ook geen info bij oid.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:29 schreef ManScat het volgende:
Misschien vanaf deze week ingevoerd?
Ik moet bij de heen en terug rit een legitimatiecheck laten doen en noteren op het verhuurcontract.
Althans, zo staat het vermeld in de ritopdracht.
Ja want bij een gloednieuwe UP! ter waarde van 9K (?) is het geen probleem als iemand hem jat?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ohja, met die A7 werd er een kopie van m'n rijbewijs gemaakt. Als dat voor een VW UP! was geweest zou ik moeilijk gaan doen.
Het gaat me niet om die fucking Up! man.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:01 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Ja want bij een gloednieuwe UP! ter waarde van 9K (?) is het geen probleem als iemand hem jat?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 20:21:19 ]
Gewoon in een vak. Liefst zo dicht mogelijk bij het gele hokje en liefst achteruit. Geloof ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:55 schreef Solidberg het volgende:
Moet je bij NL eigenlijk de auto ergens specifiek neerzetten of gewoon tegen het veld aan?
Hmm. Je kan het op twee manieren opvatten. Dat zij jouw ID controleren, of jij die van de bereider.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Oh? Ik moest wel een legitimatiecheck doen dinsdag, maar ik heb toen het ID van de klant gecheckt. Stond verder ook geen info bij oid.
Bereider?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:40 schreef ManScat het volgende:
[..]
Hmm. Je kan het op twee manieren opvatten. Dat zij jouw ID controleren, of jij die van de bereider.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Bereider?HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Bereider?Point taken *zet autocorrect uit*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, een berijder is niet per se mannelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef Marco001 het volgende:
Haha, heb je het nog fout ook.Ze is een berijdster.
Jouw loon: ¤20quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef MG_13 het volgende:
wtf, ik moet morgen binnen Amsterdam ruim 2 uur met het openbaar vervoer volgens 9292. Wat een slechte verbinding, met de auto zou het normaal gesproken een kwartiertje duren. Oke, het is van noord-west naar zuid-oost, maar toch, ruim 2 uur is toch echt wel belachelijk.
Ik vraag me af of een taxi dan niet handiger is, taxi is duur, maar het kost ook geld om mij er eeuwen over te laten doen om naar een ander adres te komen
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:04 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Jouw loon: ¤20
Taxi:¤50
Mag jij eens raden of je met de taxi mag
en nog ov-kosten erbij, maar nog steeds minder dan ¤50 iddquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:04 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Jouw loon: ¤20
Taxi:¤50
Mag jij eens raden of je met de taxi mag
Uberquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:41 schreef QuiCk01 het volgende:
Gewone taxi's moet je sowieso niet willen. Zou alleen nog UBER pakken
Thanks. Ik heb een Ford Transit dus die gaat niet passen :p. Ik zie het straks welquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:43 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
En dan gewoon naar binnen door de ingang met de rood witte balk. Als je er bent zie je het allemaal vanzelf. Alleen als je een hoog busje moet brengen die even buiten parkeren op een logische plek.
Vreemd, mij belden ze eerst daarvoor terwijl jij toch dichterbij woont. Ik was in ieder geval zo eerlijk om aan te geven dat ik er niet binnen een half uur ging zijn, was ov technisch ook niet mogelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:35 schreef Amoeba het volgende:
Belt onze foksplannerbaas vanochtend op, hoe laat kan ik bij een car rental in Eindhoven zijn.
Dus ik doe m'n helm op en ala speedy gonzales race ik in m'n auto daarheen.
Enfin, mooi dagje nog:
Eindhoven - Arnhem
Eindhoven - Almere
En daarna m'n auto ophalen.
Waar woon jij dan, Vaartbroek toch? Zal elkaar niet veel ontlopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:44 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Vreemd, mij belden ze eerst daarvoor terwijl jij toch dichterbij woont. Ik was in ieder geval zo eerlijk om aan te geven dat ik er niet binnen een half uur ging zijn, was ov technisch ook niet mogelijk.
Zat er daadwerkelijk zoveel haast achter?
Het gaat ze er meer om dat je daarmee ook bij de klant aankomt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zouden ze Vans/spijkerbroek/ruitjesoverhemd pikken in Almere? Ik moest me ook haasten vanochtend.
Ik weet het. Kan er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:53 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Het gaat ze er meer om dat je daarmee ook bij de klant aankomt.
Als EW het ook weet dat je er zo bijloopt zou het geen probleem moeten zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet het. Kan er ook niks aan doen.
Had vanochtend haast dus in m'n kloffie zo in de auto gesprongen. Ik kwam er ook pas op ophaaladres achter dat ik nog naar Almere zou moeten.
Voor Eindhoven - Arnhem reed ik voor zo'n budget car rental. Dan maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:29 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Als EW het ook weet dat je er zo bijloopt zou het geen probleem moeten zijn![]()
Precies om deze reden heeft A overigens eigen chauffeurs voor de grote/belangrijke klanten
Verstandig :0quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Voor Eindhoven - Arnhem reed ik voor zo'n budget car rental. Dan maakt dat niet uit.
Heb die auto rond kwart over 2. Ga me wel even omkleden, geen zin in gezeur.
Als je bus 1, 11 103 of 145 pakt woon ik tussen halte Gerretsonlaan en Roelantlaan (tenminste, deze vakantie). Jij bij Europalaan toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waar woon jij dan, Vaartbroek toch? Zal elkaar niet veel ontlopen.
Met het OV doe ik er meestal 30-40 minuten over. Ja, de klant wilde de auto om 11u ophalen in Arnhem, ik was er om 11.20 nu.
Enfin, ik ga nu die auto in Eindhoven halen en dan kijken of ik nog genoeg tijd heb om m'n goede schoenen te halen.
Zouden ze Vans/spijkerbroek/ruitjesoverhemd pikken in Almere? Ik moest me ook haasten vanochtend.
Ik kom zodirect met de 103 zuidwaarts gerold. Als je een bak koffie hebt wil ik best langswippen. M'n auto wacht wel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:27 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Als je bus 1, 11 103 of 145 pakt woon ik tussen halte Gerretsonlaan en Roelantlaan (tenminste, deze vakantie). Jij bij Europalaan toch?
Ik heb me een tijdje terug in ieder geval voorgenomen om me niet meer als een gek te laten opjagen met van die veel te krappe spoedjes. Heb een paar keer gehad dat ik er één aanneem en dan snel onderweg ga, en dan een half uur gebeld te worden door een andere planner waarom ik de ophaaltijden niet had gehaald. Die is er dan niet van op de hoogte dat ik pas net gebeld ben en dus is het wel begrijpelijk dat ze nog bellen, maar wel vervelend. Ook wel is gehad dat ik tot drie keer toe van de snelweg af moest omdat ik door drie verschillende planners werd gebeld hoe laat ik op de bestemming aan zou komen bij een spoedrit.
Als ze me uit bed bellen wil ik gewoon eerst even wat eten en omkleden, niet binnen 3 minuten de deur uit rennen![]()
Hoop toch wel te werken morgen. Maandag niks gehad, gisteren een spoedje en vandaag uiteindelijk dus ook niks. Wel genoeg tijd gehad om al mn kleren te strijken en fiets te maken, dat is ook wat waard
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het gaat me niet om die fucking Up! man.Het gaat me erom dat ik uit principe liever niet heb dat mensen een kopie van mijn officiële documenten maken.
Wat een naaistreek van die ene Fok!er. Niet dat ik altijd met smart jou bijdragen lees maar je bent en blijft een collega.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vanwaar de sollicitaties? Wil/ga je stoppen met AR?
Mwah, liever niet. Maar het is ook handig om iets 'vast' erbij te hebben. Zeker als je al 'wat incidenten' hebt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:15 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Wat een naaistreek van die ene Fok!er. Niet dat ik altijd met smart jou bijdragen lees maar je bent en blijft een collega.
Maar vanwaar de sollicitaties? Wil/ga je stoppen met AR?
Zou ik in m'n contract moeten kijken. Maar volgens mij is dat een andere branche, want zij vervoeren wel mensen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:30 schreef Wave103 het volgende:
Mag dat bij AR? Geloof dat we bij EW een verklaring in het contract staat dat men tijdens en tot een aantal maanden na het werk niet hetzelfde werk mag doen bij een bedrijf in dezelfde branche.