Want dat zeg ik?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:34 schreef Questular het volgende:
[..]
Want je kunt alleen nep merk artikelen kopen in china en niet merkloze dingen (of eigen merk dingen) voor weinig geld.
Maken ze daar ook al nep-merkfietsen? Toch knap dat Cheng Ji doorgebroken is dan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Want dat zeg ik?
Merkloos is imo prima en geen namaak. Maar die discussie hebben we hier al gehad maar dan met een fiets.
Zal toch vooral in duurzaamheid te merken zijn, als je het al gaat merken. Als wij in t verre oosten zijn koopt mn vriendin ook altijd stapels kleding, meeste valt binnen 10 keer wassen van ellende weer uit elkaarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb laatst shirt gekocht en nu ongeveer vijf keer aan gehad (10¤) en merk niks geen verschil met mijn andere fietsshirtjes die wel "echt" zijn.
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maken ze daar ook al nep-merkfietsen? Toch knap dat Cheng Ji doorgebroken is dan.
Kan me voorstellen dat ze een stuk minder goed werken, puur kijkend naar precieze mechanicaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Tja wat is duurzaamheid. Heb vier broeken van Castelli (2 zomer, 2 winter) en daar laten de logo's ook van los na een paar maanden. Broeken waren bijna allemaal 80 a 100 per stuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal toch vooral in duurzaamheid te merken zijn, als je het al gaat merken. Als wij in t verre oosten zijn koopt mn vriendin ook altijd stapels kleding, meeste valt binnen 10 keer wassen van ellende weer uit elkaar
Zit heel veel verschil in ja. Van m'n eigen spullen vind ik etxeondo en vermarc heel goed qua duurzaamheid. Sugoi en Pearl Izumi een stuk minder. Assos gaat te snel voor wat je betaalt. Rapha draag ik nog niet lang genoeg maar ziet er op dit moment nog goed uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:39 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Tja wat is duurzaamheid. Heb vier broeken van Castelli (2 zomer, 2 winter) en daar laten de logo's ook van los na een paar maanden. Broeken waren bijna allemaal 80 a 100 per stuk.
Kan je ´t ook niet fout doen!quote:
Ik begin met mijn studenteninkomen nu ook wel te twijfelenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:51 schreef cafca het volgende:
Ik heb een nep-castelli pakje uit China, ben best tevreden met de duurzaamheid.
Terwijl van mijn nieuwe clubkleding (van Belgische makelij) na een paar maanden de stiksels al loslaten
Dit ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het rijden in nepkledij of namaakspul (geld voor alles) nogal sneu. Waarom zou je dat doen? Je weet dat de kwaliteit niet is als de echte. Als je het geld er niet voor (over) hebt, koop dan iets van agu ofzo.
Het is net als die fiets van Okkie, mooi ding, daar niet van. Maar alleen vanwege het feit dat het een nepperd is betekend al dat ik 'm niet hoef. Terwijl de fietsen van oa marco/critic ook uit China komen maar gewoon no name zijn. Of wellicht nagemaakt van een bepaald frame maar ik zou niet weten welke
Niets mis mee. Maar wel alles moet kloppen. Handschoentjes, schoenen, fiets en kleren. Dat moet dan allemaal juist zijn.quote:
Nee, dan ook niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niets mis mee. Maar wel alles moet kloppen. Handschoentjes, schoenen, fiets en kleren. Dat moet dan allemaal juist zijn.
Zelfs dan niet. En dan doe je dat en heb je zoals jou een probleem als je volgend jaar je ploeg kwijtbentquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niets mis mee. Maar wel alles moet kloppen. Handschoentjes, schoenen, fiets en kleren. Dat moet dan allemaal juist zijn.
Dat is sowieso al afgestemd op vorig jaar. Ze rijden niet meer op Giants en hebben dat ook niet meer op het shirtje staan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. En dan doe je dat en heb je zoals jou een probleem als je volgend jaar je ploeg kwijtbent
Dit vind ik inderdaad nog het meest sprekende argument.. Een teamoutfit is dan wel niet soignee, vooral het ouder worden van de kleding (nieuwe sponsors, andere kleuren, team verdwijnt etc.) vind ik het meest overtuigende argument.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. En dan doe je dat en heb je zoals jou een probleem als je volgend jaar je ploeg kwijtbent
Retro kleding is redelijk populair anders.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:05 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Dit vind ik inderdaad nog het meest sprekende argument.. Een teamoutfit is dan wel niet soignee, vooral het ouder worden van de kleding (nieuwe sponsors, andere kleuren, team verdwijnt etc.) vind ik het meest overtuigende argument.
Ik zoek gewoon redelijk spul voor een redelijke prijs. Of daar nou Castelli of Yukiyuki op staat, maakt me niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het rijden in nepkledij of namaakspul (geld voor alles) nogal sneu. Waarom zou je dat doen? Je weet dat de kwaliteit niet is als de echte. Als je het geld er niet voor (over) hebt, koop dan iets van agu ofzo.
Het is net als die fiets van Okkie, mooi ding, daar niet van. Maar alleen vanwege het feit dat het een nepperd is betekend al dat ik 'm niet hoef. Terwijl de fietsen van oa marco/critic ook uit China komen maar gewoon no name zijn. Of wellicht nagemaakt van een bepaald frame maar ik zou niet weten welke
Daarom bestel je 't uit china natuurlijk, dan weet je dat het met de kwaliteit wel snor zit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon redelijk spul voor een redelijke prijs. Of daar nou Castelli of Yukiyuki op staat, maakt me niet zoveel uit.
Want een goedkoper merk uit Europa is standaard beter dan iets uit China?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom bestel je 't uit china natuurlijk, dan weet je dat het met de kwaliteit wel snor zit.
Ach kom, er zijn tientallen alternatieven en dan kom je "toevallig" bij nepcastelli uit. Je hoeft echt niet te doen alsof dat niet meetelde toen je die spullen bestelde.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon redelijk spul voor een redelijke prijs. Of daar nou Castelli of Yukiyuki op staat, maakt me niet zoveel uit.
Dat China spul was een probeerseltje, risico bewust genomen, en is me achteraf best goed bevallen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom bestel je 't uit china natuurlijk, dan weet je dat het met de kwaliteit wel snor zit.
Het meest overtuigende argument om het niet te doen is dat je gewoon geen prof bent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:05 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Dit vind ik inderdaad nog het meest sprekende argument.. Een teamoutfit is dan wel niet soignee, vooral het ouder worden van de kleding (nieuwe sponsors, andere kleuren, team verdwijnt etc.) vind ik het meest overtuigende argument.
Beweer ik dat?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Want een goedkoper merk uit Europa is standaard beter dan iets uit China?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach kom, er zijn tientallen alternatieven en dan kom je "toevallig" bij nepcastelli uit. Je hoeft echt niet te doen alsof dat niet meetelde toen je die spullen bestelde.
Naja dat je er kleding besteld heb ik niets op tegen hoor. Wellicht dat ik dat ook doe. Ik vind het alleen pauper om te gaan lopen patsen met nepspul.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat China spul was een probeerseltje, risico bewust genomen, en is me achteraf best goed bevallen.
Maar met een frame zou ik dat inderdaad niet snel doen, al zou dat achteraf ook goed mee kunnen vallen.
Het gaat kano niet om kleding uit china vs europese kleding (ook uit china). Het gaat om bewust nepartikelen bestellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Want een goedkoper merk uit Europa is standaard beter dan iets uit China?
Wat een onzin, de teams halen geld binnen doormiddel van merchandise, en niemand gaat een pakje kopen om er vervolgens niet in te fietsen omdat je dat moet "verdienen".quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:12 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Het meest overtuigende argument om het niet te doen is dat je gewoon geen prof bent.Het is wannabegedrag. Ik vind dat je zo'n trui moet verdienen. Je kleding moet passen bij je kwaliteiten.
Zo had ik er nooit tegenaan gekeken. Ik als amateurvoetballer heb ook verschillende voetbalshirts en daarbij is dat heel gewoonquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:12 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Het meest overtuigende argument om het niet te doen is dat je gewoon geen prof bent.Het is wannabegedrag. Ik vind dat je zo'n trui moet verdienen. Je kleding moet passen bij je kwaliteiten.
Daarom rijd ik nu ook in kleding gesponsord door mijn stamkroeg en de lokale varkensfokkerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:12 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Daarom moet je er dus ook niet in fietsen. Of wel doen, maar accepteren dat je beboet kan worden door de soigneepolitie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat een onzin, de teams halen geld binnen doormiddel van merchandise, en niemand gaat een pakje kopen om er vervolgens niet in te fietsen omdat je dat moet "verdienen".
Jawel, wannabes en prutsers fietsen erin. Dat is toch wat kano zegt?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat een onzin, de teams halen geld binnen doormiddel van merchandise, en niemand gaat een pakje kopen om er vervolgens niet in te fietsen omdat je dat moet "verdienen".
Ik heb altijd wat geld in mn fietstasje dus dat risico zou ik dan wel nemenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom moet je er dus ook niet in fietsen. Of wel doen, maar accepteren dat je beboet kan worden door de soigneepolitie.
Punt is dat bij wielrennen vaak de mensen zoals ome dirk en tante trien die elk jaar 't lokale rondje toeren en nog geen 1000 km per jaar rijden in dat soort teamkleding rijden. Vaak van een jaar of 5-10 oud.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:14 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Zo had ik er nooit tegenaan gekeken. Ik als amateurvoetballer heb ook verschillende voetbalshirts en daarbij is dat heel gewoonMisschien dat dat ook wat meespeelt
Boh, net 20 km gefietst. Tijd voor een uitsmijter en over 5 km koffie met appelgebak.quote:
Het zal hem leren, de profiteur!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:18 schreef kanovinnie het volgende:
Vanmorgen had ik volgens mij iemand boosgemaakt. Hij rijd blijkbaar op waaierpositie naast me zonder dat ik het doorhad. Toen drukte ik hem de berm in toen ik om een geparkeerde auto moest.Ik hoorde wat gemopper maar kon niet omkijken, daarna zag ik iemand door de berm hobbelen.
Ben gauw afgeslagen.
Ik vroeg me vooral af waarom hij naast me bleef terwijl er nauwelijks 1 fietser langs kon. Misschien dacht hij dattie wel voor mocht omdat hij het al die tijd uithield in m'n wielquote:
Ja, die mensen mogen dat wel doen van mij. Ik snap je punt niet? Ik vind dat je een proftrui moet verdienen door in dat team te fietsen. Of NK te worden. Of whatever. Daarom vind ik het er niet uit zien. Je pretendeert iets te zijn dat je niet bent. Ofwel: de wens is de vader van de gedachte.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Voornaamste reden is natuurlijk geld. Voor een fietsshirt 70 a 80¤ betalen voor een Castelli gaat mij echt te ver als student zijnde, voor een normaal shirt wat je veel vaker aan hebt geef ik dat al niet uit. Een namaak fiets zou ik never nooit niet kopen, maar een shirt waar ik in sport boeit mij echt niks. Een broek, schoenen of helm ook niet omdat dit imo belangrijke dingen zijn voor je comfort op de fiets, iig belangrijker dan bijvoorbeeld de afmontage van je fiets.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
Waarschijnlijk is hij apentrots op zijn Strava-segmentje dat hij haalde in jouw wiel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vroeg me vooral af waarom hij naast me bleef terwijl er nauwelijks 1 fietser langs kon. Misschien dacht hij dattie wel voor mocht omdat hij het al die tijd uithield in m'n wiel
Ergens in het wiel gaan zitten zonder hoi te zeggen, of te laten merken dat je er bent is ook niet zo netjes. En als je niet kan anticiperen, dan heb je pechquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:18 schreef kanovinnie het volgende:
Vanmorgen had ik volgens mij iemand boosgemaakt. Hij rijd blijkbaar op waaierpositie naast me zonder dat ik het doorhad. Toen drukte ik hem de berm in toen ik om een geparkeerde auto moest.Ik hoorde wat gemopper maar kon niet omkijken, daarna zag ik iemand door de berm hobbelen.
Ben gauw afgeslagen.
Sparen of accepteren dat het er niet uit ziet. Nu fiets je rond in nepkleding wat eigenlijk nog sneuer is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:22 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Voornaamste reden is natuurlijk geld. Voor een fietsshirt 70 a 80¤ betalen voor een Castelli gaat mij echt te ver als student zijnde, voor een normaal shirt wat je veel vaker aan hebt geef ik dat al niet uit. Een namaak fiets zou ik never nooit niet kopen, maar een shirt waar ik in sport boeit mij echt niks. Een broek, schoenen of helm ook niet omdat dit imo belangrijke dingen zijn voor je comfort op de fiets, iig belangrijker dan bijvoorbeeld de afmontage van je fiets.
Nu dat ik één "nep" Castelli fietsshirt heb van 10¤ en deze qua kwaliteit weinig tot niets onder doet voor een echte ga ik niet snel 70 a 80¤ neerleggen. Fietsshirt van Agu vind ik maar lelijk zoals dit:
[ afbeelding ]
Flabbert alle kanten op.
Zou kunnen. Of hij deed een KOM poging en ik sneed 'm af.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij apentrots op zijn Strava-segmentje dat hij haalde in jouw wiel.
Oja? Waaro ergens was dat?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ergens in het wiel gaan zitten zonder hoi te zeggen, of te laten merken dat je er bent is ook niet zo netjes. En als je niet kan anticiperen, dan heb je pech![]()
Maar goed, het verbaast me niks want je reed mij zaterdag ook bijna van de weg af, door bij het inhalen van een oudje meteen scherp naar rechts te gaan. Waardoor ik die rechts naast je zat nog scherper langs dat oudje moest. Dat kun je wel doen bij wielrenners, maar niet bij bejaarden he, die schrikken dr van
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:22 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Voornaamste reden is natuurlijk geld. Voor een fietsshirt 70 a 80¤ betalen voor een Castelli gaat mij echt te ver als student zijnde, voor een normaal shirt wat je veel vaker aan hebt geef ik dat al niet uit. Een namaak fiets zou ik never nooit niet kopen, maar een shirt waar ik in sport boeit mij echt niks. Een broek, schoenen of helm ook niet omdat dit imo belangrijke dingen zijn voor je comfort op de fiets, iig belangrijker dan bijvoorbeeld de afmontage van je fiets.
Nu dat ik één "nep" Castelli fietsshirt heb van 10¤ en deze qua kwaliteit weinig tot niets onder doet voor een echte ga ik niet snel 70 a 80¤ neerleggen. Fietsshirt van Agu vind ik maar lelijk zoals dit:
[ afbeelding ]
Flabbert alle kanten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |