abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142835191
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Er zijn er zat die hem gewoon omlaten. Doe ik ook als ik ga pitten. Om vast te blijven zitten bij turbulentie.
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee.. zoals al eerder hier gezegd houden veel mensen tijdens een vlucht hun riem om. Doe ik zelf nooit, maar er schijnen veel mensen te zijn die dit doen.
Oke, dat geeft weer hoop.
pi_142835271
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:00 schreef barthol het volgende:

[..]

In het geval van een misdaad of een misdrijf opzettelijk leugens vertellen of met misinformatie mensen op het verkeerde been proberen te zetten, Mag van mij keihard aangepakt worden.
Mensen verantwoordelijk maken en verantwoordelijk houden voor de de informatie die ze verspreiden.
Voor de juistheid ervan.
Die z.g.n. vrijheid van meningsuiting is overrated in mijn ogen, tenminste als het om misdrijven en misdaden gaat.
Gaan hele regeringen dan voor schut, of hoe moet ik dat zien?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 00:03:20 #278
104871 remlof
Europees federalist
pi_142835332
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:44 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Je kunt niet ontkennen dat er in de media een vrij eenzijdig beeld wordt geschetst van de situatie. Dat dergelijke zaken gepresenteerd worden naast samenzweringstheorieen vind ik jammer.
De gasten die dat filmpje hebben gemaakt doen precies hetzelfde, alleen volgens hen is alles de schuld van het westen en zijn de Russen het braafste jongetje van de klas :')
  dinsdag 29 juli 2014 @ 00:06:14 #279
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_142835469
Het is hopeloos.

Ik ga maar slapen...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_142835868
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En heel naar om over na te denken, achterin rechts zouden best mensen kunnen zitten die het heel bewust hebben meegemaakt.
Verschrikkelijk ja, het laat me maar niet los. Het word echt tijd om dit een plekje te geven en over te gaan tot de orde van de dag.
pi_142835976
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:16 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Verschrikkelijk ja, het laat me maar niet los. Het word echt tijd om dit een plekje te geven en over te gaan tot de orde van de dag.
Waarom laat het jou niet los? Heb je familie verloren op deze vlucht?
pi_142836085
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:19 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Nee maar het heeft me erg geraakt, net als velen hier.
pi_142836090
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:19 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Ook als je niet direct familie of vrienden hebt verloren dan kan dit je toch erg aangrijpen?
Ik heb hier paar dagen op een linkje gedrukt en slachtoffers gezien, tja dan ga je je wel voorstellen hoe het moet zijn geweest...
I´m back.
pi_142836186
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:04 schreef Bredemug het volgende:
Erg goede samenvatting, vragen en goede kritiek over het gehele propaganda gedoe omtrent MH17. Gozer legt het hele plaatje duidelijk uit.

Een soort "Loose Change" al?
I´m back.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 00:25:51 #285
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142836205
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook als je niet direct familie of vrienden hebt verloren dan kan dit je toch erg aangrijpen?
Ik heb hier paar dagen op een linkje gedrukt en slachtoffers gezien, tja dan ga je je wel voorstellen hoe het moet zijn geweest...
Het bekijken van lichamen en slachtoffers en hun achtergrond napluizen. Een tip. Niet doen. Zeker al als je al geen sterke maag hebt.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_142836260
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:25 schreef Cherna het volgende:

[..]

Het bekijken van lichamen en slachtoffers en hun achtergrond napluizen. Een tip. Niet doen. Zeker al als je al geen sterke maag hebt.
Moet je ook niet doen idd.
Achtergrond is wat anders, denk ik. Heeft hier ook een linkje gestaan van de VK over de achtergrond van de slachtoffers...
I´m back.
pi_142836336
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zag de eerste vlucht terug . Dat raakt enorm. Daarna laat ik het wat los.
pi_142836386
Zoals Nederland één was in het medeleven, zie ik alle slachtoffers van de ramp ook als één. Degenen die teruggebracht zijn, vertegenwoordigen ook degenen die nog achtergebleven zijn. Niettemin zou het wel heel prettig zijn als alle lichamen geborgen konden worden.
pi_142836461
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:31 schreef Loekie1 het volgende:
Zoals Nederland één was in het medeleven, zie ik alle slachtoffers van de ramp ook als één. Degenen die teruggebracht zijn, vertegenwoordigen ook degenen die nog achtergebleven zijn. Niettemin zou het wel heel prettig zijn als alle lichamen geborgen konden worden.
Dat was ook mooi. Nu gaat het vooral om politiek en een Rutte die iets harder dingen heeft gezegd dan hij waar kan maken. Dom
pi_142836523
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:31 schreef Loekie1 het volgende:
Bij K&vdB is er een directe nabestaande (Don Vleesenbeek) die zegt dat als het niet anders kan de broer daar dan ligt. (Zijn ouders zeiden dit tegen hem). En dat het niet goed zou zijn dat er nog meer body bags, maar dan van kmars naar Nederland moeten komen.
I´m back.
pi_142836589
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:30 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Ik zag de eerste vlucht terug . Dat raakt enorm. Daarna laat ik het wat los.
Als niet direct nabestaande kun je dit makkelijker los laten natuurlijk, maar we zijn niet allemaal zo cynisch of afgestompt dat dit je niets doet.
I´m back.
pi_142836629
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als niet direct nabestaande kun je dit makkelijker los laten natuurlijk, maar we zijn niet allemaal zo cynisch of afgestompt dat dit je niets doet.
Ben jij een nabestaande? IK niet. Ik heb wel erger gezien. Maar dat wil niet zeggen dat dit niet raakt dus......
pi_142836769
Zo!, Brief naar Buitenlandse Zaken klaar, op een enkel detail na, kan morgen/overmorgen verstuurd worden.

was voor degenen die op de hoogte gehouden wilden worden
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142836783
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:44 schreef ellevehC86 het volgende:
Zo!, Brief naar Buitenlandse Zaken klaar, op een enkel detail na, kan morgen/overmorgen verstuurd worden.

Wat is de bedoeling?
pi_142836784
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:39 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Ben jij een nabestaande? IK niet. Ik heb wel erger gezien. Maar dat wil niet zeggen dat dit niet raakt dus......
Nee, ik ben geen nabestaande (Ik begrijp ook niet hoe ik geregeld hoor dat iedereen via via wel iemand kent... ons land is misschien wel klein, maar telt wel ruim 16 miljoen inwoners.... Overigens die broer van die nabestaande op K&vdB werkte wel ongeveer 500m van ons huis vandaan...)
I´m back.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 00:46:51 #296
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_142836839
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:44 schreef ellevehC86 het volgende:

Mooi stuk op de FP, complimenten! Ik heb het hele stuk over die brief gemist, is dat terug te lezen?
2019: The Great Awakening
pi_142836865
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ik ben geen nabestaande (Ik begrijp ook niet hoe ik geregeld hoor dat iedereen via via wel iemand kent... ons land is misschien wel klein, maar telt wel ruim 16 miljoen inwoners.... Overigens die broer van die nabestaande op K&vdB werkte wel ongeveer 500m van ons huis vandaan...)
Dus laat ik het net als jij deels los.
pi_142836912
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:46 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Mooi stuk op de FP, complimenten! Ik heb het hele stuk over die brief gemist, is dat terug te lezen?
hahaha, bedankt, nee, de brief is nog niet openbaar, En het initiatief wordt FOK!-breed gedragen, dus ik laat een eventuele publicatie over aan de Crew. Het betreft in ieder geval een humanitaire hulpaanvraag bewoners crash-site Oekraine. ;)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142836939
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:47 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Dus laat ik het net als jij deels los.
Ja, maar niet iedereen doet op dezelfde manier, mensen die niet direct nabestaande zijn, hebben dezelfde voorstellingen over wat er de laatste seconden of ruim minuut is gebeurd. Dat is nu eenmaal de empathie.
I´m back.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 00:51:00 #300
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_142836949
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:49 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

hahaha, bedankt, nee, de brief is nog niet openbaar, En het initiatief wordt FOK!-breed gedragen, dus ik laat een eventuele publicatie over aan de Crew. Het betreft in ieder geval een humanitaire hulpaanvraag bewoners crash-site Oekraine. ;)
Ik hoefde nog geen kopie hoor ;) maar ik wist niks van die hulpaanvraag ^O^
2019: The Great Awakening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')