Heb je al koffie gehad?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh oh je hebt gelijk, het zal de maandagochtend wel zijn.
Koffie drinken in bedquote:Op maandag 28 juli 2014 10:01 schreef eend112 het volgende:
Het is voor mij de perfecte reden om het huis niet uit te komen.
Net aan m'n eerste bakkie.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je al koffie gehad?
[..]
Koffie drinken in bed.
Echt he. Jij ook vrij vandaag dan? Ik moet straks langs werk om een paar dingen na te kijken maar zit te twijfelen of ik niet gewoon zal bellenquote:Op maandag 28 juli 2014 10:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je al koffie gehad?
[..]
Koffie drinken in bed.
Ik heb momenteel geen dagbesteding.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Echt he. Jij ook vrij vandaag dan? Ik moet straks langs werk om een paar dingen na te kijken maar zit te twijfelen of ik niet gewoon zal bellen
Ja klopt. Ik heb ook zo'n paraplu maar na 2 km fietsen krijgen ik al kramp/pijn in m'n spieren. Als de regen een beetje schuin valt, wordt je alsnog nat natuurlijk. Sowieso worden je onderbenen ook zeiknat van opspattend water, dus daar helpt alleen een echte regenbroek.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:00 schreef Deetch het volgende:
[..]
Een km of 2 à 3 lukt nog prima. Als je verder moet zul je idd toch aan een regenpak moeten geloven maar koop dan in ieder geval en goeie die ook ademt.
Daar heb je toch een spatbord voor? Nooit last van namelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:03 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb ook zo'n paraplu maar na 2 km fietsen krijgen ik al kramp/pijn in m'n spieren. Als de regen een beetje schuin valt, wordt je alsnog nat natuurlijk. Sowieso worden je onderbenen ook zeiknat van opspattend water, dus daar helpt alleen een echte regenbroek.
quote:Op maandag 28 juli 2014 10:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Echt he. Jij ook vrij vandaag dan? Ik moet straks langs werk om een paar dingen na te kijken maar zit te twijfelen of ik niet gewoon zal bellen
Ik zie iets bloeien.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen dagbesteding.
Hoe pak je dat dan, broeder, of laat je het brengen? Uit bed gaan is geen optie, dan stap je niet gauw terug.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je al koffie gehad?
[..]
Koffie drinken in bed.
Ik woon zo'n 7 kilometer van m'n werk vandaan, dus ik gok dat ik voor het regenpak gaquote:Op maandag 28 juli 2014 10:00 schreef Deetch het volgende:
[..]
Een km of 2 à 3 lukt nog prima. Als je verder moet zul je idd toch aan een regenpak moeten geloven maar koop dan in ieder geval en goeie die ook ademt.
Heb zelf een jas waarvan de oksels opengeritst kunnen worden, ideeaal voor ventilatie.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik woon zo'n 7 kilometer van m'n werk vandaan, dus ik gok dat ik voor het regenpak ga
En ik ga iig investeren in een goede.
Een paraplu op de fiets is toch kut?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:50 schreef Deetch het volgende:
[..]
Over oncomfortabel gesproken. Ik gebruik deze 2 dingen op de fiets, ideaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor korte stukken niet, zeker niet als het een goeie paraplu is. In van die goedkope regenpakken wordt je alsnog nat maar dan van het zweetquote:Op maandag 28 juli 2014 10:55 schreef very het volgende:
[..]
Een paraplu op de fiets is toch kut?
Gewoon:
Als je geld overhebt kun je ook een andere fiets kopen om droog te blijvenquote:Op maandag 28 juli 2014 10:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik woon zo'n 7 kilometer van m'n werk vandaan, dus ik gok dat ik voor het regenpak ga
En ik ga iig investeren in een goede.
Daarom moet je geen goedkope regenpakken nemen maar die ik je net laat zienquote:Op maandag 28 juli 2014 11:09 schreef Deetch het volgende:
[..]
Voor korte stukken niet, zeker niet als het een goeie paraplu is. In van die goedkope regenpakken wordt je alsnog nat maar dan van het zweet.
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
In dit geval had ik nog een reden om weer in bed te kruipen, thee en koffie in je eentje opdrinken is ook weer wat.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe pak je dat dan, broeder, of laat je het brengen? Uit bed gaan is geen optie, dan stap je niet gauw terug.
Da's natuurlijk ook geen fiets voor regenachtig weer. Je hebt gezien wat de profs met zo'n fiets in de regen doenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:21 schreef very het volgende:
[..]
Daarom moet je geen goedkope regenpakken nemen maar die ik je net laat zien![]()
Ligt er misschien ook wel aan wat voor fiets. Op mijn fiets* is het dragen van een paraplu niet echt chillIk heb beide handen nodig om keihard te gaan JONGUH!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook geen fiets voor regenachtig weer. Je hebt gezien wat de profs met zo'n fiets in de regen doenIk ben wel alsnog lekker snel op mijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig nog geen enkele keer op mijn muil gegaan *klopt af*People assume too much.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |