Kees momma hier hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 08:24 schreef Ludd het volgende:
Ik ben juist blij dat de hitte voorbij is.
Het regent zelden uren onafgebroken, terwijl het de afgelopen weken overdag wel non stop vervelend warm was.
Weer hoop gejengel om niks dusquote:Op maandag 28 juli 2014 08:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Aanwezig. Ik was op tijd EN m'n sokken zijn nog droog
Vooral met dat laatste ben ik erg blij.
Dus morgen een "Bah ziek zijn" topic openen in klb?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:05 schreef ssebass het volgende:
Ik ben wel compleet doorweekt. Regende niet toen ik weg ging, maar ging daarna helemaal los. Zit nu tot op het bot doorweekt in de airco op mijn werk. Heerlijk....
Hier in Groningen is het droogquote:Op maandag 28 juli 2014 08:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Het regent en het is maandagochtend![]()
Helaas moet ik op de fiets naar m'n werk (ik heb geen auto en woon te dichtbij om recht te hebben op reiskostenvergoeding dus ga ik er ook geen een kopen). Ik sta nu in een tramhalte en ben nog best wel droog, alleen kan ik hier niet veel langer blijven staan zonder te laat te komen. En het is nog steeds niet gestopt
Klacht lijkt me duidelijk: regen en maandagochtend
Zou leuk zijn aangezien ik morgen ook nog eens 30 word. Goed begin van mijn bejaarde levenquote:Op maandag 28 juli 2014 09:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dus morgen een "Bah ziek zijn" topic openen in klb?
Is wat oncomfortabel op de fiets. Ik haal van het weekend denk ik een regenpak.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:11 schreef Deetch het volgende:
[..]
Hier in Groningen is het droog![]()
En waarom heb je geen paraplu bij je?
Kan niet, ik ben administratief medewerker en kan vanaf huis niet inloggen in het boekhoudsysteem. En zonder dat kan ik m'n werk niet doen.quote:
Over oncomfortabel gesproken. Ik gebruik deze 2 dingen op de fiets, ideaal:quote:Op maandag 28 juli 2014 09:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is wat oncomfortabel op de fiets. Ik haal van het weekend denk ik een regenpak.
Met zo'n paraplu kan je geen lange afstanden fietsen.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:50 schreef Deetch het volgende:
[..]
Over oncomfortabel gesproken. Ik gebruik deze 2 dingen op de fiets, ideaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat slaat echt nergens op TARDIS., mensen zijn niet van suiker, mensen zijn van mens, dat weet je toch wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
HEE TS JE BENT TOCH NIET VAN SUIKER HAHAHA
Oh oh je hebt gelijk, het zal de maandagochtend wel zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op TARDIS., mensen zijn niet van suiker, mensen zijn van mens, dat weet je toch wel.
Een km of 2 à 3 lukt nog prima. Als je verder moet zul je idd toch aan een regenpak moeten geloven maar koop dan in ieder geval en goeie die ook ademt.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:51 schreef Ludd het volgende:
[..]
Met zo'n paraplu kan je geen lange afstanden fietsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |