quote:Op maandag 28 juli 2014 01:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, kijk ik niet naar, ik neem altijd de duurste
Als je eenmaal aan die besturing, en lay-out gewend bent vind je elke telefoon gewoon kutquote:
afgelopen vrijdag nog een tv gekocht van 1300quote:
Ja, volgens mij met motorolaquote:Op maandag 28 juli 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt er nog een nieuwe Nexus uit ze waren toch gestopt met die lijn?
Dit. Twijfelde over een galaxy s4 maar ik kan niet met zo'n groot scherm omgaanquote:Op maandag 28 juli 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je eenmaal aan die besturing, en lay-out gewend bent vind je elke telefoon gewoon kut
kloptquote:Op maandag 28 juli 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je eenmaal aan die besturing, en lay-out gewend bent vind je elke telefoon gewoon kut
Dat ding is echt heel gevoeligquote:Op maandag 28 juli 2014 01:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit. Twijfelde over een galaxy s4 maar ik kan niet met zo'n groot scherm omgaan
mijn oude samsung galaxy kan uit rijdende autos vallen overleefd ie zonder krasje ook baasquote:Op maandag 28 juli 2014 01:44 schreef Etsu het volgende:
en iphone is heel sterk, heb dat ding laatste maanden wel zo'n 50x laten vallen en nog geen krasje
jij hebt een blackberry, kan niet andersquote:Op maandag 28 juli 2014 01:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nokia zijn wel de sterkste de oude prepaid telefoontjes
Dat wijf wat een naaktselfie naar d`r pa had doorgestuurd was ergerquote:Op maandag 28 juli 2014 01:50 schreef Etsu het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-huizenwebsite.dhtml![]()
Heb samsung galaxy S4 mini nuquote:Op maandag 28 juli 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
jij hebt een blackberry, kan niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |