Als je ziet hoe andere 19jarige vrouwen zich nu gedragen, dan kan je alleen maar respect hebben.quote:
Er zijn ook vrouwen die er tussen in zitten, hoor. Tis niet OF vroom OF een slet.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je ziet hoe andere 19jarige vrouwen zich nu gedragen, dan kan je alleen maar respect hebben.
De reacties waren wel op zijn minst prachtig te noemen, oogaids dubbel en dwars waard.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, kreeg er oogaids van, broeder.
Wtf zeg jij. Dit maakt me bangquote:Op maandag 28 juli 2014 01:30 schreef AbdulMalik het volgende:
Dazen kunnen blijkbaar je bloed dus zuigen. Ik wist niet dat je bloedzuigende vliegen had in Nederland en België
Dat heb je ook nog natuurlijk. Maar ik merk wel om mij heen dat veel meiden onder sociale druk toch het slechte pad op gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die er tussen in zitten, hoor. Tis niet OF vroom OF een slet.
Fixedquote:Op maandag 28 juli 2014 01:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je ziet hoe andere 13jarige vrouwen zich nu gedragen, dan kan je alleen maar respect hebben.
het slechte pad boo.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heb je ook nog natuurlijk. Maar ik merk wel om mij heen dat veel meiden onder sociale druk toch de slechte pad op gaan.
Wiens kloon ben jij bequote:Op maandag 28 juli 2014 01:30 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
De reacties waren wel op zijn minst prachtig te noemen, oogaids dubbel en dwars waard.
Eww tfu.quote:
Ik heet Aisha en ben 38.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:33 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
ben abdulmalik hamdoelilah en jij stimorol hoe heet jij en leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |