Omdat je typt als een cracker.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:23 schreef AbdulMalik het volgende:
wrm rijk of knap heb toch goed inerlijk noit ruzie
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:19 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
leesbaar leesbaar is toch nederlands heb ook school gezetten in nederland jij kan toch verstaan heb je last van je oogen of dislectie en wie beweren ik praat met stimorol aub ok
Nee, maar eens zal de eerste keer zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HEB JE DAT WELEENS GEDAAN!!!!!!!!!!
Zeg tante Moumeut, slechts jullie jammeraars zitten te zeuren. Heb de diverse moslimheren waar ik maanden mee in 1 topic zat niet zo horen jammeren als jullie...quote:Op maandag 28 juli 2014 01:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeg, tante Theemuts, als je hier eens gewoon een keer gezellig komt doen is er niets aan de hand. Maar jij komt altijd met je onzinvragen en discussies betreffende de Islam. Ga gewoon weg dan.
sory maar in eht typ je ook nie je gaat toch praten zonder typenquote:Op maandag 28 juli 2014 01:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat je typt als een cracker.
Zoek hun dan op. doei.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg tante Moumeut, slechts jullie jammeraars zitten te zeuren. Heb de diverse moslimheren waar ik maanden mee in 1 topic zat niet zo horen jammeren als jullie...
Correctiequote:Op maandag 28 juli 2014 01:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ewa, geen Mercedes is geen Turkse chicks.
jij bent zelf kat die jamert oke? je naam is whiskers haha dubelzinig ookquote:Op maandag 28 juli 2014 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg tante Moumeut, slechts jullie jammeraars zitten te zeuren. Heb de diverse moslimheren waar ik maanden mee in 1 topic zat niet zo horen jammeren als jullie...
Mashallah.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom?! Ben kapot vroom![]()
Nee maar serieus, echt niet.
1. Nee 2. Owh, ik val er buiten? 3) Gedraag je eens naar de geest van de Ramadan en het Suikerfeest..quote:Op maandag 28 juli 2014 01:17 schreef Stimorol- het volgende:
Of kom je weer bedelen dat je bij iemand kan zijn met het suikerfeest. Lekker hypocriet weer heeeee
Laat me mijn lolletje hebbenquote:Op maandag 28 juli 2014 01:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Nu wordt het iets te obvious, AbdulMalik. Ik heb je beter zien typen.
Als je ziet hoe andere 19jarige vrouwen zich nu gedragen, dan kan je alleen maar respect hebben.quote:
Er zijn ook vrouwen die er tussen in zitten, hoor. Tis niet OF vroom OF een slet.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je ziet hoe andere 19jarige vrouwen zich nu gedragen, dan kan je alleen maar respect hebben.
De reacties waren wel op zijn minst prachtig te noemen, oogaids dubbel en dwars waard.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, kreeg er oogaids van, broeder.
Wtf zeg jij. Dit maakt me bangquote:Op maandag 28 juli 2014 01:30 schreef AbdulMalik het volgende:
Dazen kunnen blijkbaar je bloed dus zuigen. Ik wist niet dat je bloedzuigende vliegen had in Nederland en België
Dat heb je ook nog natuurlijk. Maar ik merk wel om mij heen dat veel meiden onder sociale druk toch het slechte pad op gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die er tussen in zitten, hoor. Tis niet OF vroom OF een slet.
Fixedquote:Op maandag 28 juli 2014 01:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je ziet hoe andere 13jarige vrouwen zich nu gedragen, dan kan je alleen maar respect hebben.
het slechte pad boo.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heb je ook nog natuurlijk. Maar ik merk wel om mij heen dat veel meiden onder sociale druk toch de slechte pad op gaan.
Wiens kloon ben jij bequote:Op maandag 28 juli 2014 01:30 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
De reacties waren wel op zijn minst prachtig te noemen, oogaids dubbel en dwars waard.
Eww tfu.quote:
Ik heet Aisha en ben 38.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:33 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
ben abdulmalik hamdoelilah en jij stimorol hoe heet jij en leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |