Inkoppertjequote:Op maandag 28 juli 2014 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deden andere dat maar eens.
Damn wat flauw
Ik weet dat je je soms gedraagt als een beest, maar dit is toch een stap te ver...quote:Op maandag 28 juli 2014 16:03 schreef Faxie het volgende:
Zometeen naar de dierenarts. Ben benieuwd hoe dat gaat
Waarom niet?quote:
Als karma bestaat, zou de wereld er toch wel een stuk anders uitzien.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik geloof er ook niet in.
Of dat leugens altijd uitkomen
Ik geloof in Allah en de Heilige Profeet Mohammed (vzmh).quote:Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als karma bestaat, zou de wereld er toch wel een stuk anders uitzien.
geen idee, volgens mij noemen mensen het soms al karma als iemand op z'n 73e kanker krijgt nadat hij op z'n 23e een meisje heeft mishandeld ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als karma bestaat, zou de wereld er toch wel een stuk anders uitzien.
ik probeer het goed te doen omdat ik t belangrijk vind dat ik mezelf aardig vind.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef Myraela het volgende:
Karma is sowieso onzin. Al die mensen die daarin geloven en daarom goede dingen willen doen. Je zou sowieso een goed mens moeten zijn, niet alleen omdat je hoopt dat je er wat voor terug krijgt.
Hm, dan heb ik nog genoeg tegoedquote:Op maandag 28 juli 2014 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik gok omdat t ook de andere kant op werkt
Wie goed doet, goed ontmoet.
je hebt vast toen je 14 was een jongen met n bril uitgescholden ofxoquote:Op maandag 28 juli 2014 16:53 schreef Myraela het volgende:
Tevens ben ik net van een trappetje gevallen terwijl ik een fucking goed mens ben, het leven is oneerlijk.
goed puntquote:Op maandag 28 juli 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets dat niet bestaat kan niet zuigen.
Is dat zo?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven zuigt anders wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
alshetecht per ongeluk is, krijg je denk ik wel gratie. Of in elk geval deels.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb weleens een brilletje vermorzeld onder mijn hak. Maar dat ging per ongeluk. Telt het dan niet?
Maar dat bestaat dan ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven zuigt anders wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |