Boks, ouwe! Ik voel me toch een ietepetiet klein beetje beter mens vanavond dankzij jou. Dat mag ook weleens gezegd worden. Al kan het ook aan de alcohol liggen. Ik heb nog een lange weg te gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt Joe, ik waardeer dat. Ik waardeer dat dat je het nu wel een beetje in begint te zien. Goddeloos zou ik niet zeggen we dragen allemaal een stukje God in ons, in ons spirituele hart. God zit in ons, maakt niet uit in wie je geloofd of wie we zijn. Kijk naar jezelf en voel je spirituele hart, zet een glimlach op soms kun je je gelukkig voelen gewoon door een lach op te zetten ook al moet je niet lachen. Dat werkt echt en voel de positieve energie hou die vast en doe er wat mee.
Stop met mensen belachelijk te maken stop met giftig te zijn, zweet de gifstoffen eruit en NEUK JEZELF MET DE SPIRITUELE VUIST. Poets de diamanten die in je zitten en je komt er wel.
Komt goed Joe, komt goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Boks, ouwe! Ik voel me toch een beetje een ietepetiet klein beetje beter mens vanavond dankzij jou. Dat mag ook weleens gezegd worden. Al kan het ook aan de alcohol liggen. Ik heb nog een lange weg te gaan.
Jij ging fappenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Spongeboss het volgende:
Jammer van de TT, Maar goed als jij de baas denkt over karma te zijn, het komt 50 x zo hard terug. Ik zou me er zorgen om maken, en dan bedoel ik het goed met je.
[..]
Komt goed Joe, komt goed.![]()
Nee als ik zin heb om te fappen doe ik mijn calming breath oefeningen dan bedaar ik de lust en hoef ik niet te fappen. Maar Faxie was jij het niet die begon over Hiergaanwedan? Hij is een goeie kerel en dat wilde ik wel nog even kwijt.quote:
Uh nee?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee als ik zin heb om te fappen doe ik mijn calming breath oefeningen dan bedaar ik de lust en hoef ik niet te fappen. Maar Faxie was jij het niet die begon over Hiergaanwedan? Hij is een goeie kerel en dat wilde ik wel nog even kwijt.![]()
Mijn excuses mijn geheugen is erg slecht. Maar goed mensen het leven is mooi probeer in je hart te voelen hoe mooi het leven is en dat stukje God in je, en laat andere die hun ding doen met rust etc.quote:
Laat je alles wel even bezinken als je morgen opstaat?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga ook eens mijn nest in.
Welterusten allen
Slaap lekkerquote:
Neuk je eigenlijk wel voldoende? Omdat dat ook weer op kan luchten in zekere zin.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee als ik zin heb om te fappen doe ik mijn calming breath oefeningen dan bedaar ik de lust en hoef ik niet te fappen. Maar Faxie was jij het niet die begon over Hiergaanwedan? Hij is een goeie kerel en dat wilde ik wel nog even kwijt.![]()
Dat heb ik niet nodig, mijn leven is goed genoeg als het is.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Laat je alles wel even bezinken als je morgen opstaat?
Same to you!quote:
Ben aseksueel dus jammer de bammer.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Neuk je eigenlijk wel voldoende? Omdat dat ook weer op kan luchten in zekere zin.
Is dat zo?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Neuk je eigenlijk wel voldoende? Omdat dat ook weer op kan luchten in zekere zin.
Jammer de bammer? Ben je een kloon van Silenus?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben aseksueel dus jammer de bammer.
Nee, natuurlijk niet yats. Doe geen moeite.quote:
http://eightball.tridelphia.net/quote:Op maandag 28 juli 2014 00:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jammer de bammer? Ben je een kloon van Silenus?
Je kent me, dat doe ik sowieso nooit.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet yats. Doe geen moeite.
Goed bezig kerel, beter ga je tegen de stroming in. Neuken doet iedereen dag in dag uit. Soms moet je je lostrekken van die rotzooi allemaal, en dan moet je zeggen ik sta fuckin hier.quote:
Er werden namen genoemd en een beetje lacherig gedaan. Dat is reden genoeg toch? Of moet je pas een grens overgaan waarop het opeens slecht is? Hou het gewoon lekker thuis, de negativiteit. Je wilt toch ook geen problemen en of boze users die komen omdat ze hun naam zien. Of mensen uitlachen omdat ze iets niet of wel doen. Laat iedereen lekker in zijn eigen waarde, dan doen andere dat ook. En hoef ik niet van mijn wolk te komen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:56 schreef artelligence het volgende:
Wat de neuk heb ik zitten lezen in het vorige draadje? Was dit een spoedcursus Hare Krishna?
Pfff ben het eens met het afkeuren van moedwillige zwartmakerij (sorry VN) op fora, maar de voorbeelden die aangehaald werden sloegen nergens op natuurlijk. Ik ben ook wel eens in voor een serieuze discussie over bijvoorbeeld ethiek, maar svp wel met serieuze argumenten en niet doorspekt met verdachtmakingen en beschuldigende lulkoek. Vooral niet als je er prat op gaat.
Houden jullie het gezellig boefjes?
Slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |