watquote:Op zondag 27 juli 2014 23:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat ik nou niet snap aan programma's als 'Cheat on me'... waarom niet gewoon hier aan mee doen als open swinger stel en er met de prijs vandoor gaan? Iedereen doet zo moeilijk, waarom doe je dan mee?
RTL5... er zijn hier nog mensen die daadwerkelijk tv kijken in dit topicquote:
Dat blijkt wauw.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
RTL5... er zijn hier nog mensen die daadwerkelijk tv kijken in dit topic
Nee want herhalingenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
RTL5... er zijn hier nog mensen die daadwerkelijk tv kijken in dit topic
Nou dan mis je de lesbische actie met lekkere wijven in bikini tochquote:
Nee dat niet maar lijkt mij best wel nodig na vanavondquote:Op zondag 27 juli 2014 23:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heb jij je al eens laten testen op schizofrenie?
Wat dacht je van wie is de reisleider?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:19 schreef tralalala het volgende:
En waar de neuk is Dames in de dop gebleven?
Oja,quote:Op zondag 27 juli 2014 23:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat dacht je van wie is de reisleider?
Dat zenden ze volgens mij nog wel eens uit op RTL Loungequote:Op zondag 27 juli 2014 23:19 schreef tralalala het volgende:
Nieuwe seizoenen bedoel ik natuurlijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat zenden ze volgens mij nog wel eens uit op RTL Lounge
Heb jij weer geluk. Was het niet zo druk dan ?quote:
Zo'n meisje waarmee ik in de eerste klas zat deed daar aan meequote:Op zondag 27 juli 2014 23:19 schreef tralalala het volgende:
Nee de Jumbo ritten voor morgen zijn al verdeeld ook geen stukgoed ritten vrijquote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb jij weer geluk. Was het niet zo druk dan ?
Zal wel door de vakantie periode komen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:24 schreef WcPotBorstel het volgende:
[..]
Nee de Jumbo ritten voor morgen zijn al verdeeld ook geen stukgoed ritten vrij
Naam?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo'n meisje waarmee ik in de eerste klas zat deed daar aan mee
Michella?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo'n meisje waarmee ik in de eerste klas zat deed daar aan mee
Oh.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nieuwe seizoenen bedoel ik natuurlijk.
Wat voor truck heb jijquote:Op zondag 27 juli 2014 23:26 schreef WcPotBorstel het volgende:
[..]
Ja dat zal wel ook veel vakantieverkeer op de weg, rot caravans met 60 plussers
IHHNNG & From Russia with Love zijn ook geniaal.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh.
Geen idee, maar RTL is volgens mij nog wat verder afgezakt met programma's als IHHNNG en aanverwanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |