Maar iemand van mijn eigen leeftijd zou ik ook te jong vinden. Heb liever iemand van +/- 4 jaar ouderquote:Op maandag 28 juli 2014 21:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En dat vind je teveel?
Zo jammer dit...
* Studiotje valt ook al af
neeeeeeeeeequote:Op maandag 28 juli 2014 21:15 schreef Maraca het volgende:
Maar iemand van mijn eigen leeftijd zou ik ook te jong vinden. Heb liever iemand van +/- 4 jaar ouder
of 40 jaar. Golddiggerquote:Op maandag 28 juli 2014 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar iemand van mijn eigen leeftijd zou ik ook te jong vinden. Heb liever iemand van +/- 4 jaar ouder
Ik ben heel volwassenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, geen 40quote:
Trotsquote:Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, geen 40En ik verdien mijn eigen geld wel
Alleen als ik je mag arresteren, zodat ik die trofee haalquote:
wou net zeggen.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef Maraca het volgende:
Disclaimer: met uitzondering van fifacoins. Dan ben ik wel een golddigger
Dacht, ik zeg het zelf maar evenquote:
Pizza kan ik ook niet loslatenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Is nog van vroeger, sommige dingen kun je niet loslaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:18 schreef Pizzalucht het volgende:
Heb PS4 gekocht
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:18 schreef Pizzalucht het volgende:
Heb PS4 gekocht
Meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schrok alquote:Op maandag 28 juli 2014 21:20 schreef Pizzalucht het volgende:
Grapje jongens, rustig maar![]()
Dingen kopen op afbetaling
Pffieuw..quote:Op maandag 28 juli 2014 21:20 schreef Pizzalucht het volgende:
Grapje jongens, rustig maar![]()
Dingen kopen op afbetaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |