Het gaat erom dat ik door nog dommere mensen wordt uit gemaakt voor dom. Ik ben ook niet de slimste en meest intelligente persoon.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:03 schreef zovty het volgende:
Dat je geen spelfouten maakt wil niet zeggen dat je iets te vertellen hebt.
Een sudoko in kunnen vullen maakt je ook geen wiskundig genie.
Het verschil tussen "die" en "dat" bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef DjeDje het volgende:
Zelf ben ik echt niet dom, maar kan wel eens iets niet snappen.
Iedereen heeft dat weleens. Maar ik zit dus hier met wat mensen die lekker lopen te 'kankeren' ect. en niet al te slimme opmerkingen maken. Wat ik al snel associeer met 'niet al te slimme mensen'.
Terwijl ik hier dus hoog waarschijnlijk de enige ben die ABN praat en geen domme grammaticale fouten maak, word ik alsnog uitgemaakt voor leeghoofd.
Ook als ik mensen verbeter of een woord gebruik die zij niet kennen moet ik gelijk mijn mond houden.
Het leuke is wel dat zij mij "verbeteren", maar ik had het gewoon goed.
Klacht: Domme mensen die niet domme mensen dom noemen.
Anti-klacht: Hoef ze gelukkig niet meer te zien
Zoals ik al zei, dat ben ik niet. Het gaat om het feit dat nog dommere mensen dan ik, mij gaan verbeteren en zij het nog eens fout hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:10 schreef Puntenjager het volgende:
En wat geeft jou de overtuiging dat je zo intelligent / slim ben!?
Fantastisch, meid.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat ben ik niet. Het gaat om het feit dat nog dommere mensen dan ik, mij gaan verbeteren en zij het nog eens fout hebben.
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef DjeDje het volgende:
Terwijl ik hier dus hoog waarschijnlijk de enige ben die ABN praat
Leg eens even uit waar het precies om ging, dan oordelen wij wel even.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik door nog dommere mensen wordt uit gemaakt voor dom. Ik ben ook niet de slimste en meest intelligente persoon.
En de spatie tussen hoogst en waarschijnlijk mag ook wel weg.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Leg eens even uit waar het precies om ging, dan oordelen wij wel even.
En verander hoog even in hoogst, anders staat het zo dom.
Gelukkig maar dat je er zo snel mee bent trouwens, toch niet te snel hè? Die suggestie wek je wel door het zo expliciet te vermelden..quote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef DjeDje het volgende:
en niet al te slimme opmerkingen maken. Wat ik al snel associeer met 'niet al te slimme mensen'.
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef DjeDje het volgende:
Iedereen heeft dat weleens. Maar ik zit dus hier met wat mensen die lekker lopen te 'kankeren' etc. en niet al te slimme opmerkingen maken. Wat ik al snel associeer met 'niet al te slimme mensen'.
(...)
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik door nog dommere mensen wordt uit gemaakt voor dom. Ik ben ook niet de slimste en meest intelligente persoon.
picsquote:
Waarom irriteert dat je dan zo en heb je geen voorbeelden van "niet al te slimme opmerkingen" die gemaakt zijn door de mensen waarover je, je hier beklaagt?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:25 schreef DjeDje het volgende:
Had dit kunnen verwachten... Maar het gaat om de mensen die er nog slechter in zijn wat mij dus irriteert. Vandaar deze klacht.
quote:
zou wel raken iddquote:
Ik weet wel wat TS bedoelt. Het zijn de type mensen die anderen constant denigreren en neerzetten als domme figuren. Wat vaak helemaal niet leuk is, kan pijn doenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waarom irriteert dat je dan zo en heb je geen voorbeelden van "niet al te slimme opmerkingen" die gemaakt zijn door de mensen waarover je, je hier beklaagt?
Na 25 sec nog een keerquote:
huh?quote:
Mongool*quote:Op zondag 27 juli 2014 23:07 schreef darkmond het volgende:
Herkenbaar ja.Verbeter je en dan is er ene mongol die denkt het beter te weten en je dan nog dom noemt ook.
Je schrijft ergens die trouwens, waar het dat hoort te zijn.
25 seconden pasquote:
Ik ben een nigeriaanse prins en probeer al tijden een erfenis te claimen. Helaas werkt bureaucratische rompslomp me nogal tegen en weigert mijn advocaat ook maar een vinger voor me uit te steken voor ik hem betaald heb. Ik heb zelf al wel een gedeelte van de som bij elkaar gespaard maar mis nog zo'n 3000 euro. Zou jij het me niet 2 dagen kunnen lenen, dan betaal ik het je dubbel terug!quote:Op zondag 27 juli 2014 23:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Fobo
Maar ik vind alles met tetten al snel lekker
Ach, dat is zeker een lastige situatie. Maar natuurlijk, als een goed persoon, wil ik je helpen. Geef je rekeningnummer maar en dan komt alles goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik ben een nigeriaanse prins en probeer al tijden een erfenis te claimen. Helaas werkt bureaucratische rompslomp me nogal tegen en weigert mijn advocaat ook maar een vinger voor me uit te steken voor ik hem betaald heb. Ik heb zelf al wel een gedeelte van de som bij elkaar gespaard maar mis nog zo'n 3000 euro. Zou jij het me niet 2 dagen kunnen lenen, dan betaal ik het je dubbel terug!
Precies.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet wel wat TS bedoelt. Het zijn de type mensen die anderen constant denigreren en neerzetten als domme figuren. Wat vaak helemaal niet leuk is, kan pijn doen![]()
Daarbij weggelaten dat het niet echt volwassen overkomt.
Dan zal ik even je gaatje prikken hihihi als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Mensen verbeteren, hoe anti-sociaal ben je dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:07 schreef darkmond het volgende:
Herkenbaar ja.Verbeter je en dan is er ene mongol die denkt het beter te weten en je dan nog dom noemt ook.
Je schrijft ergens die trouwens, waar het dat hoort te zijn.
Gewoon schijt hebben aan dat soort mensen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef DjeDje het volgende:
Iedereen heeft dat weleens. Maar ik zit dus hier met wat mensen die lekker lopen te 'kankeren' etc. en niet al te slimme opmerkingen maken. Wat ik al snel associeer met 'niet al te slimme mensen'.
Terwijl ik hier dus hoogstwaarschijnlijk de enige ben die ABN praat en geen domme grammaticale fouten maak, word ik alsnog uitgemaakt voor leeghoofd.
Ook als ik mensen verbeter of een woord gebruik dat zij niet kennen moet ik gelijk mijn mond houden.
Het leuke is wel dat zij mij "verbeteren", maar ik had het gewoon goed.
word uitgemaakt...quote:Op zondag 27 juli 2014 23:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
gecheckt swaquote:Op maandag 28 juli 2014 02:11 schreef Zolder het volgende:
fotoboek gechecked - had een lelijke ts verwacht maar is niet zo
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:11 schreef Zolder het volgende:
Inderaad, het is toch dood normaal om in 100 zinnen per dag enkele grammaticale fouten te maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mensen verbeteren, hoe anti-sociaal ben je dan.
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Inderaad, het is toch dood normaal om in 100 zinnen per dag enkele grammaticale fouten te maken.
Vaak zijn het ook types die heel de tijd niets zeggen en dan ineens "het hek" zeggen...
"wat? "
"het is het hek"
"ok? "
Mensen die denken dat correct taalgebruik er niet toe doetquote:Op maandag 28 juli 2014 02:09 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Mensen die korekte gramatika en speling al inteligensie graatmeter zien
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:11 schreef Zolder het volgende:
Facking hard lopen fappen zeker..quote:Laatste voyeur(s) Zolder
Trebo
Zolder
Zolder
Zolder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |