getrouwd.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik, maar weet iemand hoe het met haar gaat?
Groot genoeg voor mijquote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat bakje voelt altijd super licht aan btw. Lijkt net alsof er niks in zit.
wat is mtquote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze bij de em-té gekocht maar die is niet overal volgens mij. Misschien dat de Appie die heeft ja.
Allebei de Emel's zijn gestopt met posten. Bilmiyorem - Emel is getrouwd met Burakius heb ik gehoord. Die andere Emel weet ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik, maar weet iemand hoe het met haar gaat?
em-té hebben we hierquote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze bij de em-té gekocht maar die is niet overal volgens mij. Misschien dat de Appie die heeft ja.
De emte is mijn minst favoriete supermarkt. Dunnow why.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.emte.nl/Pages/home.aspx
Ha, ok. Thanks. Hebben we hier niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.emte.nl/Pages/home.aspx
Emte is niet zo groot. Weinig verschillende producten. Als ik variatie wil moet ik naar de AH XL een stad verderopquote:Op zondag 27 juli 2014 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De emte is mijn minst favoriete supermarkt. Dunnow why.
Hmmmz.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Allebei de Emel's zijn gestopt met posten. Bilmiyorem - Emel is getrouwd met Burakius heb ik gehoord. Die andere Emel weet ik niet.
Die paardebek....quote:
Is gewoon een AH maar dan kleinerquote:Op zondag 27 juli 2014 22:24 schreef Blocko het volgende:
De naam em-té doet me vermoeden dat het hier gaat om een soort Aldi voor den Bourgondische medemens.
We hebben in Utrecht wel een netorama.quote:
2,5 Jaar Jan Linders vakkenvuller meld zich.quote:
Jan Linders. Het voordeel van het Zuiden.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:25 schreef Blocko het volgende:
[..]
2,5 Jaar Jan Linders vakkenvuller meld zich.
Die tijden waar we gewoon chocolade letters en masse naar huis mochten meenemen. Elke dag 5 letters naar huis.
Was ik maar weer 16
Volgens mij hebben ze zulke dingen alleen buiten de randstad. Dus in gebieden waar je 1 winkel in een straal van 50km hebt. Ver van de bewoonde, beschaafde wereld.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zulke dingen alleen buiten de randstad. Dus in gebieden waar je 1 winkel in een straal van 50km hebt. Ver van de bewoonde, beschaafde wereld.
Waar woon jij schatje.. Laten wij de volgende Emel en Burakius worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zulke dingen alleen buiten de randstad. Dus in gebieden waar je 1 winkel in een straal van 50km hebt. Ver van de bewoonde, beschaafde wereld.
Mijn generatie had dat filiaal bij ons hierzo overgenomen. Volgens mij was 70% van het personeelsbestand allochtoon.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jan Linders. Het voordeel van het Zuiden.
Op straatquote:Op zondag 27 juli 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar woon jij schatje.. Laten wij de volgende Emel en Burakius worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |