Dat eindgevecht in het boekquote:Op zondag 27 juli 2014 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het laatste boek. Gebeurde van alles
Alleen het einde
wel veel gezeik maar wel het beste boek voor het grote verhaal.quote:
Ik heb geen idee. Heb zelf niet gelezen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet ik ze kopen/lenen dit dat. Ik twijfel nog over wat ik zal doen
[..]![]()
Dat is wel geniaal. Juist wel tof dat dat met de Sims gewoon kan.
Nee, deel 5 had nog wat van adult Voldemort. Baal ervan dat ze in deel 6 niet meer Voldemort flashbacks hebben gestopt maar alleen die tienerbullshitquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:57 schreef Tjacka het volgende:
vrienden van mijn broertje hebben in sunny beach een echte afca tatto onder hun voet laten zetten
ik vind dat best raar
In de film wel anders maar ook wel spannend opzich. Alleen dat uit elkaar scheuren was echtquote:
Ja geen idee, ik had niks met Omberquote:
Dat hele verhaal van zijn pa en ma is niet eens aan bod gekomenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, deel 5 had nog wat van adult Voldemort. Baal ervan dat ze in deel 6 niet meer Voldemort flashbacks hebben gestopt maar alleen die tienerbullshit
Ja true, alles perfect hebben is ook zo zo. Terwijl je zoveel mogelijkheden hebt door al die karaktereigenschappen (zeker in 3).quote:Op zondag 27 juli 2014 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een normaal leven met Sims is toch teringsaai. Mooie huizen maken en er een chaos van maken met de Sims
Herkenbaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heb zelf niet gelezen.
Wil pas gaan lezen als alle boeken uit zijn, anders word ik gek.
Wat een vreselijk wijf was dat. Wel geniaal gespeeld in die film.quote:
Zoveel achtergrondinformatie niet. Eigenlijk zouden ze over 20 jaar een remake moeten doen ervan als tv-seriequote:Op zondag 27 juli 2014 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat hele verhaal van zijn pa en ma is niet eens aan bod gekomen
Hahaquote:Op zondag 27 juli 2014 22:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heeft hij nog niet gaat het vanavond maken zei hij
Inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk wijf was dat. Wel geniaal gespeeld in die film.
[..]
Zoveel achtergrondinformatie niet. Eigenlijk zouden ze over 20 jaar een remake moeten doen ervan als tv-serie
Ik ging ook altijd met één kerel allemaal random wijven uit de buurt uitnodigen en bezwanger zodat ik allemaal buitenechtelijke kinderen hadquote:Op zondag 27 juli 2014 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja true, alles perfect hebben is ook zo zo. Terwijl je zoveel mogelijkheden hebt door al die karaktereigenschappen (zeker in 3).
Dat was wel tof ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Laatste gedeelte op het Ministerie was wel heel tof.
Met die glazen bollen
I will not tell liesquote:Op zondag 27 juli 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ombergodin
Wat een kuthoer was dat, genot.
In het boek was het tofferquote:Op zondag 27 juli 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Laatste gedeelte op het Ministerie was wel heel tof.
Met die glazen bollen
Dat was ook mooi verfilmd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |