Eens met deze manquote:Op zondag 27 juli 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derde film vond ik sowieso de minste door afwezigheid van Voldemortgod.
Eigenlijk vind ik vrij veel Harry Potter films matig, maar Voldemort momentjes zijn
Deel 4 en 7 vond ik het tofst.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik vrij veel Harry Potter films matig, maar Voldemort momentjes zijn
Ik vond het ook wel leuk om de boel te verwaarlozen. Moest mijn tienerzoon voor zijn babyzusje zorgen en spijbelen van school daardoor omdat zijn ouders moesten werkenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel jammer dat je spellen afhankelijk zijn van zo iets.Net zoals uplay, het werkt vaak ook niet eens fatsoenlijk.
Ja joh, ik vond huizen bouwen en dan tuin en zwembad het meest toffe om te doen. Om vervolgens als ik klaar was geen zin meer te hebben om mijn Sims er in te laten leven.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
Vind die HP tattoo's wel fucking cheap trouwens
dat relieken van de dood logo
Denk dat ik 2 het meest heb gezien en 1 het engst vondquote:Op zondag 27 juli 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken!quote:
Allebei hun uiterlijk veranderd omdat ze niet meer op hun vader wilden lijken die ze verafschuwdenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voldemort lijkt op Michael Jackson
allebei geen neus
4 was goed boek ja.quote:
Moet ik ze kopen/lenen dit dat. Ik twijfel nog over wat ik zal doenquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leuk om de boel te verwaarlozen. Moest mijn tienerzoon voor zijn babyzusje zorgen en spijbelen van school daardoor omdat zijn ouders moesten werken![]()
En die ouders maar Ohjaaen in de jacuzzi en dat joch ging er aan onderdoor
Inso neemt ook feyenoord tattooquote:Op zondag 27 juli 2014 21:57 schreef Tjacka het volgende:
vrienden van mijn broertje hebben in sunny beach een echte afca tatto onder hun voet laten zetten
ik vind dat best raar
Deel 7 allebei. Deel 2 vond ik toen ook wel heel tof met die Geheime Kamer en die Basiliskquote:
Eens met jouquote:Op zondag 27 juli 2014 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk dat ik 2 het meest heb gezien en 1 het engst vond
2 was wel
Het laatste boekquote:Op zondag 27 juli 2014 21:56 schreef Snowbells het volgende:
Order of the Phoenix was mijn favoriete boek
Deel 5 kutter dan 6quote:Op zondag 27 juli 2014 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deel 7 allebei. Deel 2 vond ik toen ook wel heel tof met die Geheime Kamer en die BasiliskEn dat Sisselspraak enzo, meesterlijk vond ik dat.
Deel 6 was samen met deel 3 het kutst.
Ja een normaal leven met Sims is toch teringsaaiquote:Op zondag 27 juli 2014 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Dat is wel geniaal. Juist wel tof dat dat met de Sims gewoon kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |