Echt debiel inderdaadquote:
Moest je van steen naar steen hupsen en kwam er ondertussen een Dementor aan. Maar die Dementor was echt fucking moeilijk te verslaanquote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe, was dat met dat boek dat je weer terug moest in zo'n kamer met boekenkasten met die klassenoudsten die liepen te kloten?
kun je weer mooi bitcoins van kopenquote:
Laatst toen hearthstone uitkwam ook veel geld aan verdient.quote:
vond dat wel beter, ook dat haar van draco.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andere regisseur dus ging het helemaal anders .Hagrids huis opeens fucking ver weg enzo
Ik kon niet tegen die verandering. Dat deed mijn autisme geen goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond dat wel beter, ook dat haar van draco.
doe eventjes normaal
Baasquote:Op zondag 27 juli 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatst toen hearthstone uitkwam ook veel geld aan verdient.
6 keys gekregen van tweakers allemaal 50 per stuk verkocht en 1tje weggegeven aan smoofie
Ik heb ongeveer een halfjaar gedaan over de eerste 4. De 5e heb ik nooit echt uitgelezen maar opgezocht op de wikiquote:Op zondag 27 juli 2014 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben al paar maanden in eerste boek bezig
echt debiel mensen geven geld uit om iets snel te hebbenquote:
Nog in the Room of Requirement geweest?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
ik was nog in die kasteel geweest van harry potter filmopname van buiten toch leuk he
was 8 of 9 toen, mijn autisme was nog niet goed ontwikkeldquote:Op zondag 27 juli 2014 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kon niet tegen die verandering. Dat deed mijn autisme geen goed.
Volgens mij is de tv-serie al zowat bij met de boeken dus mag opschieten, anders spoilert de tv-serie me zo nogquote:Op zondag 27 juli 2014 21:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer een halfjaar gedaan over de eerste 4. De 5e heb ik nooit echt uitgelezen maar opgezocht op de wiki
Doei dan maar hequote:
Wel jammer dat je spellen afhankelijk zijn van zo iets.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Origin heb ik heb ook voor FIFA, maar met al die dingen die ze weglaten uit Sims 4 ga ik het niet spelen ben ik bang. Geen zwembaden
Dat was juist leuk met ontwerpen van huizen
Die heeft je al gespoilerdquote:Op zondag 27 juli 2014 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is de tv-serie al zowat bij met de boeken dus mag opschieten, anders spoilert de tv-serie me zo nog
Derde film vond ik sowieso de minste door afwezigheid van Voldemortgod.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was 8 of 9 toen, mijn autisme was nog niet goed ontwikkeld
GoT nooit gezien.quote:
Gewoon doen, ja toch.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet ook nog aan de GoT boeken beginnen. Heb daar wel alle tijd nu voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |