Dat is een ordinaire shooterquote:Op zondag 27 juli 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die laatste delen niet meer gespeeld, deel 7 lijkt me tof.
Wat moest je daar doen?
Vooral dat eindgevecht zekerquote:
Ik wil daar echt heenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:47 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
damn
[ afbeelding ]
damnnnnnn
Heb nu weer zin om de boeken te lezenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral dat eindgevecht zeker![]()
Half Hogwarts uitmoorden
Dat was de minste game omdat je niet echt verder kwam in het verhaalquote:Op zondag 27 juli 2014 21:43 schreef Snowbells het volgende:
Harry Potter en de vuurbeker op de ps2 toen
Harry Potter en de vuurbeker op de ps2 nu![]()
![]()
Als ik de boeken zou lezen zou ik alleen nog deel 7 lezen denk ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb nu weer zin om de boeken te lezen
Kut EA ook met hun tyfuscommercie. Beter brengen ze gewoon meteen een goed volledig spel uit die normaal kan draaienquote:Op zondag 27 juli 2014 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is echt kut. Wel raar ook eigenlijk.
Kut, ik bedoelde orde van de feniksquote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was de minste game omdat je niet echt verder kwam in het verhaal. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban was wel spannend met Dementors en shit.
dibs op je longenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moet een stuk of 10 organen verkopen wil ik ooit daar heen
Heb je ook een pottermore account?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik de boeken zou lezen zou ik alleen nog deel 7 lezen denk ik.
De rest vind ik niet zo boeiend meer, ook teveel gelezen
HP 6 had ik echt in een middag uitgespeeldquote:Op zondag 27 juli 2014 21:44 schreef Snowbells het volgende:
Harry Potter 1 nooit kunnen eindigen bij die ene plant met 3 koppen, Harry Potter 2 heel lang over dat bos gedaanHP 3
HP 4
HP 5
HP 6&7
Heb ik wel ja, maar je kon daar niet veel mee doen toch?quote:
Ditquote:
Ja bizar hoe sims 4 eruit komt te zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kut EA ook met hun tyfuscommercie. Beter brengen ze gewoon meteen een goed volledig spel uit die normaal kan draaien. Laten ze nu allemaal dingen weg
oke schatje patatjequote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Ik kan geen trailers kijken op werk. Doe als ik thuis ben.
Ik wil de Chamber of Secrets inquote:Op zondag 27 juli 2014 21:47 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
damn
[ afbeelding ]
damnnnnnn
Het is wel leuk, je kan dieper ingaan op bepaalde personages enzoquote:Op zondag 27 juli 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik wel ja, maar je kon daar niet veel mee doen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |