SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:
Wat een stomme pc.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mijn pc mag ik geen sims 3 meer installeren
Ohja toen jaquote:Op zondag 27 juli 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja 2 was het inderdaad
Ik zei het toch verleden week tegen je![]()
Ze kreunde echt heel erg
terechtquote:Op zondag 27 juli 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mijn pc mag ik geen sims 3 meer installeren
Ja had ooit eens een keer alle uitbreidingen erbij gedownload, toen was dat spel echt teringtraagquote:
Bizar slechte graphics trouwensquote:
Ik speelde altijd de Harry Potter games op de PS2, god wat was die shit frustrerendquote:Op zondag 27 juli 2014 21:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Playstation 1 he
moet nu ook huilen als ik eerste generatie games van de ps2 speel
Dat is echt kut. Wel raar ook eigenlijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja had ooit eens een keer alle uitbreidingen erbij gedownload, toen was dat spel echt teringtraag
Ben ik even blij dat ik daar nooit voor betaald heb.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speelde altijd de Harry Potter games op de PS2, god wat was die shit frustrerend
Heb alleen harry potter 3 op de ps2 gespeeld, 1 en 2 op de PC en de rest eigenlijk niet gespeeldquote:Op zondag 27 juli 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speelde altijd de Harry Potter games op de PS2, god wat was die shit frustrerend
Die laatste delen niet meer gespeeld, deel 7 lijkt me tof.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:44 schreef Snowbells het volgende:
Harry Potter 1 nooit kunnen eindigen bij die ene plant met 3 koppen, Harry Potter 2 heel lang over dat bos gedaanHP 3
HP 4
HP 5
HP 6&7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |