Weesafhankelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Uit-waai meet & boswandeling klinken beide wel erg leuk, al was het maar om het excuus om daarna heerlijke warme chocomel de drinken![]()
Maar beide meet-opties zijn helaas natuurlijk wel erg weesafhankelijk. Met regen wordt dat al een stuk minder leuk.
Zal lastig wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha, misschien dat ook wel ja, eens kijken of ik deze blunder nog kan herstellen.
Ik verf gewoon mijn haar wat blonder bij de volgende meet om er blonT uit te zien en dan zegt niemand er meer wat van.quote:
Nee, die accepteren we niet, maar wel gezellige mensenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:31 schreef houdjemond het volgende:
Ah bah word volgende maand 25 dus val net tussen de 2 meet-groepen. Accepteren jullie een valse ID-kaart?
De eerste meet is toch pas volgende maand, dus wees gewoon welkomquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:31 schreef houdjemond het volgende:
Ah bah word volgende maand 25 dus val net tussen de 2 meet-groepen. Accepteren jullie een valse ID-kaart?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, die accepteren we niet, maar wel gezellige mensen
Juist meer reden om er op te reagerenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik verf gewoon mijn haar wat blonder bij de volgende meet om er blonT uit te zien en dan zegt niemand er meer wat van.
Daagjes meer of minder verschil maken niet uit. (hebben vaker mensen hier gezeten die 25 gingen worden)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:31 schreef houdjemond het volgende:
oh ja inderdaadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Red! Kom je ook uitwaaien?
En dan nog aangevallen worden midden in de nacht door een stel plinten die je van te voren zeker te weten had opgeruimd
Fok! mietjes die niet tegen een paar plintjes op kunnen....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
oh ja inderdaadLevensgevaarlijk was het!
Toch alvast welkom meid. En in deze groep voelt niemand zich rotquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]gelukkig, dan lurk ik hier stiekem even mee.
Beetje rotperiode op het moment dus zal me later netjes voorstellen.
Behoorlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
oh ja inderdaadLevensgevaarlijk was het!
Maar jouw poes is liefquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:41 schreef Wolken het volgende:
[..]
Fok! mietjes die niet tegen een paar plintjes op kunnen....![]()
Plintjes zijn nu gelukkig wel weg dus weer veilig. Kan ik alleen niet over de kat zeggen.
Bespeur ik hier een FOK! Kinderfeestje?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:31 schreef houdjemond het volgende:
Als het een goed met OV bereikbare plaats is dan zeker vanuit mijn kant.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:36 schreef Moass het volgende:
Dus..zijn er gegadigden voor een whisky/wodka/bier meet?
Wellicht kunnen we iets op een centrale plek regelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Als het een goed met OV bereikbare plaats is dan zeker vanuit mijn kant.
Volgens mij zit je goed hier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:45 schreef nofuelleft het volgende:
Nog 35+. Uit de achterhoek/ twentedie interesse hebben om eens wat nieuws te doen?
Is het het verkeerde topic hoor ik het wel 😄
Geen verplichtingen of wat dan ook , gewoon wat leuks
Iedereen is welkom hoor, het is niet voor niets 25+quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:45 schreef nofuelleft het volgende:
Nog 35+. Uit de achterhoek/ twentedie interesse hebben om eens wat nieuws te doen?
Is het het verkeerde topic hoor ik het wel 😄
Geen verplichtingen of wat dan ook , gewoon wat leuks
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:36 schreef Moass het volgende:
Dus..zijn er gegadigden voor een whisky/wodka/bier meet?
Heb er wel over gedacht maar betwijfel of ik vrij krijg .quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij zit je goed hier.
Ik val persoonlijk niet binnen jouw criteria, en weet ook uit mn hoofd niemand die daar wel aan voldoet, maar die zullen er vast zijn
Geen zin om mee naar Appelpop te gaan toevallig?
Merci!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iedereen is welkom hoor, het is niet voor niets 25+
En wat Yvie zegt.
No problem!quote:
Met een hengel toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:36 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Heb er wel over gedacht maar betwijfel of ik vrij krijg .
Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis en je weet nooit hoe een koe een haas vangt
Hou het even in gedachten !
Hengel?????quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No problem!
[..]
Met een hengel toch?
Nooit te oud om te lerenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:23 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Hengel?????
Hmmmm.......doe ik toch iets fout......verklaard veel .....
* gooit muizenval weg *
Ho ho, wij zijn gewoon naar meets geweest hoor... was allemaal inhoudelijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:30 schreef pilsje-pintje het volgende:
Tsjongejonge. Ben je 2 wekn met vakantie... is er weer een topic vol gespamt. The usual suspects hadden zeker niets te doen ;-)
Had je maar niet op vakantie moeten gaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:30 schreef pilsje-pintje het volgende:
Tsjongejonge. Ben je 2 wekn met vakantie... is er weer een topic vol gespamt. The usual suspects hadden zeker niets te doen ;-)
Natuurlijk, want wij meetenquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:10 schreef pilsje-pintje het volgende:
Hahaha jullie voelen je nog aangesproken ook :p
Zet je jezelf even in de lijstquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:23 schreef Moass het volgende:
Indien mijn auto door de keuring komt ben ik aanwezig @ Appelpop
SPOILER: Vrijdagavond 12 September - AppelpopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 13 september - AppelpopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 18 oktober - SpelletjesmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
[/quote]![]()
Helaas niet geweest, hele weekend ziek thuisquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Solique, CherryLips en Sylvesterr, hoe was de nieuwe (Fok!voorpremière) SinCity film gisteren eigenlijk?Wij hebben genoeg te doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:30 schreef pilsje-pintje het volgende:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Wel weer opgeknapt nu Sol?quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Helaas niet geweest, hele weekend ziek thuis
[..]
Wij hebben genoeg te doen"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Nog niet 100% maar overleef werk welquote:
Zeer goed!quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog niet 100% maar overleef werk wel"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Zeker.quote:
Reden genoeg om de film alsnog te kijken wanneer hij draait vanaf donderdag
Misschien ga ik dat ook nog doen, maar weet nog niet zeker. Laatste film was Expendables 3 en ondanks wat iedereen zegt vond ik het een vermakelijke film. Heerlijk over de top, foute one-liners en meer explosies en vuurgevechten dan in de standaard actiefilm. Prachtigquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker.
Reden genoeg om de film alsnog te kijken wanneer hij draait vanaf donderdag
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
En een nieuwe wandelmeet erbij gezet.
Meets in de planningSPOILER: Vrijdagavond 12 September - AppelpopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 13 september - AppelpopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 4 oktober WandelmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 18 oktober - SpelletjesmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Ik zie een mogelijkheid tot filmmeet aan komenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat ook nog doen, maar weet nog niet zeker. Laatste film was Expendables 3 en ondanks wat iedereen zegt vond ik het een vermakelijke film. Heerlijk over de top, foute one-liners en meer explosies en vuurgevechten dan in de standaard actiefilm. Prachtig
Exp 3 was wel ok, helaas geen R ratingZal vanavond eens inlezen over waar/hoe/watquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:07 schreef Wolken het volgende:
En een nieuwe wandelmeet erbij gezet.
meets
Zeker voor wandelmeet.
Meets in de planningSPOILER: Vrijdagavond 12 September - AppelpopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 13 september - AppelpopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 4 oktober WandelmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 18 oktober - SpelletjesmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Op misschien voor de wandelmeet.
Wat te ver weg nog om al op zeker te zetten, maar als het even kan dan ben ik erbij.
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Sta op zeker voor de wandelmeet.
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Op zeker voor de wandelmeet.
voor een meet?
• Post!
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Gezellig! Hebben jullie nog een voorkeur voor 1 van de 2 wandelingen?"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Ik heb ze nog niet bekeken, maar mijn eerste indruk is dat beide ongeveer hetzelfde soort omgeving bieden?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:47 schreef Wolken het volgende:
Gezellig! Hebben jullie nog een voorkeur voor 1 van de 2 wandelingen?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Zeer waarschijnlijk erbij op 4 okt voor de wandelmeet,
maar wel met sterke voorkeur voor wandeling 2 dan.
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Leukquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:23 schreef Moass het volgende:
Indien mijn auto door de keuring komt ben ik aanwezig @ Appelpop
Voor de vrijdag of de zaterdag?
Dan zet ik je erbij (al kan je dat natuurlijk ook gewoon zelf doen)![]()
Mijn voorkeur gaat ook uit naar wandeling 2 en als de rest het niet uit maakt gaat het die wandeling worden."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Als ik een auto kan regelen kan ik aanwezig zijn bij de wandelmeet, de eerste is een flink stuk dichterbij maar heb er geen probleem mee om verder door te rijden.
Waar moet je vandaan komen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:57 schreef Solique het volgende:
Als ik een auto kan regelen kan ik aanwezig zijn bij de wandelmeet, de eerste is een flink stuk dichterbij maar heb er geen probleem mee om verder door te rijden."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Omgeving Leidenquote:| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ik ook, dus als je het aandurft kan je eventueel meerijden als je geen auto kan regelen."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
De zaterdag, ik zal straks even kijken dat ik het regel:Pquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk
Voor de vrijdag of de zaterdag?
Dan zet ik je erbij (al kan je dat natuurlijk ook gewoon zelf doen)![]()
Zal ik onthoudenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:49 schreef Wolken het volgende:
Ik ook, dus als je het aandurft kan je eventueel meerijden als je geen auto kan regelen.
Hier ook eem sterke voorkeur voor nr.2quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:47 schreef Wolken het volgende:
Mijn voorkeur gaat ook uit naar wandeling 2 en als de rest het niet uit maakt gaat het die wandeling worden.![]()
Twee nieuwe meets toegevoegd. De Apenheul meet op verzoek van Pinkdwarf. En een nieuwe poging voor de skimeet. Hopelijk is dit wel het juiste seizoen
Meets in de planningSPOILER: Vrijdagavond 12 September - AppelpopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 13 september - AppelpopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 September - ApenheulOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 4 oktober WandelmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 oktober - SpelletjesmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 november - SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Mezelf op misschien gezet bij de skimeet. Tegen die tijd even kijken of ik kan.
Meets in de planningSPOILER: Vrijdagavond 12 September - AppelpopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 13 september - AppelpopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 September - ApenheulOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 4 oktober WandelmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 oktober - SpelletjesmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 november - SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Je gaat er toch geen topic over openen hé?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:49 schreef RIVDSL het volgende:
Ja nu kan ik niet kiezen met zo veel meets."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Maak er een poll over aan14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee ik open vrijwel nooit topics, dus maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je gaat er toch geen topic over openen hé?Misschien onder een kloon, anders is het wel erg opzichtig,quote:![]()
Andere optie: naar allemaal gaan en achteraf je oordeel vellen?
[ Bericht 0% gewijzigd door pilsje-pintje op 28-08-2014 08:07:40 ]![]()
Zo fanatiek ben ik ook weer niet. Eerst Appelpop maar even zien te overleven en daarna zien we wel weer verderquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:18 schreef pilsje-pintje het volgende:
Andere optie: naar allemaal gaan en achteraf je oordeel vellen?![]()
![]()
Van fanatisme is nog niemand doodgegaan. The choice is yoursquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:56 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Zo fanatiek ben ik ook weer niet. Eerst Appelpop maar even zien te overleven en daarna zien we wel weer verder;)
![]()
Update Appelpop-meet:
Ik heb vrijdagavond 12sept weggehaald, omdat er meer animo is voor de zaterdag.
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 13 september - AppelpopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 September - ApenheulOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 4 oktober WandelmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 oktober - SpelletjesmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 november - SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Thijs als je aansluit bij al deze meets krijg je het nog druk... al heeft Yvie je wel een dag vrij gegeven![]()
![]()
Tsja, ik ben nou eenmaal heel sociaal/lief.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:49 schreef pilsje-pintje het volgende:
Thijs als je aansluit bij al deze meets krijg je het nog druk... al heeft Yvie je wel een dag vrij gegeven
Wil andere mensen natuurlijk niet belasten met leuke plannen,
was ook gewoon een raar idee.![]()
Je moet er wat voor over hebben mijn beste pils. En sociaal doen is nu eenmaal leuk met leuke mensen, en die zitten hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:49 schreef pilsje-pintje het volgende:
Thijs als je aansluit bij al deze meets krijg je het nog druk... al heeft Yvie je wel een dag vrij gegevenYv, lieverd. Daarover mag toch geen twijfel meer bestaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, ik ben nou eenmaal heel sociaal/lief.
Wil andere mensen natuurlijk niet belasten met leuke plannen,
was ook gewoon een raar idee."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: