Ik heb geen pmquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:06 schreef Godshand het volgende:
De mensen die (misschien) zaterdag op een terras in Utrecht ploffen hebben een PM.
Laat mij voor zaterdag weten als je alsnog ook een PM wil en dus mee wil gaan. Zaterdagochtend kijk ik waarschijnlijk niet meer op FOK! of er opeens nog mensen willen aansluiten. Dus mocht je je dan bedenken, dan hoop ik dat je iemand van de groep kent met bijbehorend telefoonnnummer
Nu welquote:
Ik was bezig met het pm bericht. Weet ik veel dat jij mijn post al las, de meeste mensen lagen al op 1 oor toen ik dat postte...quote:
Je weet toch dat de volgorde is: Eerst pm'en, dan pas daarover berichtenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik was bezig met het pm bericht. Weet ik veel dat jij mijn post al las, de meeste mensen lagen al op 1 oor toen ik dat postte...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:59 schreef CherryLips het volgende:
En wilde Cue juist zo graag eens zien
Bericht gestuurdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:29 schreef Godshand het volgende:
![]()
Niemand kan dus,morgen? Of komen Cue_ en -Engel-?
quote:
Kom net terug van vakantie, had gezegd dat als ik in goede staat terug zou komen, misschien nog wel zou aanhaken bij het terrasje, maar ik ga wassen en bijkomen van de lange rit.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:47 schreef RIVDSL het volgende:
@Godshand
Ik zal zelf nooit uit vrije wil gaan shoppen. Als het je bedoeling was om fok dames naar een terrasje te lokken dan lijkt dat aardig te lukken.Alleen Yvie_lu, die zo graag meer vrouwen op meets ziet, lijkt grote afwezige. Ik kan zelf helaas niet die dag anders had ik na afloop van het shoppen jullie impulsaankopen nog wel komen uitlachen.
Ik ben even op vakantie en ben gelijk te laat, het moet niet gekker worden hier.quote:
Nee ben niet wezen varen. Al had ik er wel een beetje spijt van, want was echt mooi weer die dag (ondanks de aangekondigde onweersbuien)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kom net terug van vakantie, had gezegd dat als ik in goede staat terug zou komen, misschien nog wel zou aanhaken bij het terrasje, maar ik ga wassen en bijkomen van de lange rit.
Los daarvan is shoppen echt niets voor mij, verschrikkelijk.
Maar je hebt gelijk, er zijn schijnbaar toch nog vrouwen in dit topic.
Jammer trouwens dat jouw meet niet is doorgegaan. Zelf nog wel wezen varen?
Ik heb weleens gehoord dat er telefoons bestaan waarmee je je ook kunt aanmelden voor meetsquote:[..]
Ik ben even op vakantie en ben gelijk te laat, het moet niet gekker worden hier.
Zo is er niks en zo dit het binnen een paar dagen 'vol'
Dus bij deze meld ik mij aan voor de wachtlijst, mocht er iemand eventueel toch nog last-minute afzeggen.
Moet je maar niet op vakantie gaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kom net terug van vakantie, had gezegd dat als ik in goede staat terug zou komen, misschien nog wel zou aanhaken bij het terrasje, maar ik ga wassen en bijkomen van de lange rit.
Los daarvan is shoppen echt niets voor mij, verschrikkelijk.
Maar je hebt gelijk, er zijn schijnbaar toch nog vrouwen in dit topic.
Jammer trouwens dat jouw meet niet is doorgegaan. Zelf nog wel wezen varen?
[..]
Ik ben even op vakantie en ben gelijk te laat, het moet niet gekker worden hier.
Zo is er niks en zo dit het binnen een paar dagen 'vol'
Dus bij deze meld ik mij aan voor de wachtlijst, mocht er iemand eventueel toch nog last-minute afzeggen.
lol, niet in mijn nonnenbestaan hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:20 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
[..]
Ik heb weleens gehoord dat er telefoons bestaan waarmee je je ook kunt aanmelden voor meets
twijfelfase.... meer richting nee dan welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Is iedereen op vakantie ofzo? Helemaal geen animo voor het vuurwerkfestival?
Was weekendje weg, heb zeker interessequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Is iedereen op vakantie ofzo? Helemaal geen animo voor het vuurwerkfestival?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |