Even buiten de discussie van zijn kwaliteiten om, maar wat heeft dit waar nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij direct in een van de duurste woningen van Eindhoven gaat wonen en in een van de duurste auto's gaat rijden die je zo even kan kopen. Dat kan nooit goed zijn voor zo'n jonge knul. Op het WK had ik de indruk dat hij wat naast zijn schoenen ging lopen, hij presteerde vanaf de derde wedsrijd beduidend minder. De tegenstander zal zich wat beter hebben afgestemd op hem maar toch, je zag weinig gevaar meer van hem. Depay heeft volgens mij iemand nodig die als een strenge vader fungeert, iemand zoals van Gaal. Het kan ook geen kwaad als hij wat goede concurrentie heeft zodat hij snel op de bank belandt als hij wat minder gaat presteren, bij PSV zou hij zelfs nog spelen als hij op 80% van zijn kunnen functioneert, dan is hij altijd nog beter dan zijn concurrent.
De vraag is hoelang je dat volhoudt als je persoonlijkheid minder wordt doordat je jezelf teveel verwent. De toekomst zal het leren. Nu was hij nog ambitieus aangezien hij net komt kijken, gaat hij dat vast kunnen houden nu hij wat teveel als een vedette gaat leven?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voor mijn part koopt hij een eigen helikopter en bouwt hij een helikopterpad op zijn penthouse. Als hij op het veld maar blijft laten zien wat hij al heeft gedaan. Wat betreft carrièreplanning is hij zeer ambitieus, professioneel en realistisch. Traint enorm hard en gaat door waar anderen ophouden. Dan heb je die luxe wel verdiend lijkt me.
Alles, hoe je je ontwikkelt hangt mede af van je karakter en dat karakter verandert hierdoor. In tegenstelling tot wat jij suggereert geef ik niet af op ... ik plaats er mijn vraagtekens bij of dat dit de juiste voedingsbodem is om de komende beslissende jaren een optimale ontwikkeling te krijgen. Gezien het talent wat hij door stom toeval heeft gekregen zou het nogal zonde zijn, daarom hoop ik voor hem en voor het Nederlandse voetbal dat hij naar ManU gaat. De concurrenten zullen hem scherp houden en van Gaal is de ideale trainer voor deze jongen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Even buiten de discussie van zijn kwaliteiten om, maar wat heeft dit waar nou weer mee te maken?![]()
De tijd zal het inderdaad leren. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed zit tussen de oren van Depay.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De vraag is hoelang je dat volhoudt als je persoonlijkheid minder wordt doordat je jezelf teveel verwent. De toekomst zal het leren. Nu was hij nog ambitieus aangezien hij net komt kijken, gaat hij dat vast kunnen houden nu hij wat teveel als een vedette gaat leven?
Lul niet zo dom. Als je het nou over Willems zou hebben begreep ik je nog. Had de helft van de selectie van afgelopen 7 jaar maar de mentaliteit van Depay.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alles, hoe je je ontwikkelt hangt mede af van je karakter en dat karakter verandert hierdoor. In tegenstelling tot wat jij suggereert geef ik niet af op ... ik plaats er mijn vraagtekens bij of dat dit de juiste voedingsbodem is om de komende beslissende jaren een optimale ontwikkeling te krijgen. Gezien het talent wat hij door stom toeval heeft gekregen zou het nogal zonde zijn, daarom hoop ik voor hem en voor het Nederlandse voetbal dat hij naar ManU gaat. De concurrenten zullen hem scherp houden en van Gaal is de ideale trainer voor deze jongen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De Hutch bewijst maar weer eens waarom hij heerlijk maandenlang op rechtsback heeft gespeeld
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Depay wordt de grootste talent van NL genoemd, terwijl Boetius dat is.
hij wilde niet verlengenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
The Hutch
Nooit begrepen waarom PSV hem zomaar liet gaan.
Oh dacht dat hij weg moest.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij wilde niet verlengenhadden ze hem vast moeten binden?
Hij was op het middenveld veel beter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
The Hutch
Nooit begrepen waarom PSV hem zomaar liet gaan.
In Turkije heet het toch ook Premier League? O nee Superquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wilde per se naar de Premier League. Al is die droom vooralsnog niet uitgekomen
Wel PL salaris.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Turkije heet het toch ook Premier League? O nee Super
Wat een affiche ook meteen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Morgen begint het seizoen van PSV eindelijk weer
[ afbeelding ]
Ronaldo zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan, maar die staat ook bekend om zijn trainingsarbeid. Dat Depay voor luxe en swag kiest zegt niet alles.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alles, hoe je je ontwikkelt hangt mede af van je karakter en dat karakter verandert hierdoor. In tegenstelling tot wat jij suggereert geef ik niet af op ... ik plaats er mijn vraagtekens bij of dat dit de juiste voedingsbodem is om de komende beslissende jaren een optimale ontwikkeling te krijgen. Gezien het talent wat hij door stom toeval heeft gekregen zou het nogal zonde zijn, daarom hoop ik voor hem en voor het Nederlandse voetbal dat hij naar ManU gaat. De concurrenten zullen hem scherp houden en van Gaal is de ideale trainer voor deze jongen.
Depay woont volgens mij in Rotjeknor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij direct in een van de duurste woningen van Eindhoven gaat wonen en in een van de duurste auto's gaat rijden die je zo even kan kopen. Dat kan nooit goed zijn voor zo'n jonge knul. Op het WK had ik de indruk dat hij wat naast zijn schoenen ging lopen, hij presteerde vanaf de derde wedsrijd beduidend minder. De tegenstander zal zich wat beter hebben afgestemd op hem maar toch, je zag weinig gevaar meer van hem. Depay heeft volgens mij iemand nodig die als een strenge vader fungeert, iemand zoals van Gaal. Het kan ook geen kwaad als hij wat goede concurrentie heeft zodat hij snel op de bank belandt als hij wat minder gaat presteren, bij PSV zou hij zelfs nog spelen als hij op 80% van zijn kunnen functioneert, dan is hij altijd nog beter dan zijn concurrent.
Beetje onzin ook, dat zo'n jochie extreem verdient voor zijn leeftijd is nou eenmaal de markt en moet hij dat dan op de bank zetten omdat het beter over komt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ronaldo zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan, maar die staat ook bekend om zijn trainingsarbeid. Dat Depay voor luxe en swag kiest zegt niet alles.
Als ze nog jong zijn heb je een punt, maar na hun 18e tsja, dan kan je dat ook niet meer beslissen en je ziet bij Depay dat het niet per se averechts hoeft te werken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die blijft, tekent niet bij en loopt dus eind volgend seizoen transfervrij de deur uit.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 12:30:50#Bakkali gaat vooralsnog niet in op de vrijage van #Atletico Madrid en traint nog steeds bij Jong #PSV. De tijd verstrijkt..... reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |