abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142892221
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alleen jammer dat hij direct in een van de duurste woningen van Eindhoven gaat wonen en in een van de duurste auto's gaat rijden die je zo even kan kopen. Dat kan nooit goed zijn voor zo'n jonge knul. Op het WK had ik de indruk dat hij wat naast zijn schoenen ging lopen, hij presteerde vanaf de derde wedsrijd beduidend minder. De tegenstander zal zich wat beter hebben afgestemd op hem maar toch, je zag weinig gevaar meer van hem. Depay heeft volgens mij iemand nodig die als een strenge vader fungeert, iemand zoals van Gaal. Het kan ook geen kwaad als hij wat goede concurrentie heeft zodat hij snel op de bank belandt als hij wat minder gaat presteren, bij PSV zou hij zelfs nog spelen als hij op 80% van zijn kunnen functioneert, dan is hij altijd nog beter dan zijn concurrent.
Even buiten de discussie van zijn kwaliteiten om, maar wat heeft dit waar nou weer mee te maken? :') Je weet dat 'zulke' gassies dat tegenwoordig allemaal doen. Van Depay kan ik het tenminste nog hebben omdat hij ook daadwerkelijk presteert en eisen aan zichzelf stelt.
Die jongen was in zijn jongere jaren helemaal vercrackt, de ergste verhalen zijn nog niet eens naar buiten gekomen in de bladen. Hij is 180 graden gedraaid en om dan af te gaan geven op zijn 'lifestyle' vind ik ronduit triest. Zeker betreft zijn woning. Schitterend appartementje hier op de hoek. De rest woont veelal in de admirant of mignot en de bockplein. Scheelt allemaal niet zo veel kwa prijs hoor. Sterker nog, daar worden ze zelfs vaak gevestigd vanuit PSV.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:04:49 #152
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_142892284
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:00 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Voor mijn part koopt hij een eigen helikopter en bouwt hij een helikopterpad op zijn penthouse. Als hij op het veld maar blijft laten zien wat hij al heeft gedaan. Wat betreft carrièreplanning is hij zeer ambitieus, professioneel en realistisch. Traint enorm hard en gaat door waar anderen ophouden. Dan heb je die luxe wel verdiend lijkt me.
De vraag is hoelang je dat volhoudt als je persoonlijkheid minder wordt doordat je jezelf teveel verwent. De toekomst zal het leren. Nu was hij nog ambitieus aangezien hij net komt kijken, gaat hij dat vast kunnen houden nu hij wat teveel als een vedette gaat leven?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:06:14 #153
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_142892352
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Even buiten de discussie van zijn kwaliteiten om, maar wat heeft dit waar nou weer mee te maken? :')
Alles, hoe je je ontwikkelt hangt mede af van je karakter en dat karakter verandert hierdoor. In tegenstelling tot wat jij suggereert geef ik niet af op ... ik plaats er mijn vraagtekens bij of dat dit de juiste voedingsbodem is om de komende beslissende jaren een optimale ontwikkeling te krijgen. Gezien het talent wat hij door stom toeval heeft gekregen zou het nogal zonde zijn, daarom hoop ik voor hem en voor het Nederlandse voetbal dat hij naar ManU gaat. De concurrenten zullen hem scherp houden en van Gaal is de ideale trainer voor deze jongen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:07:10 #154
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_142892400
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De vraag is hoelang je dat volhoudt als je persoonlijkheid minder wordt doordat je jezelf teveel verwent. De toekomst zal het leren. Nu was hij nog ambitieus aangezien hij net komt kijken, gaat hij dat vast kunnen houden nu hij wat teveel als een vedette gaat leven?
De tijd zal het inderdaad leren. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed zit tussen de oren van Depay.
pi_142892465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alles, hoe je je ontwikkelt hangt mede af van je karakter en dat karakter verandert hierdoor. In tegenstelling tot wat jij suggereert geef ik niet af op ... ik plaats er mijn vraagtekens bij of dat dit de juiste voedingsbodem is om de komende beslissende jaren een optimale ontwikkeling te krijgen. Gezien het talent wat hij door stom toeval heeft gekregen zou het nogal zonde zijn, daarom hoop ik voor hem en voor het Nederlandse voetbal dat hij naar ManU gaat. De concurrenten zullen hem scherp houden en van Gaal is de ideale trainer voor deze jongen.
Lul niet zo dom. Als je het nou over Willems zou hebben begreep ik je nog. Had de helft van de selectie van afgelopen 7 jaar maar de mentaliteit van Depay.

After-edit: Kijk, ik begrijp je wel. Maar ik heb 't idee dat je Depay's mentaliteit wat laag inschat. Die gast is van ver gekomen, dan kan je 'm niet op zoiets afzeiken.
Het zal 'm zeker goed doen onder vGaal te spelen bij ManUtd. Dat soort managers heeft íe inderdaad nodig om zichzelf scherp te houden. Maar wel pas over 1 of 2 jaar, mits PSV zichzelf hervonden heeft.

Maar aan zijn mentaliteit, en inzet heb ik 0 twijfel. Veel spelers kunnen nog wat van 'm leren. Dat hij andere dingen met zijn geld doet dat jij zou doen, soit.

[ Bericht 10% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 30-07-2014 19:16:01 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_142897681
De Hutch bewijst maar weer eens waarom hij heerlijk maandenlang op rechtsback heeft gespeeld _O_
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:25:29 #157
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_142898454
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De Hutch bewijst maar weer eens waarom hij heerlijk maandenlang op rechtsback heeft gespeeld _O_
_O_ the Hutch _O_

Al vond ik hem het seizoen op het middenveld het beste.

Buiten Arias kan ik me geen betere back bedenken die daar gestaan heeft bij psv de laatste jaren..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:27:05 #158
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_142898537
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Depay wordt de grootste talent van NL genoemd, terwijl Boetius dat is.
:') Zelfs als jonas kolkka (39)zou meer indruk maken tegen besiktas als hij nu mag invallen...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_142901283
Morgen begint het seizoen van PSV eindelijk weer _O_

pi_142902291
The Hutch *O*

Nooit begrepen waarom PSV hem zomaar liet gaan.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 juli 2014 @ 22:43:48 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_142902378
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
The Hutch *O*

hij wilde niet verlengen :') hadden ze hem vast moeten binden?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_142902853
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij wilde niet verlengen :') hadden ze hem vast moeten binden?
Oh dacht dat hij weg moest.
U MAD?
pi_142903869
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
The Hutch *O*

Hij was op het middenveld veel beter.
pi_142904339
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oh dacht dat hij weg moest.
Hij wilde per se naar de Premier League. Al is die droom vooralsnog niet uitgekomen :')
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:22:49 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_142904366
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hij wilde per se naar de Premier League. Al is die droom vooralsnog niet uitgekomen :')
In Turkije heet het toch ook Premier League? O nee Super
pi_142904581
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

In Turkije heet het toch ook Premier League? O nee Super
Wel PL salaris.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_142904906
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Morgen begint het seizoen van PSV eindelijk weer _O_

[ afbeelding ]
Wat een affiche ook meteen.
Dat wordt echt een op-het-puntje-van-de-stoelwedstrijd die zijn weerga niet kent.
pi_142905083
quote:

[..]

Ronaldo zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan, maar die staat ook bekend om zijn trainingsarbeid. Dat Depay voor luxe en swag kiest zegt niet alles.
pi_142915531
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alleen jammer dat hij direct in een van de duurste woningen van Eindhoven gaat wonen en in een van de duurste auto's gaat rijden die je zo even kan kopen. Dat kan nooit goed zijn voor zo'n jonge knul. Op het WK had ik de indruk dat hij wat naast zijn schoenen ging lopen, hij presteerde vanaf de derde wedsrijd beduidend minder. De tegenstander zal zich wat beter hebben afgestemd op hem maar toch, je zag weinig gevaar meer van hem. Depay heeft volgens mij iemand nodig die als een strenge vader fungeert, iemand zoals van Gaal. Het kan ook geen kwaad als hij wat goede concurrentie heeft zodat hij snel op de bank belandt als hij wat minder gaat presteren, bij PSV zou hij zelfs nog spelen als hij op 80% van zijn kunnen functioneert, dan is hij altijd nog beter dan zijn concurrent.
Depay woont volgens mij in Rotjeknor.

EDIT:
Ik lees nu ergens dat hij 2 appartementen heeft ook 1 in in Ehv, doet ie netjes :)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:17:57 #170
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_142917398
Vanavond knallen met Locadia op linksbuiten...
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:21:05 #171
131800 Tarado
capô de fusca
pi_142917487
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ronaldo zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan, maar die staat ook bekend om zijn trainingsarbeid. Dat Depay voor luxe en swag kiest zegt niet alles.
Beetje onzin ook, dat zo'n jochie extreem verdient voor zijn leeftijd is nou eenmaal de markt en moet hij dat dan op de bank zetten omdat het beter over komt.

Gewoon beoordelen op zijn prestaties, de rest is onbelangrijk.
pi_142917664
In een Portugees blad staat dat de transfer wellicht vanmiddag nog rond gaat komen met Defour, hij is ook niet op de training volgens een vergelijkbaar bericht, spannend :D :D.

quote:

[..]

Als ze nog jong zijn heb je een punt, maar na hun 18e tsja, dan kan je dat ook niet meer beslissen en je ziet bij Depay dat het niet per se averechts hoeft te werken.
pi_142917937
RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 12:30:50 #Bakkali gaat vooralsnog niet in op de vrijage van #Atletico Madrid en traint nog steeds bij Jong #PSV. De tijd verstrijkt..... reageer retweet
Die blijft, tekent niet bij en loopt dus eind volgend seizoen transfervrij de deur uit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_142918454
Wie heeft het verzonnen om Locadia in te zetten als linksbuiten?
pi_142918486
Echt :')

Als je veel geld verdient dan mag je het niet uitgeven?

Swag gehalte trouwens :') doe even normaal joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')