Begin 20. Lijkt me echt leuk. Iedere avond theetjes en wijn, lekker eten, roddelen, leuke series, gezellig ontbijten, shoppen, elkaar alles vertellen. Super gezellig.quote:
Vies?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet bevooroordeeld. Vind het alleen vies.
Ik ja. Heb je daar last van?
Nee niet echtquote:Op maandag 28 juli 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Twee tientjes op 1 weekquote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef flipsen het volgende:
Place your bets please: hoe lang voordat dit voor 3 mensen vervelend eindigt? Ik zet een tientje op 3,5 week
Wat vind je er precies vies aan, dan? Help me je te begrijpen...quote:Op maandag 28 juli 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een kop op een maand.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef flipsen het volgende:
Place your bets please: hoe lang voordat dit voor 3 mensen vervelend eindigt? Ik zet een tientje op 3,5 week
Het idee je geliefde te delen. Dat punt vind ik raar. Ik zou het bijzonder vies en goor vinden mijn vriend een ander te zien doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:44 schreef agter het volgende:
[..]
Wat vind je er precies vies aan, dan? Help me je te begrijpen...
Eens.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind t raar dat tegenwoordig maar alles moet en kan en als je dit niet vindt je kortzichtig bent.
Van wie moet het precies? Of wilde je iets gaan verbieden?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind t raar dat tegenwoordig maar alles moet en kan en als je dit niet vindt je kortzichtig bent.
Dat lijkt mij een uitstekend idee.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Van wie moet het precies? Of wilde je iets gaan verbieden?
Niet alles 'moet' tegenwoordig. Dit is overigens niets nieuws.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
Dat lijkt me nog het minste probleem. Wat is daar erg aan?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef Stimorol- het volgende:
En trouwens, succes met twee menstruerende vrouwen. Hun periode gaat zich aan elkaar aanpassen.
Ja, dat past wel in het huidige tijdsbeeld. Alles wat een milimeter buiten je eigen, persoonlijke comfortzone past verbieden. Erop spugen. Mensen belachelijk maken. Iedereen die boven het maaiveld uitsteekt, op transport. Niks gunnen. Aanpassen! Ga maar ongelukkig zitten wezen in je rijtjeshuis met je bouvier en pittig korte kapsel. Dat moet Insomnia tenslotte ook.quote:
tegenwoordig?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het idee je geliefde te delen. Dat punt vind ik raar. Ik zou het bijzonder vies en goor vinden mijn vriend een ander te zien doen.
Verder mag ik mijn mening geven. Je weet dat zoiets opmerkingen trekt die je niet leuk vindt.
Nee, dat is niet kortzichtig. En als dat wel zo is is jouw reactie dat ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niet alles 'moet' tegenwoordig. Dit is overigens niets nieuws.
Maar iets afkeuren, omdat het niet in je straatje past, is gewoon kortzichtig. Ze doen er niemand pijn mee en er worden geen wetten overtreden. Vrijheid, blijheid. Gelukkig mag dát nog wel, hier.
Het punt is dan natuurlijk ook dat ze het niet erg vinden om hun geliefde te 'delen' omdat ze alle drie verliefd zijn op beiden.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het idee je geliefde te delen. Dat punt vind ik raar. Ik zou het bijzonder vies en goor vinden mijn vriend een ander te zien doen.
Verder mag ik mijn mening geven. Je weet dat zoiets opmerkingen trekt die je niet leuk vindt.
Wat een bekrompen en bevooroordeelde reactiequote:Op maandag 28 juli 2014 12:36 schreef PalmRoyale het volgende:
Je hoeft het ook niet te snappen. Blijf jij maar lekker in je bekrompen, bevooroordeelde wereldje wonen.
Jawel, want daarmee toon je aan dat je niet buiten je eigen kaders kunt denken. Ik ben niet homoseksueel, dus 'gatverdamme!!'. Ik ben niet 80, dus 'gatverdamme, dat die man van 78 het met een vrouw van 80 doet'.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat is niet kortzichtig. En als dat wel zo is is jouw reactie dat ook.
Einde bericht.
Dan ben ik benieuwd met welk argument je wilt verbieden dat 3 mensen die van elkaar houden willen samenwonen? Omdat jij het niet snapt? Omdat het niet bij jouw beeld past van hoe een relatie hoort te zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |