Dan zijn wel heel veel mannen niet goed bij hun hoofd want zet 30 vrouwen bij elkaar en ze zeggen het allemaalquote:Op maandag 28 juli 2014 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat jouw vriend een mongooltje is, wil niet zeggen dat ze dat allemaal zijn.
Ontopic: Living the dream....
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als jij gewoon je taak als vrouw gedaan had dan had hij geen tijd gehad om de machine te gaan aansluiten op dat tijdstip.
dan kan die naar de hoerenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:09 schreef metamorphosis het volgende:
Wat nu als ze tegelijk ongesteld worden?
Nee, wel met 1. Was van mijn kant gewoon een simpele rekensomquote:Op maandag 28 juli 2014 11:20 schreef metamorphosis het volgende:
[..]
Ervaring mee?![]()
Ben zelf al hartstikke erg met hormonen, laat staan 2 van die in 1 huis.
30 vrouwen bij elkaar, wat een maatstaafquote:Op maandag 28 juli 2014 11:20 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dan zijn wel heel veel mannen niet goed bij hun hoofd want zet 30 vrouwen bij elkaar en ze zeggen het allemaal
Zo'n drama dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, wel met 1. Was van mijn kant gewoon een simpele rekensom
Nee hoor valt wel mee gelukkigquote:
Lijkt mij ook niks neequote:Op maandag 28 juli 2014 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor valt wel mee gelukkigmaar 2 bij elkaar.... brrrrrr ;s
Nou dan is het voor ons beide duidelijk niet weggelegd Melaniequote:Op maandag 28 juli 2014 11:28 schreef metamorphosis het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niks neeheb al moeite met 1 iemand genoeg aandacht geven
Oh hey jij bent die lurker!quote:Op maandag 28 juli 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou dan is het voor ons beide duidelijk niet weggelegd Melanie
30 van jouw 'vriendinnen' is niet echt een maatstaf voor deze maatschappij. We wonen tenslotte niet allemaal in een caravangemeenschap.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:20 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dan zijn wel heel veel mannen niet goed bij hun hoofd want zet 30 vrouwen bij elkaar en ze zeggen het allemaal
Nee hoor ik post gewoon.quote:
Ach jij zal ook wel tot die klasse man horen, alleen maar woorden weinig dadenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
30 van jouw 'vriendinnen' is niet echt een maatstaf voor deze maatschappij. We wonen tenslotte niet allemaal in een caravangemeenschap.
Sorry, maar dat ligt echt aan jouw vriend. Beetje dom.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:41 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan ook echt een chaos, mijn vriend ging dit weekend al de afwasmachine aansluiten uiteraard een uur voor sluitingstijd van de bouwmarkt, je zal maar twee van die tactische mannen hebben, dan heb je geen water en geen elektrisch meer en heb je er nog een dan heeft je tuin nog een kraterinslag net voor de regenbui.
Dit vooral dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:32 schreef Greys het volgende:
Maar ik vind het stoer als je je leven in durft te richten zoals je zelf wilt en niet afgaat op 'wat hoort'.
Is TS zo'n goede poetser dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:48 schreef Kreator het volgende:
Ik zie vooral veel voordelen eigenlijk. Altijd een schoon huis
Als je 30 vrouwen bij elkaar zet, dan wordt het ruzie. Sowieso. Kutnijd.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:20 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon drie losse box springs naast elkaar met een extra groot topmatras? Zal een stuk goedkoper zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:53 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
We hadden al een kingsize bed van 220x200 maar nu gaat er wel iets groters komen. Ik heb 16 jaar als scheepstimmerman/meubelmaker gewerkt dus het frame maak ik zelf en we laten een matras en beddengoed op maat maken. Het gaat een bed worden van 2m50, zover zijn we al
Ik deed sowieso al het huishouden omdat ik maar 30 uur per week werk dus daar zal nu niet veel verandering in komenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Is TS zo'n goede poetser dan?
Die meiden hebben wel wat beters te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |