Sorry, maar dat ligt echt aan jouw vriend. Beetje dom.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:41 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan ook echt een chaos, mijn vriend ging dit weekend al de afwasmachine aansluiten uiteraard een uur voor sluitingstijd van de bouwmarkt, je zal maar twee van die tactische mannen hebben, dan heb je geen water en geen elektrisch meer en heb je er nog een dan heeft je tuin nog een kraterinslag net voor de regenbui.
Dit vooral dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:32 schreef Greys het volgende:
Maar ik vind het stoer als je je leven in durft te richten zoals je zelf wilt en niet afgaat op 'wat hoort'.
Is TS zo'n goede poetser dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:48 schreef Kreator het volgende:
Ik zie vooral veel voordelen eigenlijk. Altijd een schoon huis
Als je 30 vrouwen bij elkaar zet, dan wordt het ruzie. Sowieso. Kutnijd.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:20 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dan zijn wel heel veel mannen niet goed bij hun hoofd want zet 30 vrouwen bij elkaar en ze zeggen het allemaal
Waarom niet gewoon drie losse box springs naast elkaar met een extra groot topmatras? Zal een stuk goedkoper zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:53 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
We hadden al een kingsize bed van 220x200 maar nu gaat er wel iets groters komen. Ik heb 16 jaar als scheepstimmerman/meubelmaker gewerkt dus het frame maak ik zelf en we laten een matras en beddengoed op maat maken. Het gaat een bed worden van 2m50, zover zijn we al
Ik deed sowieso al het huishouden omdat ik maar 30 uur per week werk dus daar zal nu niet veel verandering in komenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Is TS zo'n goede poetser dan?
Die meiden hebben wel wat beters te doen
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:54 schreef PalmRoyale het volgende:
De reactie van mijn moeder was wel geweldig. Zij wist als enige dat wij al een aantal jaren iets met elkaar hebben omdat ze heel ruimdenkend is, en van mening is dat mensen moeten leven zoals ze zelf willen. Toen ik haar vanmiddag belde om haar het nieuws mee te delen zij ze alleen maar; "Nou, dat zal ook een keer tijd worden zeg."
Zie Krea, zie!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:08 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik deed sowieso al het huishouden omdat ik maar 30 uur per week werk dus daar zal nu niet veel verandering in komen
Iets waar je zelf te kortzichtig voor bent om te begrijpen 'viezigheden' noemen is idd raarquote:Op maandag 28 juli 2014 12:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja want we moeten dit soort viezigheden normaal vinden, anders ben je raar
Het isquote:Op maandag 28 juli 2014 12:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iets waar je zelf te kortzichtig voor bent om te begrijpen 'viezigheden' noemen is idd raar [ afbeelding ]
Ja, ben het helemaal met je eens, gewoon 3 mensen die van elkaar houden en hun leven samen willen delen, veel goorder kan je het niet krijgen natuurlijk....quote:
3 mensen die van elkaar houden is idd smeerlapperijquote:Op maandag 28 juli 2014 12:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja want we moeten dit soort viezigheden normaal vinden, anders ben je raar
Die vinden homo's waarschijnlijk ook viesquote:Op maandag 28 juli 2014 12:29 schreef Greys het volgende:
Ik snap best dat iemand het 'raar' kan vinden, maar waarom het dan ook meteen weer vies en goor moet zijn snap ik niet.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:28 schreef Yaaar het volgende:
Leuk. Ik wil later best samenwonen met mijn beste vriendinnen. Ook als we 30 zijn oid. Lijkt me echt supersupersupergezellig en veel leuker dan met 1 man. Maar dat is ook best raar en niet leuk om te horen voor mijn vriend.
Ik ben hun schoonmaak sletjequote:Op maandag 28 juli 2014 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie Krea, zie!![]()
Dat hebben de meisjes goed geregeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |