quote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef tralalala het volgende:
RTL 5 krijgt ook een eigen versie van FANS! en waarschijnlijk Zon, zuipen, ziekenhuis, en nog een programma die een vaste groep jongeren op vakantie gaat volgen.
Topshows
ZZZquote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef tralalala het volgende:
RTL 5 krijgt ook een eigen versie van FANS! en waarschijnlijk Zon, zuipen, ziekenhuis, en nog een programma die een vaste groep jongeren op vakantie gaat volgen.
Topshows
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef tralalala het volgende:
Topshows
Was zo slecht dat het weer grappig was.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik het ooit heb gekeken
Klinkt goed. Wanneer op tv?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef tralalala het volgende:
Topshows
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Was zo slecht dat het weer grappig was.
Leuk, de eerste aflevering had ik gemist.quote:
Op tvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is het zeker waard om te kijkenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Leuk, de eerste aflevering had ik gemist.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef StephanL het volgende:
Cor en Don hebben een boot bij de Canal parade volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |